Gå til innhold

Dag høili

Rosasko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser forresten en psyko har tatt seg bryet med å skrive negative ting under de fleste bildene på instagrammen til Dags kjæreste. Hva fejler det folk... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (På 10.1.2019 den 16.19):

Opprettholde samme livsstil som da de  var sammen?? 🤣🤣🤣🤣 må være det dummeste jeg har hørt noen gang. Når man velger seg ut av et forhold så burde man ta konsekvensene av det, både økonomisk og praktisk. Hadde følt meg megadum hvis jeg levde på mannen jeg hadde valgt å gå fra. Gurimalla, hadde heller gått på NAV faktisk. Noe så nedverdigende. Og bruke hytta HANS når det er slutt fordi det VAR hennes hjem og?? Exen min hadde også hytte, men det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å benytte meg av den etter det var slutt...Men det er kanskje vanskeligere å gi slipp på luxus enn f.eks en hytte på fjellet 😂

Ekspander  

Var det hun som brøyt ut av forholdet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobile skrev (På 10.1.2019 den 19.27):

Har ikke Kristine sin egen tråd ? 

Ekspander  

Ikke vet jeg, men hvis du mener at hun har det så kanskje du kan linke til den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel, uansett rike folk og deres games. Jeg derimot tror jeg skal fokusere på å skaffe meg mine egne milliarder i år. #goals2019.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nobile skrev (På 10.1.2019 den 19.31):

Ser forresten en psyko har tatt seg bryet med å skrive negative ting under de fleste bildene på instagrammen til Dags kjæreste. Hva fejler det folk... 

Ekspander  

Oi! Han må ha glemt å ta pillen sin igår. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
  Rosasko skrev (På 10.1.2019 den 15.34):

Herregud, er det virkelig så gale at enkelte faktisk kan vere livsnytere? Hun har øknomi til det. Enkelte tåler ikke at andre har det godt! Jeg unner henne det livet. Hun har mye tid til barna takket vere god øknomi. Gifteringen hennes kostet over 1 mill for å gni det litt inn på dere surpromper. Den har hun nok solgt 🤑🤑🤑 og typen hennes tjener nok godt og. 

Barna er nok sikret god framtid og ☺️ Jeg liker henne, gøy å følge med på snap. Hun virker jordnær og god 🥰 

Ekspander  

Er enig. Mange misunnelige surpomper ute og går😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Jordbærogfløte skrev (På 24.3.2019 den 13.12):

Ok, men ser at den er lukket 😕

Ekspander  

Vet ikke om det er lov til å legge ut skjermbilde?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariángel skrev (På 24.3.2019 den 13.17):

Vet ikke om det er lov til å legge ut skjermbilde?

Ekspander  

Nei, det tror jeg ikke.. Uansett, så er det spennende! 👍🏻😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  MissAlba skrev (På 24.3.2019 den 14.49):

Hun skyndte seg å bli gravid og dermed sikre seg i fremtiden ja 😂

Ekspander  

Unnskyld men 😂😂

Hvor gammel er Høili nå?

• Liker 2