Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Ellam skrev:

Tror ikke det er noen kjære mor i modellyrket akkurat. Tror mange tenker at det er bare glitter og glamour. Men virkeligheten er noe annet.

Det tror jeg så sikkert, liker både Maiken og Frank, den ene gikk for hardt ut og den andre beit på, sikkert mye frustrasjon der inne etter å ha bodd så tett så mange sterke personligheter så håper jeg de klarer og legge episoden igjen der inne når de kommer ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 hours ago, Ellam said:

Heia Maiken! Håpe jentene står samlet denne uken og saboterer ukesoppdraget. Iallefall at de ikke står på pletten for gutta og vasker hus og lager mat.

For en dritt Løke virker som. Og en tafatt jentegjeng som ikke støtter Maiken, og en storbonde som bare kikker ut i lufta når Frank durer på under middagen.

Haha ja, og storbonden kikker ut i luften når de fortsette arbeidet i skogen. Frank klager mer over Maiken ute når han arbeider med tømmer, staysman jatter med😂 ‘ja ja skjønner mhm mhm’

Anonymkode: 0a8f1...b12

• Liker 3
Skrevet

Litt skuffet over Olga, som ikke forsvarte Maiken som er hennes nærmeste der inne. 

Men så humørsyk han Frankenstein er! For hver dag Frank er på TV, vinner EE mer og mer i mine øyne. Da EE var storbonde, fikk han kritikk av Frank i plenum. Men ifølge EE, har Frank bare gitt han ros. Det samme har Frank gjort mot Maiken. 

Jeg håper virkelig ikke at Frank vinner farmen. Håper svømming blir en del av konkurransen i finaleuka, for han kan jo ikke svømme. 

Anonymkode: fb83a...ea8

• Liker 4
Skrevet

Maiken må jo være helt forferdelig å jobbe sammen med. Kjeften går i ett, og hun er en bedreviter som ikke tåler kritikk. Frank kjører spillet, og Maiken biter på så det synger. Fremstår veldig umoden og barnslig gjør hun. Og ikke minst slitsom. Skjønner godt at de ble frustrerte med henne som storbonde, med måten hun fremstod på. Jeg hadde garantert sabotert ukesoppdraget med henne som storbonde, fortjener overhodet ikke kniven.

Anonymkode: f9149...cd5

• Liker 13
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frank er en mobber som gjemmer seg bak «jeg er direkte og ærlig». Han var ufin mot Maiken. 

Maiken er naiv som biter på og virker veldig «ung» i måten hun forsvarer seg på og ikke lar det ligge. Hun burde bare sagt «jeg hører det du sier og skal ta det til meg». (Men det lager jo ikke bra TV) 

Sykt pinglete av alle andre å bare sitte der uten å si noe. Som tatt ut av en skolegård på barneskolen. Flaut av voksne folk. 

100% sikker på at det var staget. Frank har fått instruks på å gå etter Maiken, hun var såra fra før av. 

Anonymkode: 7a898...8f7

Vil vel heller si at det er mer flaut av deg å ikke forstå at dette er TV, klippet for å være underholdning. Ja, det er voksne folk vi snakker om her, og da må man tåle såpass. Dette var rett og slett ingenting å lage styr av. Hvis Maiken ikke tåler såpass, får hun gjøre som pingla Erlend Elias, og trekke seg fordi det ble for mye. Gjerne la tårene trille også. Inga lo jo bare av det hele, kritikken var jo like mye mot henne, og hun biter ikke på fordi hun har forstått hva det dreier seg om, og er en helt annen person enn Maiken. Maiken fortjener all pepper hun kan få etter hennes uke som storbonde, der hun løp rundt i trusa og pirket på alt som ble gjort, og anklaget Dennis for å være lat og umotivert. Håper virkelig Staysman holder løftet sitt og velger henne som førstekjempe og at hun ryker rett ut, fortjener overhodet ikke å gå til finalen.

Anonymkode: f9149...cd5

• Liker 8
Skrevet (endret)

Nå har jeg sett gårsdagens episode og Frank var ufin. Hvorfor vekket han henne ikke hvis han synes det var så irriterende at ho sov? Sikkert for han ville ha noe å ta henne for. Hun burde bitt det i seg og ikke kverulert med han. For det var det han ville. Han virker ikke som en hyggelig fyr akkurat. Veldig aggressiv. Så sier han "ja, men da får du jobbe 2 timer ekstra" jøye meg

Litt irriterende at gutta er så cocky. Lurer på om han velger Inga som førstekjempe. Håper Inga kommer til finalen. 

