AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #21 Skrevet 14. desember 2017 Jeg var jomfru til 27. Den psykiske knekken og følelsen av utilstrekkelighet jeg hadde var det verste. Det å bli valgt bort år etter satte sine spor. Jeg knakk mer og mer, og fikk aldri selvtilliten eller erfaringen jeg trengte med kvinner. Kan bare fortelle det først som sist: menn som ikke får pult fra ung alder ender opp som tapere blant kvinner. Og med ung alder mener jeg innen de er ferdige med vgs. Helst betjene i ungdomskolen. Jeg hater livet mitt. Ikke fordi jeg ikke får pult. Jeg ser damer rundt meg hele tiden som jeg kunne prøvd meg på. Men de psykiske plagene jeg har og den manglende evnene til å knytte bånd med damer, gjør at jeg har store problemer med å klare ha en dypere relasjon med kvinner. Og for avslutte: kvinner behandler menn de anser som svake og veldig uattraktive som søppel. Derfor sliter jeg med å ta alle kvinner seriøst. Brent barn osv. Anonymkode: 44a2c...ae8 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #22 Skrevet 14. desember 2017 Kjærsten min er 21 han er ennå jomfru. Anonymkode: 49822...d29
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #23 Skrevet 14. desember 2017 27 minutter siden, sapmi belovoubme skrev: Alder? Jeg er 20 og har type som er 22 han var jomfru da vi ble kjent, og det gjorde meg mer glad i han. Så vær stolt da du er jomfru! Anonymkode: 49822...d29
Gjest sapmi belovoubme Skrevet 14. desember 2017 #24 Skrevet 14. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 og har type som er 22 han var jomfru da vi ble kjent, og det gjorde meg mer glad i han. Så vær stolt da du er jomfru! Anonymkode: 49822...d29 Vil si jeg er mer stolt over at jeg ikke har gjort det, bare for å gjøre det. Tror også at jeg finner en jente som liker meg for den jeg er og jeg henne
Perle Skrevet 14. desember 2017 #25 Skrevet 14. desember 2017 (endret) En jumfru på nesten førti hadde vært turnoff. Å ha levd et halvt liv uten noe så grunnleggende som sex blir for sært for meg, og jeg hadde tenkt at vi nok ikke var særlig kompatible. Sjansen for at jeg skulle falle for en slik mann i utgsngspuktet også sbørt liten. Unntaket må være at vedkomnende hadde vært munk eller katolsk prest, men sannsynligheten for dette er nok ike spesielt stir, og generrll sosial «awkwardness» er nok mer sannsynlig... Det er vel dette mange kvinner tenker; at her må det være noe «rart» et sted.. (kvinne 33) Endret 14. desember 2017 av Perle 4
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #26 Skrevet 14. desember 2017 Hadde bare blitt veldig overrasket. Ikke negativ. Men hadde nok følt på et press om at din første gang måtte være bra :-) og da ville jeg muligens fått et prestasjonspress.
solmåneogstjerner Skrevet 14. desember 2017 #27 Skrevet 14. desember 2017 Ikke nødvendigvis turn off. Men du må vite hva du vil! Evt være helt åpen om hva du er usikker på. Og du må være villig til å 'lære'... vis veldig tydelig at du er interessert i meg, så går det nok bra! Kvinne, 34 år 😉 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #28 Skrevet 14. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var jomfru til 27. Den psykiske knekken og følelsen av utilstrekkelighet jeg hadde var det verste. Det å bli valgt bort år etter satte sine spor. Jeg knakk mer og mer, og fikk aldri selvtilliten eller erfaringen jeg trengte med kvinner. Kan bare fortelle det først som sist: menn som ikke får pult fra ung alder ender opp som tapere blant kvinner. Og med ung alder mener jeg innen de er ferdige med vgs. Helst betjene i ungdomskolen. Jeg hater livet mitt. Ikke fordi jeg ikke får pult. Jeg ser damer rundt meg hele tiden som jeg kunne prøvd meg på. Men de psykiske plagene jeg har og den manglende evnene til å knytte bånd med damer, gjør at jeg har store problemer med å klare ha en dypere relasjon med kvinner. Og for avslutte: kvinner behandler menn de anser som svake og veldig uattraktive som søppel. Derfor sliter jeg med å ta alle kvinner seriøst. Brent barn osv. Anonymkode: 44a2c...ae8 Jeg syns du overdriver. Hvis du har fått så sterk knekk er det mer enn jomfrudommen som plager deg. Oppsøk psykolog. Anonymkode: 344b4...a8e 3
