Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Martine fyller storbonde oppdraget bra og dukket opp både her og der på de forskjellige oppdragene og så syntes jeg vogga som tvillingene laget så fin ut med tanke på hva de hadde og jobbe med og snekkerferdighetene de kanskje ikke har så mye av, Inga Berit er jo sikkerheten selv og har noen fine kommentarer, Syntes også EE jobbet bra og er jo fortsatt alle karakteristikker mor om hvordan en homo oppfører seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var så vittig når Martine spurte slakteren om de trengte noe sterke mannfolk, eller om det holdt med 5-6 jenter. Og der var jo også Erlend Elias inkludert 😂

Anonymkode: 9983b...f1f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I neste episode får vi se bajasen gå på trynet og ræva, i et krampaktig forsøk på å leke populær skolegutt :) 

Karma!

Anonymkode: 6cb6f...0e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I neste episode får vi se bajasen gå på trynet og ræva, i et krampaktig forsøk på å leke populær skolegutt :) 

Karma!

Anonymkode: 6cb6f...0e6

Det tror jeg ikke. Var ikke dette et av de klippene man ikke får se på TV? 

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så syntes jeg han Frank er litt tiltrekkende jeg :rodme: Er det bare meg? :P

Ja kan bli litt for mye testo å være rundt han hele tiden, men gosh så MANN det oser av han også da :) Tipper han er god i senga!

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig skrulle denne Erlend Elias er! Hadde pult han. Glatt!

Anonymkode: 223c6...bf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend Elias representerer jo dagens samfunn strålende. Selvopptatt, hjernedød, hensynsløs og ekstremt veik og ikke minst lettkrenket.

Jegertvillingene er for øvrig ikke større enn at de selv kan få plass i vuggen de lager.

Anonymkode: a1bae...d77

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I neste episode får vi se bajasen gå på trynet og ræva, i et krampaktig forsøk på å leke populær skolegutt :) 

Karma!

Anonymkode: 6cb6f...0e6

Nå holder det her! Han kunne blitt alvorlig skadet!

Anonymkode: a1bae...d77

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det her! Han kunne blitt alvorlig skadet!

Anonymkode: a1bae...d77

Så, hvorfor gjorde han det da? :) Hva var det den voksne mannen prøvde på? :fnise:

Anonymkode: 6cb6f...0e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn så syntes jeg han Frank er litt tiltrekkende jeg :rodme: Er det bare meg? :P

Ja kan bli litt for mye testo å være rundt han hele tiden, men gosh så MANN det oser av han også da :) Tipper han er god i senga!

Anonymkode: 243bc...c0e

Selvfølgelig liker du han. Frank vet dette selv, ser det ut til;) Bad selger som hakkamøkk!

Hver sin smak.. :fnise:

Anonymkode: 6cb6f...0e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så, hvorfor gjorde han det da? :) Hva var det den voksne mannen prøvde på? :fnise:

Anonymkode: 6cb6f...0e6

Han prøvde å balansere. Det gikk galt denne gang. Men så heldigvis ut til at han ikke skadet seg så veldig. 

Han er ikke den eneste som har prøvd dette, selv om han er voksen. Skal man ikke kunne være leken og barnslig selv om alderen er voksen? 

Jeg er over 50, og jeg kan fortsatt være skikkelig barnslig av og til. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, tonebelinda skrev:

Han prøvde å balansere. Det gikk galt denne gang. Men så heldigvis ut til at han ikke skadet seg så veldig. 

Han er ikke den eneste som har prøvd dette, selv om han er voksen. Skal man ikke kunne være leken og barnslig selv om alderen er voksen? 

Jeg er over 50, og jeg kan fortsatt være skikkelig barnslig av og til. 

Å tøffe seg på ting som kan gi skade, er et solid tegn på umodenhet.

 

Anonymkode: 6cb6f...0e6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit EE er diva og hårsår, men synes det var unødvendig av Frank å legge ut det bilde på FB. Spesielt når han vet hvordan EE reagerer. Var vel derfor han la det ut, sånn at han kunne få seg en god latter.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EE er jo fryktelig frekk mot Frank 😳 snakker jo stygt om han hele tiden! Skal det være greit fordi Frank ikke er enig i lederstilen til EE?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aune ut, så da er EE den eneste grunnen til at jeg fortsetter å se. Jeg er definitivt masochist.

Anonymkode: e1ffd...08f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Winza skrev:

Tror det er en dalmatiner

Seriøst? Den har jo ikke en eneste likhet med en dalmatiner :fnise:

Så en spurte om hva hunden het, ifølge Stian heter den Snufs, men jeg vet ikke om det stemmer.

Jeg tror forøvrig at Frank vinner farmen. Måtte gå inn på profilen hans for å se hva han postet om EE, og da så jeg at han rundt nyttår postet mål for 2018. Det ene målet var å vinne kjendisfarmen, han vet jo allerede hvem som vinner, så jeg synes det var et rart mål å ha, spesielt om han selv ikke vinner. Trenger jo så klart ikke bety noe da. 

Anonymkode: ef977...3ff

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Den har jo ikke en eneste likhet med en dalmatiner :fnise:

Så en spurte om hva hunden het, ifølge Stian heter den Snufs, men jeg vet ikke om det stemmer.

Jeg tror forøvrig at Frank vinner farmen. Måtte gå inn på profilen hans for å se hva han postet om EE, og da så jeg at han rundt nyttår postet mål for 2018. Det ene målet var å vinne kjendisfarmen, han vet jo allerede hvem som vinner, så jeg synes det var et rart mål å ha, spesielt om han selv ikke vinner. Trenger jo så klart ikke bety noe da. 

Anonymkode: ef977...3ff

Ville ikke overrasket meg om Aune ga den navnet Marianne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...