Gjest Rimfrost Skrevet 31. januar 2005 #21 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg har aldri kalt typen min kjekk eller søt. Det har liksom ikke falt meg inn... Jeg spurte typen min og han svarte at det ikke akkurat er verdens undergang å bli kalt kjekkas. Men han sier at det ikke høres så veldig manndig ut. (hahaha ) Synes kjekkas blir litt sånn "høytidelig" jeg... finner heller på mine egne ord når jeg skal si fine ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 31. januar 2005 #22 Del Skrevet 31. januar 2005 Kjekk å kjekkas, det er jo sånn "gamle mor" å andre gamle damer sier om unge menn, er det ikke? Å søringer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. februar 2005 #23 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe. Nå må jeg innrømme at jeg sjelden kommenterer utseendet til menn jeg ikke kjenner veldig godt. Mennene jeg kjenner veldig godt, skjønner (i hvert fall som oftest) hva jeg mener med det jeg sier. Når det gjelder sambo så blir han kalt veldig mye rart. Han er kjekk, kjekkas, søt, tøff, mannemannen, sexy, koseklumpen etc. Heldigvis pleier han ikke å slå opp i ordboka for å se hva jeg mener, men i stedet hører han på meg at jeg mener det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 1. februar 2005 #24 Del Skrevet 1. februar 2005 Dette var en viktig poengtering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2005 #25 Del Skrevet 1. februar 2005 Å si at en kar er kjekk er vel ikke helt misvisende kjekk adj kjekt, -e (fra ty., besl med kvikk) 1 grei, real en knakende k- kar / tiltalende k- og pen Men for all del.. jeg kan si deilig, lekker, hot, pen, vakker, god, grom, veltrent, velbygd, stram, sexy, sensuell, tiltrekkende...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente, 32 Skrevet 1. februar 2005 #26 Del Skrevet 1. februar 2005 Man behøver vel ikke en ordbok for å vite at man skal gi menn komplimenter også? Sexy, sjarmerende, morsom, spennende, intelligent, flott, stilig...det skorter vel ikke på ord til den rette mannen, gjør det vel? Mange menn liker ikke å bli kalt "søt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #27 Del Skrevet 1. februar 2005 Og noen kvinner liker heller ikke å omtale menn som søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcorn Skrevet 1. februar 2005 #28 Del Skrevet 1. februar 2005 Mannen min vet at han får komplimenter når jeg kaller han både søt og kjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #29 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvis JEG skulle si noe pent om menns utseende generelt... hm... vet om mange, men skal prøve være saklig... søt tøvball Nei, lenger kommer jeg ikke... dessverre. Jeg pleier ikke kommentere utseendet til menn, de er så pass innbilske fra før at det holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dynga Skrevet 5. februar 2005 #30 Del Skrevet 5. februar 2005 Det er ikke ordene som jenta bruker som er viktig, det er utrykket i øynene hennes og oppførselen når hun sier det som eventuellt vil ha en virkning. Hjelper ikke å si at jeg er søt eller en kjekkas hvis ikke det skinner igjennom i øynene...så ikke tenk for mye på ordene, bare å si det man mener, er det ikke sånn dere og liker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #31 Del Skrevet 6. februar 2005 Kaller fyren min for "dritnam" og "jævla pen i trynet" jeg, bare min måte å gi komplimenter på Kjekk har jeg aldri fått meg til å si, det blir så 4U bladet.. Deilig har jeg sagt på fylla noen ganger, selv om det og høres harry ut for meg, fin funker, og søt er han når han sier søte ting, men de 2 første forekommer mest. Og diggenam da hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppao Skrevet 9. februar 2005 #32 Del Skrevet 9. februar 2005 Kjæresten min ville ikke likt å bli kalt kjekkas. Men kjekk derimot, den går rett hjem. :-) Likte variantene til Spidey !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. februar 2005 #33 Del Skrevet 9. februar 2005 Likte forslagene raff og tøvnam... He he! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå