Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, O.G. skrev:

Og det er ikke negativt i min bok siden hun lot en fyr med penger smelle seg på tjukken.

Hvis kjærlighet ikke er motivasjon så velger man vel penger fremfor en blakk idiot ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Clara80 skrev:

Hvis kjærlighet ikke er motivasjon så velger man vel penger fremfor en blakk idiot ja.

Hvis man har valgt å la noen med unger fra før smelle en på tjukken, bør det være noen som har råd til noen unger til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, O.G. skrev:

Og det er ikke negativt i min bok siden hun lot en fyr med penger smelle seg på tjukken.

Må være bedre det enn nav Einar på Furuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn

Nav-Einar på Furuset🙈 En milliardærarving hadde vel ikke tatt en hvilken som helst snusleppa, joggiskledd, overvektig 22-åring fra busslomma i Fosnavåg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

Hvis man har valgt å la noen med unger fra før smelle en på tjukken, bør det være noen som har råd til noen unger til. 

Hva skjedde med å tjene penger sjøl, egentlig? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
3 timer siden, Ninnn skrev:

Nav-Einar på Furuset🙈 En milliardærarving hadde vel ikke tatt en hvilken som helst snusleppa, joggiskledd, overvektig 22-åring fra busslomma i Fosnavåg heller.

Nei da, de gjør hverandre seg selv en tjeneste der. De bruker jo å like å oppgradere damene også. Pupper, lepper og gud veit 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, O.G. skrev:

Hva skjedde?

Vi får ta frem teskjea.

Hvorfor skal mannen stå for den økonomiske sikkerheten, som du applauderer i denne tråden? Jeg har inntrykk av at dagens kvinner ønsker å stå på egne ben og være likestilte mannen, mens du sier at når en kvinne lar seg bli smelt på tjukka, så skal det i det minste være med en mann med penger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Påkrevd skrev:

Vi får ta frem teskjea.

 

Gjør det du.

2 minutter siden, Påkrevd skrev:

 

Hvorfor skal mannen stå for den økonomiske sikkerheten, som du applauderer i denne tråden? 

Dag Høili skal betale pga han vil så gjerne være ilag med dame  som er gamle nok til å være datteren hans. 

3 minutter siden, Påkrevd skrev:

Jeg har inntrykk av at dagens kvinner ønsker å stå på egne ben og være likestilte mannen, mens du sier at når en kvinne lar seg bli smelt på tjukka, så skal det i det minste være med en mann med penger. 

Det jeg sier er at når en ung kvinne skal la seg smelle på tjukken av en eldre fyr med unger med to kvinner allerede, så skal han ha penger til å følge opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, O.G. skrev:

Gjør det du.

Dag Høili skal betale pga han vil så gjerne være ilag med dame  som er gamle nok til å være datteren hans. 

Det jeg sier er at når en ung kvinne skal la seg smelle på tjukken av en eldre fyr med unger med to kvinner allerede, så skal han ha penger til å følge opp også.

Det synes jeg er et snevert syn. Dag Høili har vel penger nok, så det er uansett ikke noe problem pr. idag, men sånn generelt, så mener jeg da at enhver forelder har et ansvar for å skape en trygg oppvekst for sine barn, både økonomisk og på alle andre områder. Uansett hvor gamle eller unge de er, eller hvor mange barn de har fra før. 

Dag Høili kan gå dundrende konkurs, han. Det vil i så fall ikke være første gang en riking kjører seg i grøfta. Se på Idar Vollvik f.eks. Da er det greit å ha egne ben å stå på. En tidligere langvarig samboer av Dag Høili havnet på NAV og hybel den dagen det ble slutt, etter å ha lent seg på økonomien og luksusen hans i årevis. Nei, ta ansvar, uavhengig av antall millioner partneren måtte ha, eller ikke ha.