Morsomt når han bitchet over Maiken til Stian og han bare jattet med :fnise: tror Stian synes han gikk for langt.

Endret av Aurora**
  • Liker 2
Skrevet
10 timer siden, chisandra skrev:

Ser det er mange som etterlyser ar flere skulle tatt til motmæle. Slike som Frank er det utrolig vanskelig å motsi, du vet aldri hva de kan finne på å si - og alle har ei grense de bryter sammen på. Den grensen tror jeg Frank glatt bryter hvis han blir motsagt nok. Derfor tror jeg de heller fokuserte på å hjelpe Maiken etterpå. 

Enig. Man blir aldri ferdig med å diskutere. Frank virker veldig vanskelig å skulle diskutere med. De andre orket vel ikke. Det skjønner jeg.

Skrevet

Jeg heier ikke mest på Maiken i programmet, for å si det slik. (Virker som en fin jente, men har andre favoritter i serien) Vil likevel kommentere at jeg syns det var svært dårlig at ingen støttet henne i diskusjon med Frank. Sier slett ikke at vennene hennes skulle kastet seg inn i kranglingen, men de kunne henvendt seg til Maiken der og da, sagt at jeg/vi støtter deg og ferdig med det. De hadde ikke behøvet å si mer, da hadde de i det minste vist støtte til henne. Man kan kalle det spill at de ikke sa noe for å forsvare Maiken. Jeg kaller det feighet. Svært feigt å ikke noe i det minste til Maiken der og da, i steden for å komme lurende etterpå på bakrommet og liksom gi støtte. Enig i at det sikkert ikke hadde nyttet å gå imot Frank i situasjonen, men som sagt, av venner, burde man forvente en viss støtte om man blir angrepet, selv om det er et spill. Kunne sagt høyt at her støtter jeg Maiken, det hadde holdt lenge. Kjenner på irritasjon over feighet. Feighet må ikke forveksles med spill. Man kan være konfliktsky også, men større, uten å gå inn i krangel. Den eller de som var på lag med Maiken kunne fint ha delt sin støtte direkte til henne, uten å samtidig starte å krangle med Frank. Inga fikk jo foresørsel fra Maiken på hva hun mente, og hun snakket det bort, nei jeg er så mett av maten jeg at jeg tenker ingenting? Eller noe i den duren? Hva i alle dager! Som hun dalte i mine øyne da. Hun kunne i det minste kvinnet seg opp, og si at hun ville ikke diskutere! Og dog si seg enig med Maiken, og latt det stoppe med det. I det minste si at hun ikke ville diskutere! Når det er sagt, klippes og limes det svært mye, så saken kan være helt annerledes med flere og andre fakta på bordet, enn det som ble fremstilt på tv.:) De lager tv, setter mange følelser i sving hos seerne. Jeg digger det, beundrer og takker hver og en deltaker for at de stiller opp, hver deltaker er flott og unik på sin måte, og gir oss god underholdning!:)

• Liker 1
Skrevet

Ble skikkelig skuffet over Inga. Hun hadde ikke trengt å være med i krangelen, men kunne bare sagt "jeg er enig med Maiken, nå lar vi dette ligge" virker som en feig dame. Hun og Maiken er jo veldig close, skjønner hvorfor hun ble skuffet over Inga. Jeg hadde selv blitt skuffet. Blir litt som på ungdomsskolen når man ikke tør å si noe når noen er ufine med venninnen din.

Jeg likte han litt i starten, men er nå bare usmakelig. Tror han liker å gi kriikk og kjefte foran alle. Drite folk litt ut. Tror nok Erlend hadde rett da han sa Frank ga han ros som storbonde, men ga han mye kritikk under tvekampen. Så skjønner Erlend reagerte. Frank minner meg om den populære gutten på ungdomsskolen, som elsker å hakke og trykke andre ned. Tøffe seg foran kompisene.

Anonymkode: 1829d...dd7

• Liker 7
Skrevet

Han forteller Maiken når de er på tinget at hun burde ta folk individuelt, snakke til folk etter hvordan de er og og ikke mase som hun gjorde. Merkelig måte av Frank å ta ting individuelt med Maiken på, ved kjøkkenbordet. Usmakelig fremgangsmåte, stor i ord, liten på jord. Selvmotsigende. Mista respekten der altså. 

• Liker 2
Skrevet

Ut fra en del kommentarer i denne tråden, så virker det som om Frank opptrådte langt mer "rasende" enn det han egentlig var... 

