Gå til innhold

Dag høili

Rosasko

Anbefalte innlegg

5 timer siden, O.G. skrev:

Jetsetliv?

Kristine jobber jo og hun legger inn mange timer de ukene hun ikke har ungene.

Har hun fri når hun har ungene? De er vel i barnehage, vanlige mennesker jobber jo selv om de har barn...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jentekvinne
På 9.1.2019 den 0.15, Femilie skrev:

Blant hva da? De er ikke oppført som eiere av noen andre bedrifter. 

Spiller det noen rolle? Hvorfor dra familien hennes inn i det og hvilke jobber de har? Poenget er at de alltid har hatt mye penger (lenge før K traff D).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, O.G. skrev:

Jetsetliv?

Kristine jobber jo og hun legger inn mange timer de ukene hun ikke har ungene.

Kjenner du henne?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle for noen hva andre jobber med og hvordan hver enkelt lever sitt liv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentekvinne skrev:

Spiller det noen rolle? Hvorfor dra familien hennes inn i det og hvilke jobber de har? Poenget er at de alltid har hatt mye penger (lenge før K traff D).

Hehe, var det jeg tenkte, ja. Forøvrig var det du som dro inn familien og hva de "eier". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
4 minutter siden, Femilie skrev:

Hehe, var det jeg tenkte, ja. Forøvrig var det du som dro inn familien og hva de "eier". 

Det var et svar på at noen andre skrev at Kristine jobber i et parfymeri som om det var veldig negativt og en dårlig betalt jobb. Da er det viktig å presisere at de parfymeriene er eid av familien😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, jentekvinne skrev:

Det var et svar på at noen andre skrev at Kristine jobber i et parfymeri som om det var veldig negativt og en dårlig betalt jobb. Da er det viktig å presisere at de parfymeriene er eid av familien😉

Okei, men hun jobber i et parfymeri? Som ekstrahjelp da eller? Det er ikke til å legge skjul på at hun lever et jetsetliv, ingen på 29 år eller hva hun er jobber 2 dager i måneden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, theaisabelle skrev:

Jobber? En sjelden gang på utplassering i morens parfymeri. Neppe noe 40-timers uke der som "normale" folk.

Hun fronter et jetsetliv med negler, luksus og reiser.. hun kunne aldri levd slik uten tilskudd fra sin eksmann 😅

(Hun får 50.000 i måneden fra Dag, for de som måtte lure. Samt tilgang til Dags feriehus i Marbella)

Hvordan vet du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "flaut" å leve på mannen du valgte å gå fra...Jeg hadde satt det aller meste inn på konto til ungene, og fått meg utdannelse og jobb. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Clara80 skrev:

Så "flaut" å leve på mannen du valgte å gå fra...Jeg hadde satt det aller meste inn på konto til ungene, og fått meg utdannelse og jobb. 

Flaut?

Og hvorfor skal pengene gå til ungenes konti, når pengene er til Kristine for deres underhold? 

Det at Dag gir henne 50000kr/mnd for at hun skal få opprettholde samme levestandard som da hun var gift med ham, ser jeg ikke problemet med. Hun lever godt, men du får ikke noe jetsetliv for 50000kr i mnd, da må du plusse på en null eller to. At hun får bruke feriehuset på Marbella må da være en fin ting siden det faktisk var hennes hjem også. Jeg synes det er godt å se at Dag og Kristine har en fin tone seg i mellom etter bruddet. 

Jeg liker Kristine, hun følger opp ungene sine og passer ellers egne saker og det inntrykket jeg sitter med er at hun ikke er interessert i å være noen kjendisnisse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det virkelig så gale at enkelte faktisk kan vere livsnytere? Hun har øknomi til det. Enkelte tåler ikke at andre har det godt! Jeg unner henne det livet. Hun har mye tid til barna takket vere god øknomi. Gifteringen hennes kostet over 1 mill for å gni det litt inn på dere surpromper. Den har hun nok solgt 🤑🤑🤑 og typen hennes tjener nok godt og. 

Barna er nok sikret god framtid og ☺️ Jeg liker henne, gøy å følge med på snap. Hun virker jordnær og god 🥰 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rosasko skrev:

Herregud, er det virkelig så gale at enkelte faktisk kan vere livsnytere? Hun har øknomi til det. Enkelte tåler ikke at andre har det godt! Jeg unner henne det livet. Hun har mye tid til barna takket vere god øknomi. Gifteringen hennes kostet over 1 mill for å gni det litt inn på dere surpromper. Den har hun nok solgt 🤑🤑🤑 og typen hennes tjener nok godt og. 

Barna er nok sikret god framtid og ☺️ Jeg liker henne, gøy å følge med på snap. Hun virker jordnær og god 🥰 

Uten de 50 000 i bidrag så kunne hun ikke levd slik nei. Noen ønsker å bli trofékone og det er nettopp det hun vil være. Slike er dyre i drift. Ja det blir snakk når kvinner ikke velger utdanning og jobb, men lar seg bli forsørget av mannen/ eksen.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprettholde samme livsstil som da de  var sammen?? 🤣🤣🤣🤣 må være det dummeste jeg har hørt noen gang. Når man velger seg ut av et forhold så burde man ta konsekvensene av det, både økonomisk og praktisk. Hadde følt meg megadum hvis jeg levde på mannen jeg hadde valgt å gå fra. Gurimalla, hadde heller gått på NAV faktisk. Noe så nedverdigende. Og bruke hytta HANS når det er slutt fordi det VAR hennes hjem og?? Exen min hadde også hytte, men det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å benytte meg av den etter det var slutt...Men det er kanskje vanskeligere å gi slipp på luxus enn f.eks en hytte på fjellet 😂

Endret av Clara80
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Xstrella skrev:

Uten de 50 000 i bidrag så kunne hun ikke levd slik nei. Noen ønsker å bli trofékone og det er nettopp det hun vil være. Slike er dyre i drift. Ja det blir snakk når kvinner ikke velger utdanning og jobb, men lar seg bli forsørget av mannen/ eksen.

Hvordan vet du at hun ikke kunne levd slik uten dei 50.000,- fra han da? For alt du vet er det ikke sikkert hun mottar 50.000,- det blir bare dumt p spekulere i det der 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

Hvordan vet du dette?

Sikre kilder. Mange felles venner og er i samme miljøet.

Han kjøpte også eiendom/hus i Bergen og bil til henne etter bruddet.

Vil jo at barna skal vokse opp i gode kår :)

Forresten hyggelig at de alle nå kommer overens, Nicole og Kristine osv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hvordan det går med Dag da? Tråden bærer jo tross alt hans navn 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, theaisabelle skrev:

Sikre kilder. Mange felles venner og er i samme miljøet.

Han kjøpte også eiendom/hus i Bergen og bil til henne etter bruddet.

Vil jo at barna skal vokse opp i gode kår :)

Forresten hyggelig at de alle nå kommer overens, Nicole og Kristine osv. 

Ok, sånn ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...