Gå til innhold

For dere som går på treningstudio for å trene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kommer tett som hagl? Hva mener du?

føler du at det er det samme å se på jenter i treningstudio som når du titter på jenter i gata? Eller er det noe spesielt ved de i treningsenter?

Anonymkode: 1ae48...5f2

Mener at det er mange av dem. 

Ikke helt det samme som på gata, nei. Digge treningsklær og endel digge bevegelser som kan være vanskelig å ikke se på. 

Anonymkode: 09b80...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med om folk stirrer eller ikke vet jeg faktisk ikke. Klarer ikke å se sånt i det hele tatt. Folk må være så tydelige at hele rommet merker det før meg før jeg muligens ser det selv, og det har i hvertfall ikke skjedd enda.

Kler meg i tights eller store adidasbukser arvet av ei kusine, med enten løs topp eller singlett. Det som er rent egentlig. Jeg syns det ser ut som om de andre på senteret kler seg temmelig tilsvarende. Har ikke vært noen jeg har lagt merke til annet enn hun ene jenta jeg så en gang som gikk med et knallrosa korsett. Hun var tydelig mer opptatt  med å flørte med kompisen sin og hadde elendig teknikk. Har aldri sett noen ha dårligere holdning på ellipsemaskinen.

Men treningssenter generelt sett syns jeg er veldig greit. Det er for min del en veldig grei måte å kunne se progresjon for meg selv, og det har også vært en sosial arena. Har flere venner som jeg i perioder har trent fast med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne. 

Trener i treningsthights og topp/tskjorte. Trives godt, hender at folk kikker, men tror egentlig at de bare ser seg rundt :) noe jeg gjør når jeg har pause mellom settene.

Har dog opplevd å møte på et kjøtthue som mente at han hadde større rett på det ene apparatet fordi han var mann. Han fikk høre det :)  Men ellers har jeg kun hatt positive opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2017 den 16.36, saltyliquorice skrev:

Kvinne. 

Trener i treningsthights og topp/tskjorte. Trives godt, hender at folk kikker, men tror egentlig at de bare ser seg rundt :) noe jeg gjør når jeg har pause mellom settene.

Har dog opplevd å møte på et kjøtthue som mente at han hadde større rett på det ene apparatet fordi han var mann. Han fikk høre det :)  Men ellers har jeg kun hatt positive opplevelser.

Haha møtte en mann her for litt siden som jaget meg bort fra et apparat. Det stod ledig men han mente han hadde tinga det og han hadde jo bare vært en tur på do :P svarte «What ever» og fortsatte med mitt. 

Anonymkode: 9fb50...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har på seg tights og t-skjorte. Noen få går i korte shorts, og det er ikke de slanke, med lange og brune bein som gjør det. Aldri sett noen i bare sports-bh. 

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne og trener i thights og t-skjorte. De fleste er kledd omtrent som meg, og de andre som trener der er helt vanlige mennesker i alle aldre. Har aldri opplevd stirring eller noe annet ubehagelig - folk er stort sett opptatt med sitt.  

Anonymkode: d3636...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt som man gjør det til selv også. Såklart om man står rett fremfor en mann fks. og gjør rumpeøvelser som ser litt vulgære ut, kan man ikke forvente at de skal ignorere det. 

 

Men om man opplever at noen stirrer ubehagelig mye uten grunn, så si i fra til de som jobber der! Andre mennesker skal ikke stoppe deg i fra å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Ossen er det i treningsstudioer egentlig?

hørt mye negativt, at menn stirrer mye på damer, og at damer er lite kledd i feks korte shorts og treningsbh bare.

lurer på for dere som trener i studio, ossen oppfatter dere det? Glor dere mye? Glor de mye? Ossen kler dere/de seg?

skriv på kjønn

Anonymkode: 1ae48...5f2

På treningsstudio mitt har kvinner kleskode, de har ikke lov til å bruke korte shortser eller utfordrende topper. 

Men de har funnet en måte å omgå forbudene om usømmelige klessplagg ved at de tar på seg tights typ 2xu som blir gjennomsiktige når de bøyer seg ned. Og så har de ikke på seg undertøy. 

Jeg kler meg helt vanlig, treningsbukse, og en treningsgenser, på sommeren bruker jeg shorts og tank top. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glor på gymmet.. liker spesielt når kvinner der trener i tights. Et flott syn når de står med det ene kneet på benken og løfter en frivekt med armen, med rumpa til værs. Ser rett inn i cameltoen deres. :)

Anonymkode: 00795...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, WubWub skrev:

På treningsstudio mitt har kvinner kleskode, de har ikke lov til å bruke korte shortser eller utfordrende topper. 

Men de har funnet en måte å omgå forbudene om usømmelige klessplagg ved at de tar på seg tights typ 2xu som blir gjennomsiktige når de bøyer seg ned. Og så har de ikke på seg undertøy. 

Jeg kler meg helt vanlig, treningsbukse, og en treningsgenser, på sommeren bruker jeg shorts og tank top. 

Joda, de har nok på undertøy. Ingen som vil ha utflod i tightsen.

Anonymkode: 98e45...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, de har nok på undertøy. Ingen som vil ha utflod i tightsen.

Anonymkode: 98e45...be2

Man kan faktisk se om de har noe under når de tar knebøy, om de har på string eller truse så syntes det godt. Tightsen blir som sagt tilnærmet gjennomsiktig. Jeg tenker på de svarte 2xu tightsene 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...