Tyah Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #21 Del Skrevet 26. desember 2017 Disse er fra billigetester mener jeg 🤔 Trodde jeg hadde bestilt mer enn nok, men har nesten brukt opp alle eggløsningstestene allerede 😐 Tror jeg skal bestille disse igjen, og kjøpe noen fra clearblue om det ikke klaffer denne mnd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 26. desember 2017 #22 Del Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, Tyah skrev: Disse er fra billigetester mener jeg 🤔 Trodde jeg hadde bestilt mer enn nok, men har nesten brukt opp alle eggløsningstestene allerede 😐 Tror jeg skal bestille disse igjen, og kjøpe noen fra clearblue om det ikke klaffer denne mnd 😊 Ja de går fort 😵 tror jeg skal bestille noen allerede i kveld. de kommer jo så fort👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #23 Del Skrevet 27. desember 2017 I går morges rundt kl 10.00 fikk jeg den sterkeste EL-testen jeg har hatt. Ventet spent på å teste på kvelden i håp om helt klar positiv test. Testet kl 20.00 og den var kjempe negativ... Tror dere jeg har hatt EL uten å få med toppen på testene? De to øverste er fra 25.12 morgen og kveld. De to nederste i går morgen og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 27. desember 2017 #24 Del Skrevet 27. desember 2017 Så kjedelig syns nesten den siste testen så litt ødelagt ut, har du fått litt urin over "max" streken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #25 Del Skrevet 27. desember 2017 Nei tror ikke det, pleier alltid å være forsiktig. Men jeg er enig, den så litt rar ut. Skal teste når jeg kommer hjem fra jobb etterpå, så sitter å holder meg på jobb nå selv om jeg må tisse Gleder meg såå til å komme hjem fra jobb i dag. Kjenner motivasjonen er mangelfull nå når mange har juleferie, deriblant min samboer. Men det skal bli godt å komme hjem til ferdig laget middag, og serie-kos på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 27. desember 2017 #26 Del Skrevet 27. desember 2017 Ser ansolutt ut som du har hatt en veldig kort topp ja men ta ny test å se hvordan den slår ut😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 27. desember 2017 #27 Del Skrevet 27. desember 2017 Spennende om du kanskje bare har hatt en kort topp og ikke rakk å få utslag. Så lenge dere har lagt inn aksjer er det håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #28 Del Skrevet 27. desember 2017 Kjempe negativ test nå i ettermiddag! Vi lå inn masse aksjer, så håper jeg hadde kort topp 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #29 Del Skrevet 27. desember 2017 Blir litt smågal av denne EL testingen, og jeg er bare i PP1. Vil så gjerne være gravid.. I GÅR 😂 Så har bestemt meg for å ikke teste så mye fremover, og heller ha sex annenhver dag slik at vi har gode sjanser til å treffe 😊 Kommer til å gå utifra at jeg hadde EL igår 26.11 så kommer til å svi av noen graviditetstester i uke 2 om ikke TR har vist seg da 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 27. desember 2017 #30 Del Skrevet 27. desember 2017 55 minutter siden, Tyah skrev: Blir litt smågal av denne EL testingen, og jeg er bare i PP1. Vil så gjerne være gravid.. I GÅR 😂 Så har bestemt meg for å ikke teste så mye fremover, og heller ha sex annenhver dag slik at vi har gode sjanser til å treffe 😊 Kommer til å gå utifra at jeg hadde EL igår 26.11 så kommer til å svi av noen graviditetstester i uke 2 om ikke TR har vist seg da 🙈 Jeg heier på deg! Skal heller ikke teste som en gærning neste syklus. Blir heeelt tullete av det.. Masse sex er tingen Haha jaa skulle også vært gravid helst i går, men tenk så koselig når det endelig klaffer 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 27. desember 2017 #31 Del Skrevet 27. desember 2017 3 timer siden, Tyah skrev: Blir litt smågal av denne EL testingen, og jeg er bare i PP1. Vil så gjerne være gravid.. I GÅR 😂 Så har bestemt meg for å ikke teste så mye fremover, og heller ha sex annenhver dag slik at vi har gode sjanser til å treffe 😊 Kommer til å gå utifra at jeg hadde EL igår 26.11 så kommer til å svi av noen graviditetstester i uke 2 om ikke TR har vist seg da 🙈 Ja, man blir litt gal :O er også bare i PP1 og allerede svidd av altfor mye på tester.. neste PP må jeg prøve å slappe litt mer av 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #32 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg var nettopp på toalettet, og der var det litt brunt i trusen og det kom også på papiret. Enten er det hormontrøbbel grunnet nylig p-pille slutt, eller festeblødning.. Tiden vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 28. desember 2017 #33 Del Skrevet 28. desember 2017 12 minutter siden, Tyah skrev: Jeg var nettopp på toalettet, og der var det litt brunt i trusen og det kom også på papiret. Enten er det hormontrøbbel grunnet nylig p-pille slutt, eller festeblødning.. Tiden vil vise Så spennende! Håpe det er festeblødning da. Skal du ta en test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #34 Del Skrevet 28. desember 2017 Tenker jeg tar en test i uke 2 hvis TR ikke har vist seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 29. desember 2017 #35 Del Skrevet 29. desember 2017 20 timer siden, Tyah skrev: Tenker jeg tar en test i uke 2 hvis TR ikke har vist seg :-) Lurt. Og så flink du er til å vente så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #36 Del Skrevet 29. desember 2017 I dag tror jeg at jeg har fått eggløsningsslim.. Jeg klarte derfor ikke å motstå fristelsen til å ta en EL-test 🤦🏽♀️ Veldig sterk strek, men ikke positiv. Tester i morgen tidlig også. de to nederste er fra i dag. Morgen og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 30. desember 2017 #37 Del Skrevet 30. desember 2017 Har du fått testet i dag tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 30. desember 2017 Forfatter #38 Del Skrevet 30. desember 2017 I går kveld og i dag tidlig. Åh så lei jeg er «nesten» positive EL-tester 😅 Nå er jeg tom også 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 30. desember 2017 #39 Del Skrevet 30. desember 2017 Å nei, så kjedelig å være tom! Innen du mottar fra billige-tester er vel el ferdig og..men da er det bare å legge inn aksjer de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 1. januar 2018 Forfatter #40 Del Skrevet 1. januar 2018 Første dag i 2018 har vært så fin. Jeg og samboer har slappet av og vært ute og gått en tur. På turen så begynte samboer å late som han gikk med barnevogn Han er så skjønn han mannen min 😍 Nå i kveld kjente jeg stikkninger i livmoren som varte noen sekunder. Spennende uker fremover. Hvis TR ikke dukker opp i løpet av neste uke så har jeg bestemt meg for å teste. Av en eller annen grunn sitter jeg med en følelse av at det har klaffet allerede.. Men det er vell bare fordi jeg ønsker det så sterkt 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå