Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Xstrella skrev:

Det er bare trist. 22 og 50 år er ikke kjærlighet.

Nei. Han er nærmest faren hennes. Ekkelt og kvalmt. Er vel mer at hu som er etter pengene hans og sikret seg formue ved å dette barnet. Når man er 22 år så skal man leve livet, ikke leve livet med en på 50 år

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
11 minutter siden, Litenoggod skrev:

Nei. Han er nærmest faren hennes. Ekkelt og kvalmt. Er vel mer at hu som er etter pengene hans og sikret seg formue ved å dette barnet. Når man er 22 år så skal man leve livet, ikke leve livet med en på 50 år

Vil nå absolutt si hun lever livet. Intervjuet av VG på ferie en eller annen eksotisk plass. Designveskesamling av dimensjoner. Baby i magen. Whirlwind romance med en milliardærarving. Hva mener du er å leve livet egentlig? Gråte i dusjen etter nok en nitrist ONS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Ninnn skrev:

Vil nå absolutt si hun lever livet. Intervjuet av VG på ferie en eller annen eksotisk plass. Designveskesamling av dimensjoner. Baby i magen. Whirlwind romance med en milliardærarving. Hva mener du er å leve livet egentlig? Gråte i dusjen etter nok en nitrist ONS?

Designveskesamling og utsikter til å bli enke i veldig ung alder? Wow. She's like nailing life! 😍

Dropper sarkasmen: Baby er jo faktisk veldig koselig. Og reising er gøy. DET er å leve livet.

Endret av tunaen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at man skal spekulere i om det er kjærlighet eller ei pga aldersforskjellen. Det blir så guffen stemning i kommentarfeltet når det slenges ut fordommer og påstander om deres forhold..

Det å leve livet som 22-åring trenger da ikke å handle om one night stands, fyll og party. Det kan være å reise på interail og oppleve verden før man eventuelt begynner å studere eller jobbe med noe man liker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Xstrella skrev:

Det er bare trist. 22 og 50 år er ikke kjærlighet.

Jo, det KAN være det. Litt i tvil i dette tilfellet, er nok noe kjærlighet til penger i bilder her vil jeg tro....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ninnn skrev:

Vil nå absolutt si hun lever livet. Intervjuet av VG på ferie en eller annen eksotisk plass. Designveskesamling av dimensjoner. Baby i magen. Whirlwind romance med en milliardærarving. Hva mener du er å leve livet egentlig? Gråte i dusjen etter nok en nitrist ONS?

Jeg har ikke lest om henne eller følgt henne. En på 50 og en på 22 år har helt forskjellige interesser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Litenoggod skrev:

Nei. Han er nærmest faren hennes. Ekkelt og kvalmt. Er vel mer at hu som er etter pengene hans og sikret seg formue ved å dette barnet. Når man er 22 år så skal man leve livet, ikke leve livet med en på 50 år

Hun har sikret sitt barn økonomisk, jeg applauderer og håper flere kvinner begynner å tenke likens. #collectyourcoins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
3 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jeg har ikke lest om henne eller følgt henne. En på 50 og en på 22 år har helt forskjellige interesser

Det er ikke nødvendigvis sant🙈 Eminem og Anna Anka er begge nesten 50. Martine Lunde og Jaden Smith er ca 22. Hva har noen av disse til felles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såvidt jeg har fått med meg er ikke dette forholdet ulovlig,diskriminerende,nedtrykkende,ikke-samtykkende, så da skjønner jeg ikke denne trangen til å utale seg på en litt hånlig måte om hvem voksne mennesker velger som sin partner og stifter familie med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Ninnn skrev:

Det er ikke nødvendigvis sant🙈 Eminem og Anna Anka er begge nesten 50. Martine Lunde og Jaden Smith er ca 22. Hva har noen av disse til felles?

Hehe, for ikke å snakke om Barack Obama og Charter-Svein, som begge er 57😁

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Altså han er 50 ikke dau.....
Synes heller man skal gratulere og ønske dem alt vel. Blir smålig å kommentere at hun har sikra ungen og sin fremtid. Om så var er det vel none of our business å kommentere slikt. Blir lavmål dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det sier vel seg selv at hun ALDRI hadde avlet på en 50 år gammel drosjesjåfør. Ærlig talt. De har det sikkert fint, men ikke kom her å si at dette ikke er en "byttehandel". Han får ungdom og skjønnhet, hun får baby og et luksusliv. Dette er da et velkjent fenomen. Jeg får faktisk mer vondt av HAN, som står i stor fare for å bli bytta ut med en mer jevnaldrende mann etter som tiden går. Men jeg forstår jo at han må bjuda på for å holde på en 22 åring. Likevel litt kjedelig å sitte igjen å betale titusner i barnebidrag etter som åra går.

Endret av Clara80
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ms. Daisy skrev:

Altså han er 50 ikke dau.....
Synes heller man skal gratulere og ønske dem alt vel. Blir smålig å kommentere at hun har sikra ungen og sin fremtid. Om så var er det vel none of our business å kommentere slikt. Blir lavmål dette.

Smålig?

Jeg applauderer hva denne Nicole har gjort. 

Hvorfor?

For mange kvinner får unger med økonomiske ødeland av noen menn i dette landet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, O.G. skrev:

Smålig?

Jeg applauderer hva denne Nicole har gjort. 

Hvorfor?

For mange kvinner får unger med økonomiske ødeland av noen menn i dette landet. 

Det er kjærlighet som er gullstandarden for familieforøkelse vet du. Alle skjønner jo at denne graviditeten er en ren investering i egen fremtid. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Clara80 skrev:

Det er kjærlighet som er gullstandarden for familieforøkelse vet du. Alle skjønner jo at denne graviditeten er en ren investering i egen fremtid. 

Og det er ikke negativt i min bok siden hun lot en fyr med penger smelle seg på tjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...