Gå til innhold

deal breaker hvis mannen ikke får stå de første gangene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har blitt en slags onde hos meg,  at hver gang jeg skal ha sex de første gang med en kvinne, så klarer jeg ikke å bli skikkelig hard. Det er vell en form for prestasjonsangst, siden så mange tanker farer gjennom hodet. Og det har ikke blitt lettere med åra, heller verre. Er i starten av 30 årene.

Er dette relativt normalt og bryr dere kvinner dere mye om slikt? Har dere forståelse når sånt skjer?

Anonymkode: fcf50...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke dealbreaker. Men da må du i såfall være ærlig og fortelle om problemet, for ellers er det lett å føle at du ikke tenner på personen. Da frister det jo ikke til gjentagelse :P

 

Anonymkode: f4ee8...f83

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok hvis du advarer på forhånd. Dealbreaker hvis du ikke gjør det. Ville følt meg som verdens minst tiltrekkende dame.

Anonymkode: 219de...47e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke dealbreaker. Men da må du i såfall være ærlig og fortelle om problemet, for ellers er det lett å føle at du ikke tenner på personen. Da frister det jo ikke til gjentagelse :P

 

Anonymkode: f4ee8...f83

Ok, men er jo ikke sikkert dama tror på det man sier, akkurat som vi menn ikke klarer å tro på at de fleste kvinner ikke er så veldig opphengt i penis størrelse.

Er nok der mye av problemet ligger, føler at jeg mangler noen cm der nede og redd for at dama skal bli skuffet. Er midt på snittet, i følge undersøkelser, men føler selv at den er litt for liten dessverre. Tror jeg har rundt 15-16 cm i lengde og 12-13 cm rundt. Det er med andre ord viktig at den er stein hard for å gi dama nytelse.

Anonymkode: fcf50...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på hue og ræva ut. Finnes nok av menn der ute, trenger ikke bruke tid på b-vare.

Anonymkode: e3ea0...d28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min klarte ikke få ereksjon første gang vi skulle ligge sammen. Litt pga alkohol, mest fordi han var fryktelig nervøs. Det gikk helt fint, og vi har et fint sexliv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har blitt en slags onde hos meg,  at hver gang jeg skal ha sex de første gang med en kvinne, så klarer jeg ikke å bli skikkelig hard. Det er vell en form for prestasjonsangst, siden så mange tanker farer gjennom hodet. Og det har ikke blitt lettere med åra, heller verre. Er i starten av 30 årene.

Er dette relativt normalt og bryr dere kvinner dere mye om slikt? Har dere forståelse når sånt skjer?

Anonymkode: fcf50...637

Bare si at du sliter litt med prestasjonsangst og kun vil kose litt de første gangene for at dere kan bli "sakte" kjent. Regner med at du vil ha en omsorgsfull dame så om hun skulle bli vanskelig pga dette er det vel ikke noe å spare på uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har blitt en slags onde hos meg,  at hver gang jeg skal ha sex de første gang med en kvinne, så klarer jeg ikke å bli skikkelig hard. Det er vell en form for prestasjonsangst, siden så mange tanker farer gjennom hodet. Og det har ikke blitt lettere med åra, heller verre. Er i starten av 30 årene.

Er dette relativt normalt og bryr dere kvinner dere mye om slikt? Har dere forståelse når sånt skjer?

Anonymkode: fcf50...637

Slik har jeg det også. Fatter det ikke. Må bli ordentlig kjent med jenta først. Da er det null problem.

Anonymkode: 241e3...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er ærlig om at det er prestasjonsangst, så er det ikke noe problem. Hvis du ikke nevner noe om hvorfor, så risikerer du å gi dama dårlig selvtillit og da kan det fort skjære seg.

Anonymkode: 4b8fc...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, som mann midt i 30-årene har dette begynt å skje meg òg.. klarer ikke unngå å se det festlige i saken og bare flire av det.. Tar man det med et smil selv, gjør gjerne dama det og (min erfaring)..

Anonymkode: d6c5a...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, men er jo ikke sikkert dama tror på det man sier, akkurat som vi menn ikke klarer å tro på at de fleste kvinner ikke er så veldig opphengt i penis størrelse.

Er nok der mye av problemet ligger, føler at jeg mangler noen cm der nede og redd for at dama skal bli skuffet. Er midt på snittet, i følge undersøkelser, men føler selv at den er litt for liten dessverre. Tror jeg har rundt 15-16 cm i lengde og 12-13 cm rundt. Det er med andre ord viktig at den er stein hard for å gi dama nytelse.

