Gå til innhold

Sex - hvor mange ganger i uken?


Tullerusk

Hvor mange ganger har du sex i uken?  

  1. 1. Hvor mange ganger har du sex i uken?

    • 2-3 ganger i uken
      8
    • Mange ganger daglig
      2
    • 1 gang i uken
      0
    • En gang pr. dag
      2
    • sjeldnere enn 1 gang i uken
      3
    • 4-6 ganger i uken
      7


Anbefalte innlegg

Hvor mange ganger har dere sex i uken, dere som er etablert i ett fast forhold? (som har vart noen år)

Jeg føler hele tiden at jeg ikke er aktiv nok, og at det hele tiden blir ett ork!

Han vil jo hele tiden føler jeg, og det har jeg ikke ork eller lyst til rett og slett.

En gang i uken holder mer enn riklig for meg!

Er det jeg som er rar eller....? :-?

Dessuten, tar dere ofte initiativ jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie

Har vært sammen med kjæresten min i 10 måneder ( snart). Vi er samboere og har sex sånn omtrent hver dag ( med unntak fra når vi er sjuke eller sinnsykt trøtt ). I helgene har vi sex flere ganger pr dag. Vi har et aktivt sexliv hvor begge tar initiativ. Det er liksom ikkke sånn at en av oss opplagt tar initiativet. Det fungerer som et samspill hvor vi begge oppfatter hverandres signaler!

Etter et miserabelt sexliv m x´n min er jeg ytters glad for å ha møtt en som jeg fungerer så godt med seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er fast bruker av forumet, men velger denne gangen å være anonym.

På det meste har vi sex 2x daglig, når vi har lyst og anledning.

På det minste har vi vel sex ukentlig, ikke når vi er hel-trøtte, syke, null lyst, eller anledning, osv.

Men det vanligste for meg og partneren er ca 3x pr. uke. :D

Vi tar initiativet like ofte begge to. Og sexen vår er alltid fantastisk, både fordi vi elsker hverandre, og fordi vi har de samme lystene!

Etter mange år sammen har det fremdeles ikke gått vane i noenting mellom oss. Og det tror jeg skyldes at vi har prioritert erotikken fremfor andre ting, husarbeid, o.l.

Og så er det viktig å huske at man ikke er venner eller søsken, men derimot elskere og kjærester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenge leve erotikken mellom elskende!

Og for andre for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har vert sammen me min kjære i 17 måneder. vi har sex kun ca 1-2 ganger i måneden. Slik har det vert de siste 6 månedene. før det hadde vi hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene om å føle det sånn, tullerusk.

Men hvorfor skal man telle antall ganger man har sex???

Hvis du føler at sex er et ork, og at han ønsker mer enn deg, så hva med å kommunisere litt? Fortell han at du ikke orker, at du føler at du ikke kan mette behovene hans. Men prøv først å tenke gjennom HVA det er som gjør at det er et ork: oppgavedeling i hjemmet? har du tøffe arbeidsdager? har han forandret seg (utseende, hygiene eller liknende) slik at han rett og slett ikke tenner deg like ofte? Muligheten kan være mange, men det er svaret som er viktig!!!! Og ikke minst at du klarer å formidle svaret til han på en slik måte at han forstår.

Dette ble du kanskje ikke klokere av????

Jeg er samboer på 9. året, og vi har vært gjennom både "kanin-perioden" og perioder med total sex-tørke. Men samtidig kan vi begge idag si at vi har et deilig, herlig og fantastisk sex-liv! Fordi vi rett og slett har en kjempekvalitet på "aktene" våre: nytelse, variasjon og gjensidighet. Samtidig er vi blitt gode på "å lese" hverandres kroppspråk og signaler (f. eks det største "sex-killeren" i forholdet vårt var at jeg følte at han tenkte sex hver gang jeg tok av meg trusa!!! Han var rett og slett for "billig" og oppnåelig for meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det tror jeg skyldes at vi har prioritert erotikken fremfor andre ting, husarbeid, o.l.  

Og så er det viktig å huske at man ikke er venner eller søsken, men derimot elskere og kjærester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Lenge leve erotikken mellom elskende!  

Og for andre for den saks skyld.

Herlig innlegg, fast bruker-gjest

Jeg er så enig!!

Utrolig viktig å sette av tid til hverandre og ikke glemme å være kjærester, flørte og ha det gøy sammen i hverdagen! Stress er vel den største sex-drepen.. Vi tar initiativet omtrent like mye hver tenker jeg, vi har sex 3-4 ganger i uken pluss minus. Men det er ikke sånn at vi MÅ ha sex hver dag liksom, kan godt bare ligge tett og sovne sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...