Endret av Påkrevd
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2019 den 8.47, O.G. skrev:

Hun har sikret sitt barn økonomisk, jeg applauderer og håper flere kvinner begynner å tenke likens. #collectyourcoins

Jeg applauderer kvinner som tjener sine egne penger og ikke er avhengig av en rik mann 👍🏻, altså det motsatte av dette. Det er så uselvstendig, barnslig og lite fruktbart i lengden...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn

La oss nå si, for diskusjonens skyld, at hans sterke økonomiske posisjon bidro til at hun ble forelsket. Hvorfor er det så mye værre enn om det var pga hans bulende muskler, dådyrøyne eller gitarferdigheter? Damer forelsker seg av slike grunner hele tiden. Syns dere det er like "uselvstendig, barnslig og lite fruktbart i lengden..." ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen hans, Kristine, lever livets glade dager. Så vidt jeg kan se, har hun ingen jobb? Ref sosiale medier så lever hun et liv på konstant ferie. Maldivene, Marbella osv sammen med sin nye studentkjæreste. Hjemme i Bergen har hun et dyrt hus i et bra nabolag, dyr bil osv. Med mindre hun har en rik familie som sponser henne med alt dette, kan jeg ikke skjønne annet en at hun lever på Dag Høili enda. Når barna blir 18 er det slutt på bidrag og hun må selv tjene penger. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Cati skrev:

Jeg applauderer kvinner som tjener sine egne penger og ikke er avhengig av en rik mann 👍🏻, altså det motsatte av dette. Det er så uselvstendig, barnslig og lite fruktbart i lengden...

Går det ikke an å tjene egne penger samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på kjærligheten var så sterk om han kjørte taxi liksom. Dette er golddigging på høyt plan. Men vi må ikke være slemme. Asiatiske kvinner gjør jo det samme. Gifter seg med blek, gammel og smålubben vestlig mann for å sikre sin alderdom. Noen ser bare penger, for andre er kun kjærligheten nok. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Ninnn skrev:

La oss nå si, for diskusjonens skyld, at hans sterke økonomiske posisjon bidro til at hun ble forelsket. Hvorfor er det så mye værre enn om det var pga hans bulende muskler, dådyrøyne eller gitarferdigheter? Damer forelsker seg av slike grunner hele tiden. Syns dere det er like "uselvstendig, barnslig og lite fruktbart i lengden..." ?

Det bare er verre, for det er ikke personen man da forelsker seg i, men pengene og mulighetene som følger med å være sammen med en sånn person. Vil heller at noen liker meg for mine abs enn pengene på konto for å si det sånn ☺️ Men risky da begge deler kan forsvinne like fort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

Går det ikke an å tjene egne penger samtidig?

Jo, absolutt! Men ikke nok til å uavhengig av sin riking kunne shoppe og dra på de turene de gjør ☺️. Men hver sin smak, glad jeg kan gjøre alt dette med egne penger.

Men altså, de må gjerne være sammen og få mange barn, reise hvor de vil. For meg gjør det ingenting, jeg ville betalt for å slippe å være med ham for å si det sånn. Barn med 3 damer, masse eks-svigers å holde styr på. Bidrag etc. I tillegg så er han for meg ikke attraktiv type. Penger har jeg mer enn jeg trenger av.

Håper for deres skyld at det er love, ellers varer det neppe. Historien ser jo ut til å gjenta seg gang på gang her.

Endret av Cati
Tillegg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, FotbaIlflua said:

Eksen hans, Kristine, lever livets glade dager. Så vidt jeg kan se, har hun ingen jobb? Ref sosiale medier så lever hun et liv på konstant ferie. Maldivene, Marbella osv sammen med sin nye studentkjæreste. Hjemme i Bergen har hun et dyrt hus i et bra nabolag, dyr bil osv. Med mindre hun har en rik familie som sponser henne med alt dette, kan jeg ikke skjønne annet en at hun lever på Dag Høili enda. Når barna blir 18 er det slutt på bidrag og hun må selv tjene penger. 

Hun jobber hos mor, på perfymeri 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Laurena skrev:

Hun jobber hos mor, på perfymeri 

Man har ikke råd til den livsstilen der ved å jobbe deltid på mors parfymeri.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...