Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jentekvinne
11 timer siden, Xstrella skrev:

Dagbladet har skrevet at de er sammen nå. Han  bekrefter forholdet. 21 år...han 49. Kunne vært bestefaren....

Jeg synes den aldersforskjellen er drøy! Hva har egentlig en mann på nesten 50 til felles med ei på 21? Og får man ikke sånn far-datter-assosiasjoner av å være sammen med noen som er så ung? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan lure litt når man ser bildene og videoene han legger ut. Og man kan lure enda mer om man kikker på eksens IG. At de setter seg selv tilside og feirer jul sammen er tross alt flott. 

Sånn går det når man arver pappas penger, lever et fasadeliv med et sinnsykt forbruk og behov for å vise  nettopp det -  og omgis av golddiggere😂 nesten ekkelt å se

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Xstrella skrev:

Så vil vel hun på 21 år ha barn også...

Da blir det et "kjærlighetsbarn" kun "kjendiser" som får det.....🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Friluftsdame skrev:

Man kan lure litt når man ser bildene og videoene han legger ut. Og man kan lure enda mer om man kikker på eksens IG. At de setter seg selv tilside og feirer jul sammen er tross alt flott. 

Sånn går det når man arver pappas penger, lever et fasadeliv med et sinnsykt forbruk og behov for å vise  nettopp det -  og omgis av golddiggere😂 nesten ekkelt å se

Nå fikk han "bare" 100 mill av faren sin for noen år siden og det er nok godt brukt opp. Selveste Høili har minimalt med kontakt med denne sønnen .

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke foreldre som er rystet og kan gripe inn. Alle vet dette ikke holder. Beklager mine fordommer her.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år er drøyt ung...blir bare yngre og yngre....er jo på sønnens alder!!Han selv prøver krampeaktig å ikke framstå som straks 50-åring...tragisk....

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.12.2017 den 21.20, Xstrella skrev:

Dagbladet har skrevet at de er sammen nå. Han  bekrefter forholdet. 21 år...han 49. Kunne vært bestefaren....

Ja, ja. Tenker mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor han vil ha noe så ungt. Det blir ikke misunnelse, men latter av dette... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Sandin skrev:

Tenker du på det som VG hadde? Det var ikke han, det var en som hadde gjort seg rik på liftutleie. Dag Høili er født til rikdom, men har forvaltet pengene han fikk, så han fremdeles har godt med penger. Meget mulig Dag har vært med på et TV-program også altså, men denne rikingen på VG var også ganske ihjelbleika på toppen, gikk med dyre klær som så billige ut og fant seg pur unge kvinner. 

https://www.viafree.no/programmer/livsstil/norges-rike/sesong-1/233127

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han har vært i lange forhold med hvertfall Beate, Siw, Kristine og nå en 21 åring... Mulig det er flere, men jeg husker han utmerket seg sterkt i «Norges Rike».  Søsteren Maria har flyttet med mann og barn til LA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...