Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet
Spoiler

Med tanke på hvordan Frank omtalte Erlend på god morgen norge sist uke så virker det ikke som at de forsones på farmen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Erlend Elias ødelegger jo fullstendig imaget om at de fra nordnorge er noen tøffinger.

Anonymkode: a1bae...d77

Hvor er Oluf fra Rallkattlia når du treng han....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fulgt med på farmen så langt, og hadde ingen problem med å se at Frank tidlig hadde et horn i siden til Erlend. Jeg så det bare på ansiktet hans, hvordan han reagerte på alt Erlend sa.. Lett å se hva mannen tenker og mener :) 

Anonymkode: 6cb6f...0e6

Jeg har ikke noe problem med at man misliker noen, det er ikke alle mennesker man kommer overens med. Min reaksjon til EE hadde nok vært ganske lik som den Frank viser, men jeg synes ikke Frank har sagt noe galt til EE, hvert fall ikke av det som er vist. 

...

Ellers er jeg litt usikker på Frank, en side av meg liker han, han jobber hardt og effektivt, har god moral og er veldig smart, men så er det også noe ved han som er veldig krampaktig. Som sa han dro ned buksa før han hoppet ut i vannet, slik oppførsel på menn synes jeg er veldig avtennende.

Hittil heier jeg på Inga, synes hun jobber godt, er tålmodig og lærer bort til de andre, har mye kunnskap også kommer hun med morsomme sarkastiske kommentarer når de andre spør om dumme ting. :fnise: 

Han Stian Stayzman (eller hvordan man skriver det) har overrasket meg positivit. Tidligere har jeg egentlig mislikt han veldig etter det jeg har sett i medier og den forferdelige festsangen hans, og i grunn selve navnet "Stayzman" Ugh... Men slik han fremstår på farmen liker jeg han veldig godt, han er faktisk en av mine favoritter der inne.

Anonymkode: ef977...3ff

• Liker 11
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryktene sier at Jarl Goli blir hentet inn som utfordrer, hadde vært konge! Fikk oppleve første del i fjor, og får nå andre del nå. Eller så blir han kastet ut umiddelbart, og får kanskje en rolle som Bent Leikvoll hadde i Nissene på Låven, kommer inn hver gang noen trekker seg osv. Blir knall!

Ville vært fantastisk. Jeg ville ha hylt. Jeg bare lurer på; hvem sine underbukser skal Jarl Goli vaske denne gangen?

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Kvinne74 skrev:

Ville vært fantastisk. Jeg ville ha hylt. Jeg bare lurer på; hvem sine underbukser skal Jarl Goli vaske denne gangen?

Erlend sine, bare han husker å bruke omo ultra..

Skrevet (endret)

Jeg håper Aune velger Frank som storbonde. Han sa jo det i første episode, når de skulle velge storbonden, at det ville vært inspirerende å bli ledet av en verdensmester... Tipper Erlend Elisabeth klikker i så fall.

Endret av Kvinne74
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg Inga, Stian og en jegertvilling til finaleuka. 

Og at Inga vinner. :)

Anonymkode: 77da3...7a5

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker meg Inga, Stian og en jegertvilling til finaleuka. 

Og at Inga vinner. :)

Anonymkode: 77da3...7a5

Hvilken Stian?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns «killer crew» bør oppløses snarest. Det er smart trekk av Frank å alliere seg med dem, for de er egentlig bare en brikke i spillet for han. Med mindre det kommer en som er like sterk som Frank blant utfordrerne. Da får vi se hvor dumme resten av gjengen er hvis de velger ut den sterke utfordreren som kan slå ut Frank. 

Jeg håper Aune velger EE som storbonde idag og☺️

Anonymkode: fb83a...ea8

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns «killer crew» bør oppløses snarest. Det er smart trekk av Frank å alliere seg med dem, for de er egentlig bare en brikke i spillet for han. Med mindre det kommer en som er like sterk som Frank blant utfordrerne. Da får vi se hvor dumme resten av gjengen er hvis de velger ut den sterke utfordreren som kan slå ut Frank. 

Jeg håper Aune velger EE som storbonde idag og☺️

Anonymkode: fb83a...ea8

Tror ikke noen der inne hadde villet gi han en uke til som storbonde :P

Skrevet

Synd for Erlend Elias at egenmeldinga har gått ut, i tilfelle Frank Løke blir storbonde og/eller dassen må tømmes.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Larsern skrev:

Synd for Erlend Elias at egenmeldinga har gått ut, i tilfelle Frank Løke blir storbonde og/eller dassen må tømmes.

EE kommer nok aldri til å gå med på å tømme utedassen :P Han kommer til å nekte som en unge i trassalder.

Anonymkode: 77856...591

• Liker 13
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

EE kommer nok aldri til å gå med på å tømme utedassen :P Han kommer til å nekte som en unge i trassalder.

Anonymkode: 77856...591

Da får englene trå til

Skrevet

Jeg tror faktisk at Aune velger Frank til storbonde i dag, håper jeg har rett på det  :)
Leste at Aune hadde inngått allianse med Frank, men som sagt, står mye rart i media, så hvem vet. 

Så også ut på et klipp i går, at EE går til Frank og snakker med han. Forteller hvor lei seg han var, og at han ventet på at Frank skulle be om unnskyld. Kan jo være at han var redd han skulle bli valgt som 1 kjempe?

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, Winza said:

Da får englene trå til

Apropos engler, kan det tenkes at Ari Behn trer inn som utfordrer senere?

• Liker 8
Skrevet
21 minutter siden, Larsern skrev:

Apropos engler, kan det tenkes at Ari Behn trer inn som utfordrer senere?

Han er jo som en Aune 2.0 :laugh:

Skrevet

"Frank Løke som karakteren "Miklo" på SKAM-audition 2015. Rollen gikk til en yngre skuespiller."

images.jpg

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erlend Elias ødelegger jo fullstendig imaget om at de fra nordnorge er noen tøffinger.

men han får frem det Nordlendinger oftest er: veldig sytete

• Liker 6
Skrevet
16 minutter siden, Marina32 skrev:

"Frank Løke som karakteren "Miklo" på SKAM-audition 2015. Rollen gikk til en yngre skuespiller."

images.jpg

Virkelig? :P

Skrevet
12 minutter siden, Winza skrev:

Virkelig? :P

Bare litt forsøk på satire/humor/etc fra denne kanten ja.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...