Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Marina32 skrev:

Bare litt forsøk på satire/humor/etc fra denne kanten ja.

Så for meg han som William nå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til å se samtalen mellom Erlend Elias og Frank :laugh: Frank virker som en person som ikke pakker noe inn i sukkerspinn. Jeg synes det var bra noen turte å si ifra til Erlend. Han er jo den divaen.

Men er det noen dere ikke hadde hørt om før? Jeg hadde aldri hørt om Martine og Newton. Maiken husker jeg kun fra Top Model 2013 og Lene Elise som Alex fra Hotel Cæsar på 90 tallet 🙊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Marina32 skrev:

"Frank Løke som karakteren "Miklo" på SKAM-audition 2015. Rollen gikk til en yngre skuespiller."

images.jpg

Ehh...skal ikke de som spiller i SKAM gå på vgs? Skjønner at noen på 20 kan spille 16,17,18, men Frank Løke ser jo ikke akkurat yngre ut enn han er, og han er snart 40.

Anonymkode: 6b253...710

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehh...skal ikke de som spiller i SKAM gå på vgs? Skjønner at noen på 20 kan spille 16,17,18, men Frank Løke ser jo ikke akkurat yngre ut enn han er, og han er snart 40.

Dette var en spøk fra min side. Synes bildet ser ut som et klassisk "jeg poserer i karakter"-promobilde.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange episoder sendes hver uke? 

Ifølge TV-guiden var det to episoder på søndag, og så kommer det en episode på mandager. Kommer det noen episoder iløpet av onsdag eller torsdag også? :P

Anonymkode: 8b14e...89b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge TV-guiden var det to episoder på søndag, og så kommer det en episode på mandager. Kommer det noen episoder iløpet av onsdag eller torsdag også? :P

En episode på mandager. To på onsdager og to på søndager.

Anonymkode: 172a0...a28

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De 30 minutters fortsettelsene telles som en episode

Skrevet
1 minutt siden, chisandra skrev:

....og Facebook-oppdateringen til Frank Løke 😅

Da er vel Frank Trump :laugh:

Gjest chisandra
Skrevet

Begynner å få en følelse av at vår lille diva kommer til å trekke seg fra hele Farmen. Vi får krysse fingrene for at han «holder ut» frem til han må ut på normalt vis :biggrin:

Skrevet
9 minutter siden, chisandra skrev:

....og Facebook-oppdateringen til Frank Løke 😅

Erlend er rasende på Frank fordi han har sammenlignet ham med Nord Koreas diktator. Frank beklager nå dette og sier at "Kim Jong-un er en bedre leder enn Erlend. Erlend setter Kim Jong-un i et dårlig lys. Så da er det vel Kim Jong-un jeg skal beklage til."

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Teite fb oppdaterienger av løken😏 greit at EE er en tulling, men det er jaggu den hovne løkeblæra og😏 noen skulle jekket han ned ti hakk. Han er ikke guds gave til allmennheten 

Anonymkode: 20ca7...b8b

• Liker 9
Gjest chisandra
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Erlend er rasende på Frank fordi han har sammenlignet ham med Nord Koreas diktator. Frank beklager nå dette og sier at "Kim Jong-un er en bedre leder enn Erlend. Erlend setter Kim Jong-un i et dårlig lys. Så da er det vel Kim Jong-un jeg skal beklage til."

Han fucker godt opp han også, da 😂

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Marina32 skrev:

Dette var en spøk fra min side. Synes bildet ser ut som et klassisk "jeg poserer i karakter"-promobilde.

Åja, det skjønte jeg ikke. :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teite fb oppdaterienger av løken😏 greit at EE er en tulling, men det er jaggu den hovne løkeblæra og😏 noen skulle jekket han ned ti hakk. Han er ikke guds gave til allmennheten 

Det var en spøk fra han

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit at det er en spøk, men en hoven blære kan man ikke komme bort fra at han er 😏😊

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, chisandra skrev:

Han fucker godt opp han også, da 😂

Jeg kan ikke annet enn le med Frank når Erlend lar seg så lett hisse opp. Hvis det ikke var noe i det Frank sa, hvorfor blir da Erlend så sint? Hvorfor tok ikke Erlend heller til motmæle på en saklig måte? Men nei da! Han ble så sint at han gikk til personangrep på Frank og forlot de andre, og personkarakteristikkene bare fortsetter. Til VG sa Erlend om Frank: "Han er en slu, til tider uempatisk og kalkulerende testogutt som ikke helt ser hvordan folk har det rundt seg når all hans fokus er på han selv." og "Er det hverken empati, sympati eller samvittighet i den fyren der?" og "Han har en side som er så mørk at jeg absolutt ikke har lyst å gå inn der." og "Han er en umoden, forvokst tenåring som er full av testosteron." 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0E4GzM/farmen-kjendis-erlend-elias-far-storbonde-kritikk-han-behandlet-alle-som-dritt

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...