solmåneogstjerner Skrevet 14. desember 2017 #29 Skrevet 14. desember 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var jomfru til 27. Den psykiske knekken og følelsen av utilstrekkelighet jeg hadde var det verste. Det å bli valgt bort år etter satte sine spor. Jeg knakk mer og mer, og fikk aldri selvtilliten eller erfaringen jeg trengte med kvinner. Kan bare fortelle det først som sist: menn som ikke får pult fra ung alder ender opp som tapere blant kvinner. Og med ung alder mener jeg innen de er ferdige med vgs. Helst betjene i ungdomskolen. Jeg hater livet mitt. Ikke fordi jeg ikke får pult. Jeg ser damer rundt meg hele tiden som jeg kunne prøvd meg på. Men de psykiske plagene jeg har og den manglende evnene til å knytte bånd med damer, gjør at jeg har store problemer med å klare ha en dypere relasjon med kvinner. Og for avslutte: kvinner behandler menn de anser som svake og veldig uattraktive som søppel. Derfor sliter jeg med å ta alle kvinner seriøst. Brent barn osv. Anonymkode: 44a2c...ae8 Ok.... men hva med det at du en gang skal møte den rette personen for deg? Alle kvinner er ikke like. Kanskje må du gjøre noe med ditt eget selvbilde? 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #30 Skrevet 14. desember 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 38 år, mann og har aldri hatt sex. Jeg har hatt mine sjangser, men alltid takket nei, blant annet pga dårlig selvbilde og jo lengre tiden har gått jo mer "prestasjons angst" får man. Kjenner følelsen. Sa nei selv et par ganger når jeg hadde muligheten, og så stoppet tilbudene å komme. Nå er det 21 år siden sist jeg hadde sex, og jeg har ikke troen på at det kommer flere muligheter. M/40 Anonymkode: 04767...7f7
Jolene Skrevet 14. desember 2017 #31 Skrevet 14. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 38 år, mann og har aldri hatt sex. Jeg har hatt mine sjangser, men alltid takket nei, blant annet pga dårlig selvbilde og jo lengre tiden har gått jo mer "prestasjons angst" får man. Jeg ønsker å spørre jentene her på forumet om følgende scenario. La oss si du ble betatt av meg, og vi utviklet følelser for hverandre, så når vi skulle ha sex så hadde du fått beskjed om at jeg rett og slett er jomfru. Ville det vært en veldig stor turnoff? (Jeg ser jo for meg at jeg ville fått tidlig utløsning og vært helt elendig i senga). Jeg ønsker at damer på 28 år og eldre kan gi meg et ærlig svar på dette om det var DU som hadde vært min partner. Kan legge til at min penis er litt under gjennomsnittet, om det har mye å si. Anonymkode: ba976...62e Turnoff. Hadde kledd på meg, og reist. Orker ikke å ha en partner jeg må lære opp i sengen med helt fundamentale ting. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #32 Skrevet 14. desember 2017 25 minutter siden, Jolene said: Turnoff. Hadde kledd på meg, og reist. Orker ikke å ha en partner jeg må lære opp i sengen med helt fundamentale ting. Og derfor vil jeg aldri få oppleve sex igjen, fordi at det finnes kvinner som dette. Anonymkode: 04767...7f7 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #33 Skrevet 14. desember 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner følelsen. Sa nei selv et par ganger når jeg hadde muligheten, og så stoppet tilbudene å komme. Nå er det 21 år siden sist jeg hadde sex, og jeg har ikke troen på at det kommer flere muligheter. M/40 Anonymkode: 04767...7f7 Bor du i Oslo ? Anonymkode: 3cf9a...1a8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #34 Skrevet 14. desember 2017 51 minutter siden, Jolene skrev: Turnoff. Hadde kledd på meg, og reist. Orker ikke å ha en partner jeg må lære opp i sengen med helt fundamentale ting. Så bra! Du er nemlig en kvinne som ikke har lært deg det mest fundamentale for at det skal bli bra i sengen: empati. Anonymkode: 63584...b19 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #35 Skrevet 15. desember 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Bor du i Oslo ? Nei. Anonymkode: 04767...7f7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #36 Skrevet 15. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: JOMFRU MENN ER SYKT TURN ON! Virkelig, elsker menn som ikke har vært i andres fitter før min. Med andre ord ubrukte menn. jeg hadde blitt kjempe glad! Er skjeldent man finner jomfru menn for tiden. Anonymkode: 49822...d29 Hahaha hilsen jomfrumann Anonymkode: bb39f...654