Anonymkode: 8b14e...89b

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, ElsieF skrev:

Han forteller Maiken når de er på tinget at hun burde ta folk individuelt, snakke til folk etter hvordan de er og og ikke mase som hun gjorde. Merkelig måte av Frank å ta ting individuelt med Maiken på, ved kjøkkenbordet. Usmakelig fremgangsmåte, stor i ord, liten på jord. Selvmotsigende. Mista respekten der altså. 

Jepp. Dobbelmoralsk type. Alle kan vinne utenom han. Da kommer egoet hans til å skyte til himmels hvis han vinner

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt skuffet over Olga, som ikke forsvarte Maiken som er hennes nærmeste der inne. 

Men så humørsyk han Frankenstein er! For hver dag Frank er på TV, vinner EE mer og mer i mine øyne. Da EE var storbonde, fikk han kritikk av Frank i plenum. Men ifølge EE, har Frank bare gitt han ros. Det samme har Frank gjort mot Maiken. 

Jeg håper virkelig ikke at Frank vinner farmen. Håper svømming blir en del av konkurransen i finaleuka, for han kan jo ikke svømme. 

Anonymkode: fb83a...ea8

Hvorfor kaller noen Inga for Olga, har sett det flere ganger:PKanskje fordi navnene ligner hverandre? Ellers håper jeg at Frank ikke vinner Farmen, uspiselig type.:tunge1:

Anonymkode: a6082...0a8

• Liker 3
Skrevet

Maiken da, så skuffa, fordi de andre klarte å melke uten henne og Inga  :D
Og med kontrollspørsmål, dere har vel tømt dem ordentelig da? Da var Inga raskt ute, hysj da, så klart de har gjort dette riktig. Inga er en god dame, har trua på at de andre også klarer seg, og gleder seg over det.

Håper i grunn på at Inga skal vinne jeg

• Liker 6
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble skikkelig skuffet over Inga. Hun hadde ikke trengt å være med i krangelen, men kunne bare sagt "jeg er enig med Maiken, nå lar vi dette ligge" virker som en feig dame. Hun og Maiken er jo veldig close, skjønner hvorfor hun ble skuffet over Inga. Jeg hadde selv blitt skuffet. Blir litt som på ungdomsskolen når man ikke tør å si noe når noen er ufine med venninnen din.

Jeg likte han litt i starten, men er nå bare usmakelig. Tror han liker å gi kriikk og kjefte foran alle. Drite folk litt ut. Tror nok Erlend hadde rett da han sa Frank ga han ros som storbonde, men ga han mye kritikk under tvekampen. Så skjønner Erlend reagerte. Frank minner meg om den populære gutten på ungdomsskolen, som elsker å hakke og trykke andre ned. Tøffe seg foran kompisene.

Helt enig. Inga burde tatt Maiken i forsvar. Jeg fikk flashback tilbake til ungdomsskolen da jeg ble mobbet og ingen av vennene mine turte å ta meg i forsvar og motsi de som var ekle. Jeg hadde ihvertfall tatt henne i forsvar og fortalt Frank hvor David kjøpte ølet! Og jeg liker ikke Maiken noe særlig en gang, men hun fortjener ikke å bli behandlet sånn for det. Hvis det var så ille at Maiken sov 15 min lenger enn de andre, hvorfor vekket han henne ikke da? Det er ikke alltid bare bare å våkne av seg selv uten klokke alltid og hun trengte sikkert å sove litt ekstra. Og herregud, det er snakk om 15 min, ikke 4 timer! Jævlig unødvendig å ta det opp under middagen foran alle de andre. Virker som fyren elsker bråk.

Jeg likte også Frank litt i starten og har vært litt frem og tilbake på om jeg liker han eller ikke. Han lager jo underholdning, men jeg skulle ønske Inga og Lene hadde tatt Maiken i forsvar så det ble en skikkelig krangel ut av det. Lene kan jo bite fra seg hun, men hun satt bare der som en avblomstra juleglede.

Jeg forstår godt at Erlend reagerte jeg også. Var jo akkurat det samme som skjedde på tinget med han som med Maiken. 

Jeg er nesten sikker på at Inga blir førstekjempe, men jeg håper faktisk det blir Pål Anders og at han slår ut Frank. Tenk så konge da om Frank cocky og selvsikker får Staysman til å velge Pål Anders og sier at han slår han uansett, men så er det Pål Anders som slår Frank! Hadde digget meg rått om Frank hadde blitt slått ut rett før finaleuken! :hoho: 

• Liker 10
Skrevet

Sånn som Maiken gikk og masa på de andre forrige uke, når hun var storbonde, så synes jeg det var helt på sin plass at det ble reagert på at de lå og sov. 
Gutta har jobba og stått på hver uke, jentene også forsåvidt. Synes det er dårlig gjort mot Stays, om jentene skal sabotere oppdraget nå, fordi de er redde for jentekamp. 

