Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Aurora** skrev:

Glutenallergi my ass.Han drakk jo øl uten problemer 🙄

Tror han lider av en veldig kjent sykdom som heter Latskap :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De som klager på Erlend Elias sin oppførsel kan jo bare tenke seg hvordan disse episodene hadde vært uten han. TV2 hadde kanskje kjørt like korte episoder som The Julekalender. 

Erlend Elias er konge!! En verdig vinner!! 

Anonymkode: a1bae...d77

• Liker 5
Gjest Sansol
Skrevet

Altså, jeg underslår ikke det faktum at EE fremstår som en dramaqueen  litt lat og hedonistisk. Ikke i det hele tatt. Jeg bare foretrekker det så veldig over sånne selvgode alfahanner som Frank. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Aurora** skrev:

Glutenallergi my ass.Han drakk jo øl uten problemer 🙄

Ja, det og:fnise:

Anonymkode: 188db...df6

Skrevet
Akkurat nå, Sansol skrev:

Altså, jeg underslår ikke det faktum at EE fremstår som en dramaqueen  litt lat og hedonistisk. Ikke i det hele tatt. Jeg bare foretrekker det så veldig over sånne selvgode alfahanner som Frank. 

Hvordan er han selvgod?

Gjest Sansol
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Hvordan er han selvgod?

Nå har ikke jeg en kronologisk oversikt over sitater som støtter opp under dette da....men jeg sitter med et inntrykk av at han mener Farmen skal foregå på en bestemt måte og at alle andres metoder ikke duger. Da er man kanskje en smule selvgod/lite fleksibel, eventuelt ego. 

Skrevet
1 minutt siden, Sansol skrev:

Nå har ikke jeg en kronologisk oversikt over sitater som støtter opp under dette da....men jeg sitter med et inntrykk av at han mener Farmen skal foregå på en bestemt måte og at alle andres metoder ikke duger. Da er man kanskje en smule selvgod/lite fleksibel, eventuelt ego. 

Frank mener at når man er med på Farmen, så burde man stille sånn som de vanlige deltakerne. Altså ikke ha goder som røyk og kaffe.. Han mener også at man som storbonde burde gå fram som et godt eksempel ovenfor resten av gruppa og jobbe. Han sier også at han er villig til å jobbe og stå på uansett hvem som er storbonde.

Egoistisk.........??????

• Liker 16
Skrevet

Likte EE dårlig fra start. Liker han dårligere nå... Faen for en drittunge han er! Syns det var godt gjort av Frank å holde maska!!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Stian Sandø er fader meg kjekk. 

Anonymkode: ed4f7...b2e

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

For de som vil ha mer Erlend Elias - så sjekk ut Erlend Elias vs Roskilde. Fantastisk underholdning! EE framstår faktisk som maskulin og jordnær på Kjendisfarmen sammenlignet med den galskapen vi ser der!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stian Sandø er fader meg kjekk. 

Anonymkode: ed4f7...b2e

Kanskje, men ingen hedersmann. Tenk å snyte oss for flere uker med episke Aune Sand! 

• Liker 20
Gjest Sansol
Skrevet

Vel, egoistisk i den forstand at han mener alle skal være som han. Frank ER jo et arbeidsjern, altså det virker jo som om mannen ikke har det godt om han ikke har noe å holde på med. Sånn sett er det ikke noe offer det arbeidet han gjør, han virker som om han trives med hardt arbeid og hadde garantert drevet Farmen veldig effektivt. Men guri så kjedelig det hadde blitt å se på om det var alt som skjedde. Vi trenger forskjellige personligheter, på farmen og i livet generelt. Jeg er for å se det gode hver enkelt har å bidra med, ikke å pushe alle i gjennom samme form. Hva var det Aune sa? "Gud elsker alle". Er ikke religiøs, men det er jammen noe i det.

Skrevet

Er dette en parodi på farmen? 😂

Aune Sand: En legende, virker godhjerta, poetisk og svevende. Skulle ønske han ble der lenger, ler hver gang han prater (ikke slemt ment).

E.E: En ordentlig diva!😂 Skulle aldri trodd at han ville være med på Farmen, passer ikke helt inn stakkars. Det er åpenbart at han er castet for å lage drama.

Frank: virker veldig høy på seg selv, og glad i å vise seg fram😂 virker også veldig usympatisk, og tror vi kommer til å se hans dårlige sider utover i sesongen...får skikkelig dårlig følelse av han.

Blir en interessant fortsettelse...

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

EE lyger jo så det renner av han.. Nekter å tro at han har glutenallergi.. Spiste han ikke av det brødet de hadde laget til mentors kone?

Anonymkode: 188db...df6

Jeg tror EE er av typen som "har glutenallergi" bare fordi det er "trendy". Skal ikke si at han ER det, men det forundrer meg ikke. Hadde han virkelig hatt det hadde han ikke spist av brødet og drukket øl. Jeg har glutenallergi (ikke cøliaki) og får helt vanvittige magekramper av bare bittelitt hvetegluten. Får så sterke kramper at jeg nærmest ruller meg i smerte, så må holde meg helt unna. Går jo bra selv om jeg skulle ønske jeg tålte hvetegluten. Tror neppe han hadde klart å strikke om han hadde så vondt i magen som han sier.

• Liker 4
Gjest Sansol
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje, men ingen hedersmann. Tenk å snyte oss for flere uker med episke Aune Sand! 

Mm...jeg vil ha flere sitater om stjernemus, blomster, regnbuer, sommerfugler og Moder Jord! :(

Skrevet
3 minutter siden, Sansol skrev:

Mm...jeg vil ha flere sitater om stjernemus, blomster, regnbuer, sommerfugler og Moder Jord! :(

Det må jo bare komme mer tv med Aune Sand, fortsatt ikke sikker på hvem som bør vinne farmen, men enda sikrere en onsdag hvem som ikke bør vinne 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Salka skrev:

Jeg tror EE er av typen som "har glutenallergi" bare fordi det er "trendy". Skal ikke si at han ER det, men det forundrer meg ikke. Hadde han virkelig hatt det hadde han ikke spist av brødet og drukket øl. Jeg har glutenallergi (ikke cøliaki) og får helt vanvittige magekramper av bare bittelitt hvetegluten. Får så sterke kramper at jeg nærmest ruller meg i smerte, så må holde meg helt unna. Går jo bra selv om jeg skulle ønske jeg tålte hvetegluten. Tror neppe han hadde klart å strikke om han hadde så vondt i magen som han sier.

Ifølge Frank så er eneste allergien EE har mot arbeid 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de som vil ha mer Erlend Elias - så sjekk ut Erlend Elias vs Roskilde. Fantastisk underholdning! EE framstår faktisk som maskulin og jordnær på Kjendisfarmen sammenlignet med den galskapen vi ser der!

Tror du må ha sett et annet program🙄

Anonymkode: 7e0d3...696

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Winza skrev:

Mente Staysman, det skjønte du nok..

Noen gjør seg dessverre vanskelige for å hevde seg selv, ikke noe å bry seg om. Alle skjønte hvem du mente.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det riktig at Erlend Elias får dispensasjon til å velge jente til andrekjempe om han selv blir førstekjempe? Siden han i praksis er dame selv når det kommer til fysikk?

For dette er ikke hets?😆 Selvfølgelig får han ikke det. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...