Anonymkode: fcf50...637

Du kan fint gi dama nytelse uten at pikken din er «Stein hard», du kan faktisk fint gi henne nytelse uten å bruke pikken din i det heletatt.. (dog, det at du tror det motsatte gir meg noen vage antagelser om deg.. men nok om det!)

Si at den er litt sjenert når den møter mye mennesker, spesielt mennesker du liker godt, så ordner det seg!

Anonymkode: d6c5a...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det med samboeren min ganske lenge i begynnelsen. Tror det ble en greie for han som forsterket hele problemet. Jeg tenkte at det sikkert var sånn det hang sammen, men hadde likevel en liten stemme i hodet som fortalte meg at han ikke tente på meg. Han sa ikke noe om det, bortsett fra at «han var litt sliten» eller «litt for trøtt». Men han var veldig god på å få meg til å komme på andre måter, så da var det ikke helt krise ;) vi har vært sammen i 5 år og har to barn nå, så det ordnet seg og det var ingen dealbreaker. Han var jo drømmemannen :)

Anonymkode: 9b7d2...f22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan jo veie opp med andre metoder i starten og det er vell ikke å forventet at sexen er perfekt de første gangene. Men penisen min er en veldig "grower" og jeg må ha full ereksjon for å få den størrelsen jeg nevnte. Blir derfor litt nervøs for at jenta skal bli skuffet, siden hun ikke ser det fulle potensiale. 

Jeg må virkelig si at jeg misunner menn som er litt velutstyrt, for de slipper slike bekymringer(så lenge de ikke er for store da)

Anonymkode: fcf50...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min FF har ikke det problemet, men han klarer veldig sjelden å komme uten å runke på slutten. Dette fortalte han før vi hadde sex og det gjorde at jeg slipper å tenke at han ikke tenner nok på meg etc, å vite at dette er noe som har vært sånn for han med alle kvinner. Tror du gjør lurt i å fortelle om problemet ditt, da er det ingen dealbreaker. 

Anonymkode: 4bcd0...e98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg opplevd at har skjedd før, og det er helt greit. Forstår at man kan bli nervøs, og da samarbeider ikke alt alltid.

Fint å si noe om det. Tror jeg kunne funnet på og spurt om han var nervøs eller noe sånt. Jeg tenker at det er viktig at jeg også viser at det ikke plager meg, og at det blir litt mer avslappende stemning enn at man skal krisemaksimere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er veldig vanlig, opplevd det med flere. Jeg syns ikke du bør si noe om det på forhånd, men prøve. Går det ikke sier du det da, at du har litt prestasjonsangst. Det går helt fint! :)

Anonymkode: 1cbd5...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har blitt en slags onde hos meg,  at hver gang jeg skal ha sex de første gang med en kvinne, så klarer jeg ikke å bli skikkelig hard. Det er vell en form for prestasjonsangst, siden så mange tanker farer gjennom hodet. Og det har ikke blitt lettere med åra, heller verre. Er i starten av 30 årene.

Er dette relativt normalt og bryr dere kvinner dere mye om slikt? Har dere forståelse når sånt skjer?

Anonymkode: fcf50...637

Jeg har full forståelse, men jeg blir selvfølgelig også litt seksuelt frustrert. Du er nødt til å kommunisere dette til partner, det er viktig. Samtidig er det lurt av deg å tilfredsstille henne på andre måter i mellomtiden. :)

Anonymkode: be080...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg har sex med noen er det få ting som er en dealbreaker. For herregud så nervepirrende det kan være. Om han ikke får den opp, null problem. Komme for tidlig? Har ingenting å si. Ikke komme i det hele tatt? Går helt fint. Spenningen ligger jo i å være nær hverandre og utforske en ny kropp, det er jo dritspennende! Jeg bryr meg ikke om de første gangene er såkalt dårlige, jeg har jo bare sex med mennesker jeg tenner på og er glad i, så jeg dømmer aldri noen på de første gangene.

Anonymkode: 9329b...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å ikke vær så opptatt av størrelsen Ts. Virkelig, det er ikke så viktig. Det som er viktig er at du fokuserer på henne, og hennes nytelse. Om du bruker munn, fingre eller penis. Og bare vær ærlig med henne om ereksjonsproblemet. Hvis hun dumper deg pga det, er hun en drittsekk uansett.

Anonymkode: a060a...11c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...