Gå til innhold

Virker som Fjordkraft strøm er noen luringer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått strøm regning for en mnd.På 1300 kr.Til informasjon så bruker jeg nesten ikke strøm annet enn til belysning.Sitter heller å fryser enn å ha på strøm.

Gikk på ett sånt "tilbud" på power 500 kr i gavekort hvis du melder deg inn i fjordkraft.

Virker som det hele er svindel .Har ikke pleid å få så høye regninger.Fra glitre med samme strømforbruk så pleier strøm regningen å ligge på mellom 800 og 900 kr.

Anonymkode: eedec...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg fått strøm regning for en mnd.På 1300 kr.Til informasjon så bruker jeg nesten ikke strøm annet enn til belysning.Sitter heller å fryser enn å ha på strøm.

Gikk på ett sånt "tilbud" på power 500 kr i gavekort hvis du melder deg inn i fjordkraft.

Virker som det hele er svindel .Har ikke pleid å få så høye regninger.Fra glitre med samme strømforbruk så pleier strøm regningen å ligge på mellom 800 og 900 kr.

Anonymkode: eedec...c47

Holder meg langt unna slike selskaper, ser du på bytt.no så for de bortimot totaltslakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det var DinSide som nevnte at går du inn i avtale med Fjordkraft på billig telefon kan du vente deg en svindyr strømregning... De må jo ta det igjen en plass

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får passe på selv å lese av din egen strøm og regne ut hva du skal betale og hva fakturaen ermpå da. 

Anonymkode: bff2f...159

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, glad jeg byttet tilbake til Hafslund etter at jeg byttet til Fjordkraft (sa ja til en "fantastisk" avtale fra Fjordkraft, før Hafslund ringte meg opp og tilbydde meg "en enda bedre avtale" i november). Nå har jeg gratis strøm ut året. Penger spart er penger tjent.

Anonymkode: 4691e...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine regninger fra Fjordkraft kommer kostnad til strøm og nettleie (de samarbeider med Hafslund). Hvis det har skjedd med deg også er det ikke rart det er høyere beløp enn du er vant til. Spotpris fra Fjordkraft er et av markedets rimeligste alternativer.

Anonymkode: 75b31...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med fjordkraft! Får strøm og nettleie på samme regning.

Anonymkode: e8bae...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...