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #37 Skrevet 15. desember 2017 3 timer siden, Jolene skrev: Turnoff. Hadde kledd på meg, og reist. Orker ikke å ha en partner jeg må lære opp i sengen med helt fundamentale ting. Enig! Selvsikkerhet også er og en viktig del ift sex.. Anonymkode: 30795...de8 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #38 Skrevet 15. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og derfor vil jeg aldri få oppleve sex igjen, fordi at det finnes kvinner som dette. Anonymkode: 04767...7f7 Du trenger jo ikke akuratt å reklamere til damer at du er jomfru da. Bare la det skje og ikke si noe om det og gjør så godt du kan, sånn er de fleste jenter og gutters første gang uansett. Anonymkode: bb39f...654 2
Jolene Skrevet 15. desember 2017 #39 Skrevet 15. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Og derfor vil jeg aldri få oppleve sex igjen, fordi at det finnes kvinner som dette. Anonymkode: 04767...7f7 Så man skal tvinges til noe man ikke tenner på? 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Du er nemlig en kvinne som ikke har lært deg det mest fundamentale for at det skal bli bra i sengen: empati. Anonymkode: 63584...b19 Det har jeg, men er man over en viss alder er det merkelig å ikke ha hatt sex. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #40 Skrevet 15. desember 2017 Om du drar ut på nattklubb for å finne deg et ONS vil det nok være et turn off for de fleste damer. For å si det sånn har fått kommentaren "beklager jeg er kåt og har lyst å bli pult hardt ikveld og ikke være lærer", og det var en dame som først aktivt begynte å gå etter meg, og jeg tenkte ikke tanken på at hun var interessert i utgangspunkte før hun ble utålmodig og bare tok tak i skrittet og begynte å kysse meg mens vi snakket. Hun merket på kyssingen at jeg ikke hadde peiling på hva jeg gjorde og spurte meg rett ut om jeg hadde gjort dette før, og når jeg da sa nei snudde hun på hælen og sa hun var kåt og ville bi pult skikkelig. Absolutt det finnes skikkelig misogynister i verden, men vi later som at det ikke finnes dobbelt moralske kvinner som faktisk hater menn. På same måte som det er enkelt for en "objektivt hot" kvinne å finne noen å ligge med, får "objektivt hotte" menn lov å komme unna med ekstremt dårlig oppførsel, det er ikke noe å gå rundt å være bitter over det er bare sånn det er. Tror du kvinner drar i mengder for å se en film som magic mike fordi de vil se en seriøs film om drama og konflikt? Selvfølgelig ikke de vil se noen av de mest attraktive mennene på planeten strippe. Og det er helt ok, selvfølgelig skjønner jeg at et vaskebrett ser mer sexy ut enn en mann med ølmage, jeg er nesten helt asexuell men selv jeg må innrømme at når jeg ser Chris Hemsworth tenker jeg "fy flate om jeg måtte velge enn mann å ha sex med så hadde jeg ikke kastet opp fordi tanken på en annen mann skremmer meg så mye for jeg er redd folk skal tro jeg er homofil". Det som irriterer meg er at du vil aldri høre de gjennværende feministene innrømme det. Heldigvis har ting begynt å snu og kvinner har begynt å skjønne at humanitær arbeid er bedre en feminisme for humantære folk jobber med ordentlig like stilling, mens de som klassifiserer seg som feminister først og fremst har egentlig bare lyst å ta hevn på at menn hadde mer kontroll før, uten å tenke på at det er en stor generasjon med menn som idag er mellom 25 og 40 som har blitt oppdratt av bare mødrene deres. Og for disse mennene er likestilling ikke noe de tenker på en gang, fordi for dem er det opplagt at de skal behandles likt. De kvinnene som nå er sammen med disse mennene ser det og har derfor snudd og blitt humanitær, for de ser at alle disse fordelene de sies at vi menn har er rett og slett ikke sant om du ser på det fra hele perspektive. Anonymkode: d35a4...e1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå