Gå til innhold

Politiet i USA, skyter gråtende ubevepnet mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker umiddelbart at det er flere faktorer til all politiskytingen i USA, først alt for dårlig utdannet politi, at du ikke trenger legitimere deg vis politiet stopper deg i rutinekontroll og våpenpolitikken i Amerika 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HENDA I VÆRET KRYSS BEGGE ANKLENE OVER HØYRE FOT STREKK FINGRA UT OG KRAB FREMOVER PÅ HODET.. PANG PANG PANG!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MajorasMaske skrev:

HENDA I VÆRET KRYSS BEGGE ANKLENE OVER HØYRE FOT STREKK FINGRA UT OG KRAB FREMOVER PÅ HODET.. PANG PANG PANG!

:hoho:

Du må mangle normalt vett og gangsyn. "Ho-ho" og "morsomme" bemerkninger når et menneske er drept viser total mangel på omløp i hodet.

Anonymkode: 9672b...a86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MajorasMaske skrev:

HENDA I VÆRET KRYSS BEGGE ANKLENE OVER HØYRE FOT STREKK FINGRA UT OG KRAB FREMOVER PÅ HODET.. PANG PANG PANG!

:hoho:

Han ble skutt fordi han tok hånden bakover/mot bukse/lomme etter å ha fått beskjed om at han ville bli skutt hvis han gjorde nettopp det. Det var fordi han gjorde noe lignende like før.

Han kunne potensielt ha prøvd å ta frem et våpen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jabx said:

Han ble skutt fordi han tok hånden bakover/mot bukse/lomme etter å ha fått beskjed om at han ville bli skutt hvis han gjorde nettopp det. Det var fordi han gjorde noe lignende like før.

Han kunne potensielt ha prøvd å ta frem et våpen.

Det er jo det som gjør det litt morsomt. Begge handler i god tro og det er det som gjør at det går fullstendig galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke riktig prosedyre og det kostet han jobben.

Anonymkode: f1a9f...c68

Igjen...å få han vekk fra døråpningen er riktig prosedyre jo, men måten det ble gjort på var feil! 

Anonymkode: 0a5a9...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du må mangle normalt vett og gangsyn. "Ho-ho" og "morsomme" bemerkninger når et menneske er drept viser total mangel på omløp i hodet.

Anonymkode: 9672b...a86

Du mangler humor når du ikke evner å se det komiske i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MajorasMaske said:

Du mangler humor når du ikke evner å se det komiske i det.

Jeg er kjent for å spøke med alt, men dette var bare trist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 said:

Jeg er kjent for å spøke med alt, men dette var bare trist.

Det var det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt sympati med politiet i videoen også, for jeg har sett flere videoer der den kriminelle bare har hold hendene i lommende, dratt de opp raskt med en pistol, skutt og drept en politimann for så å løpe. Da skjønner jeg godt at man ikke er villig til å risikere eget liv bare fordi noen ikke greier å høre på hva de får beskjed om.

Anonymkode: 205bf...ea6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, prt90 skrev:

Slapp av. Vi er på full fart samme vei i Norge også med stadig mer bevæpning av politiet. 

Nei, det er vi ikke. Politiet truet til og med sjeldnere med våpen under den midlertidige bevæpningen, og tross stadig flere væpnede oppdrag så er det like få skudd og drepte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom politifolkene var redde for at denne karakterem hadde skytevåpen på seg, så kunne de vel ha sagt at han skulle legge seg helt flatt på gulvet (og strekke hendene over hodet sitt!) slik at politifolkene kunne ha gått bort til ham for å sette på håndjern, og ransake ham...

Anonymkode: 9ad26...241

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom politifolkene var redde for at denne karakterem hadde skytevåpen på seg, så kunne de vel ha sagt at han skulle legge seg helt flatt på gulvet (og strekke hendene over hodet sitt!) slik at politifolkene kunne ha gått bort til ham for å sette på håndjern, og ransake ham...

Anonymkode: 9ad26...241

Slik jeg oppfatter situasjonen,  så har politiet fått melding om et våpen som er observert på et hotellrom. Da er deres oppgave å få arrestanten vekk fra en evnt skuddlinje. Situasjonen er uavklart, man vet ikke om mannen på bakken er bevæpnet.

Da arrestanten etter andre gangs advarsel flytter armen sin bak ryggen blir han skutt. Sånn er det i USA. Jeg håper politi i Norge har bedre dømmekraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11.12.2017 at 6:44 PM, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er det aldri greit å skyte mot politiet, verken først eller etter å ha blitt beskutt. Politiets våpeninstruks er forskjellig fra land til land, men uansett bør det være greit at politiet skyter dersom personer som anholdes, setter seg til motverge, forsøker å stikke av eller unnlater å følge politiets ordre. Når politiet får generell bevæpning her til lands, forventes det at de viser alvor med å bære våpen, slik at de skyter når dette finnes hensiktsmessig. Det å ikke straks følge politiets ordre, skal medføre risiko for å bli skutt. Mer diskutabelt er det om politiet skal få rett til å skyte med skarpt for å spre en menneskemengde, for eksempel ved demonstrasjoner.

Anonymkode: e9d90...d77

Knis. Du lever virkelig i en fantasiverden. Og godt er det.

Anonymkode: 92515...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...