Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

Denne karen hadde jeg ikke satt til å forvalte sparepengene mine🙃Europrisarving med hang til luksusbiler og med diverse eiendomskjøp, glorete oppussing og tap ifm salg. Det er hva jeg har fått med meg. 

Registrerer og at han har et eget drag på unge damer med «designersyke». Vesker, sko og klær. Og dyre ferier. Synes det er utrolig merkelig med folk som på død og liv må flashe at de har mye penger.

Neida, jeg er ikke misunnelig. Kan kjøpe meg designerveske om jeg ønsker det, og har mange venninner som har det. Men de har gjerne en eller to; ikke en hel sjappe sånn som damene til mr Høily har. 

Easy come, easy go. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
18 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Denne karen hadde jeg ikke satt til å forvalte sparepengene mine🙃Europrisarving med hang til luksusbiler og med diverse eiendomskjøp, glorete oppussing og tap ifm salg. Det er hva jeg har fått med meg. 

Registrerer og at han har et eget drag på unge damer med «designersyke». Vesker, sko og klær. Og dyre ferier. Synes det er utrolig merkelig med folk som på død og liv må flashe at de har mye penger.

Neida, jeg er ikke misunnelig. Kan kjøpe meg designerveske om jeg ønsker det, og har mange venninner som har det. Men de har gjerne en eller to; ikke en hel sjappe sånn som damene til mr Høily har. 

Easy come, easy go. 

Veskene er nok pensjonen deres etter bruddet er et faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy come easy go ja. Tror mer på julenissen enn at det forholdet varer. Det finnes søte jenter på over 35 også faktisk. Som kanskje har barn fra før og ikke trenger den biten for å bli i forholdet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...