• Liker 6
Skrevet
20 minutter siden, Salka skrev:

Helt enig. Inga burde tatt Maiken i forsvar. Jeg fikk flashback tilbake til ungdomsskolen da jeg ble mobbet og ingen av vennene mine turte å ta meg i forsvar og motsi de som var ekle. Jeg hadde ihvertfall tatt henne i forsvar og fortalt Frank hvor David kjøpte ølet! Og jeg liker ikke Maiken noe særlig en gang, men hun fortjener ikke å bli behandlet sånn for det. Hvis det var så ille at Maiken sov 15 min lenger enn de andre, hvorfor vekket han henne ikke da? Det er ikke alltid bare bare å våkne av seg selv uten klokke alltid og hun trengte sikkert å sove litt ekstra. Og herregud, det er snakk om 15 min, ikke 4 timer! Jævlig unødvendig å ta det opp under middagen foran alle de andre. Virker som fyren elsker bråk.

Jeg likte også Frank litt i starten og har vært litt frem og tilbake på om jeg liker han eller ikke. Han lager jo underholdning, men jeg skulle ønske Inga og Lene hadde tatt Maiken i forsvar så det ble en skikkelig krangel ut av det. Lene kan jo bite fra seg hun, men hun satt bare der som en avblomstra juleglede.

Jeg forstår godt at Erlend reagerte jeg også. Var jo akkurat det samme som skjedde på tinget med han som med Maiken. 

Jeg er nesten sikker på at Inga blir førstekjempe, men jeg håper faktisk det blir Pål Anders og at han slår ut Frank. Tenk så konge da om Frank cocky og selvsikker får Staysman til å velge Pål Anders og sier at han slår han uansett, men så er det Pål Anders som slår Frank! Hadde digget meg rått om Frank hadde blitt slått ut rett før finaleuken! :hoho: 

Du kan drømme, det er lov, men det er utopi å tro at Pål Anders (med sin litt skrantne kropp) kan slå Frank i tautrekking. Frank er vel 1.95m høy og en kropp med bare muskler. 

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, Christy89 said:

Enig. Hvorfor vekket han ikke ho da hvis det var så stort problem?

Lurer jeg også på. Hvorfor gjorde hverken han eller noen av de andre det? Kanskje de i fellesskap har bestemt seg for at hun skal bli den neste som ryker ut. 

Anonymkode: d0a4b...ed7

Skrevet
13 timer siden, Apis skrev:

Tror nok det er et like så stort problem at Maiken sjeldent har fått tilsnakk i sitt liv 

13 timer siden, Apis skrev:

Jeg har ikke noe mot Maiken, dette programmet blir jo også klippet og regissert mer en vi aner, men det jeg ser er ei dame som nok ikke har møtt så mye motstand i livet, i motsetning til Inga som tok denne kritikken på en helt annen måte  

Hva veit du om det egentlig? Er det sånn du dømmer pene damer?
Maiken kan ha møtt mer motgang i livet enn gjennomsnittskvinnen for alt du veit , det er også et faktum at modeller opplever mye hat og hets fra både menn og kvinner og blir rakket ned på og nedvurdert, og det er kanskje derfor hun ikke finner seg i å bli snakka til så respektløst også , fordi hun har opplevd det så mye at hun har lært seg å si i fra der andre som opplever det sjeldent er konfliktskye og ikke vet hvordan de skal reagere.

Syns det var veldig bra hun sa fra jeg! Når folk er respektløse og stygge mot en så skal man ikke sitte der som en underkua valp og kromme ryggen og se ned i gulvet, kritikk er helt innafor, men gjør det hvertfall på en respektfull måte, det gjorde ikke Frank! Tror han fores på å rakke ned på andre jeg for å greie å føle seg så jævla ovenpå, for SÅ kul er han ikke as.

Anonymkode: 483c0...6de

• Liker 9
Skrevet
18 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Du kan drømme, det er lov, men det er utopi å tro at Pål Anders (med sin litt skrantne kropp) kan slå Frank i tautrekking. Frank er vel 1.95m høy og en kropp med bare muskler. 

Det er ikke kun muskler som avgjør om man vinner tautrekking. Balanse og utholdenhet har også mye å si. Men tviler på han velger Frank som andrekjempe. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...