Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Lillemini skrev:

Barnebidrag er ikke så veldig heftige greier skal jeg si deg. Vi bor i Norge, ikke USA. Utvidet barnetrygd får hun, tilskudd til barnehage og OS i 3 år om hun ikke flytter inn med en ny partner. Ikke noe å bli rik av. 

Man får kun OS om man er i aktivitet, altså enten studie eller jobb. Kristine er ingen av delene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis eksen er mangemillionær tenker jeg han sørger for at de får det bra.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Horten Market skrev:

Gold-digger, åpenbart, men hvorfor er det han som får gjennomgå, ikke gold-diggeren?

Fordi hun er ikke en offentlig person. Per nå iallefall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hva skal egentlig ekskona leve av nå? Hun har vel hverken studert eller jobbet? Ser hun har kjøpt seg en ganske flott kåk i Bergen og fylt det med relativt flotte møbler. 

Kristine kommer fra en ganske velstående familie. Hun har nok salt til maten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo forresten gift. Jeg regner med Dag tok med seg store formuer inn i ekteskapet og mye ble fordelt etter skjevfordelingsprinsippet (eiendom, aksjer osv). Hvis den ene parten har skjevfordelingsmidler er det vanlig med en ektepakt. Jeg tror nok Kristine fikk med seg noe etterpå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Xstrella skrev:

Hvis eksen er mangemillionær tenker jeg han sørger for at de får det bra.

Han gjorde ikke det med en av de tidligere han har barn med...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Maydis8 skrev:

Han gjorde ikke det med en av de tidligere han har barn med...

Han og Siw Beate hadde ikke felles barn. Og de hadde ekteskapskontrakt hvor hun fikk en sum ved skilsmisse...

Endret av Moongirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
2 hours ago, Moongirl said:

Han og Siw Beate hadde ikke felles barn. Og de hadde ekteskapskontrakt hvor hun fikk en sum ved skilsmisse...

Men han har en eldre sønn som også har en mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ClickB4it skrev:

Men han har en eldre sønn som også har en mor.

Vet...sørget han ikke for han, altså? (han var 27 da han fikk førstemann, var han milionær allerede da??!) Virker jo som de har et godt forhold.Trodde det var Siw du tenkte på siden hun stod fram i avisen at hun stod på bar bakke og måtte gå på NAV etter å ha levd et tidligere luksusliv??!

Endret av Moongirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Jeg gidder ikke å spekulere i hvorvidt dags ekser har penger eller ikke. 

Nei men så fint da👍🏼

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.1.2018 den 20.07, Maydis8 skrev:

De stønadene er det da ikke noe å rope i skogen for. Har selv hatt OS en gang i tiden mens jeg studerte ferdig. Dessutten er OS aktivitetspliktig. Utenom det får hun da tre barnetrygder altså 940 eller hva det er x 3. Den livsstilen som hun fører koster nok mer enn som så...

Hvis man har vært gift lengre enn 2 år og tjener veldig mye mindre enn eksmannen så har man rett på ektefellebidrag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 23.27, Moongirl skrev:

Vet...sørget han ikke for han, altså? (han var 27 da han fikk førstemann, var han milionær allerede da??!) Virker jo som de har et godt forhold.Trodde det var Siw du tenkte på siden hun stod fram i avisen at hun stod på bar bakke og måtte gå på NAV etter å ha levd et tidligere luksusliv??!

Nei, det var Beate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Milio skrev:

Het hun ikke Siw Beate? :vetikke:

Det stemmer! Brukte mye Siw før da hun var gift, men nå bruker hun kun Beate. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Moongirl skrev:

Det stemmer! Brukte mye Siw før da hun var gift, men nå bruker hun kun Beate. 

Ok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 20.16, Maydis8 skrev:

Man får kun OS om man er i aktivitet, altså enten studie eller jobb. Kristine er ingen av delene...

Hva vet du om det egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser den nye kjæresten på 21 år har lagt ut en video på insta der hun pakker opp en veske og lommebok fra chanel. Hadde aldri i verden hatt sengekos med en gammel kar selv om jeg hadde fått merkevesker kastet etter meg :kvalm: Får sånne sugardating-vibber. Sorry :vetikke:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...