AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Del Skrevet 8. desember 2017 Var i tingretten i en straffesak tidligere i år, og ble innkalt av advokaten til siktede. Ankesaken er satt til etter nyttår. Er det samme advokat som evt. kaller meg inn igjen? Eller er det andre som bestemmer det i lagmannsretten? Anonymkode: 0a4fc...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 8. desember 2017 #2 Del Skrevet 8. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Var i tingretten i en straffesak tidligere i år, og ble innkalt av advokaten til siktede. Ankesaken er satt til etter nyttår. Er det samme advokat som evt. kaller meg inn igjen? Eller er det andre som bestemmer det i lagmannsretten? Anonymkode: 0a4fc...dcd Det er den parten som føler at de har behov for ditt vitnemål som kaller deg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Del Skrevet 8. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i tingretten i en straffesak tidligere i år, og ble innkalt av advokaten til siktede. Ankesaken er satt til etter nyttår. Er det samme advokat som evt. kaller meg inn igjen? Eller er det andre som bestemmer det i lagmannsretten? Anonymkode: 0a4fc...dcd Har den du vitner til fordel for samme advokat så er det den advokaten som gir beskjed til politiets stevnekontor og som igjen stevner deg som vitne. I viktige saker og straffesaker blir du stevnet som vitne via politiets vitnestevnekontor. Enten får du brev der du må skriftlig svare eller du får en telefon. Anonymkode: c73b4...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå