Gå til innhold

Blir gal av tankene om legen! Smerte og lengsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du tenkt på at mens du oppretter tråd etter tråd på kg, så går livet videre for alle andre, inkludert legen. Hvis har er så fantastisk som du husker, så blir han ikke singel lenge (om han i det hele tatt er det). Du kaster bort tiden! Få ut fingeren og send en melding NÅ, før det er for sent!

Anonymkode: 04c82...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette også deg? I så fall er løpet kjørt....

Anonymkode: 04c82...7ed

Ikke meg men hvorfor er løpet kjørt?

Anonymkode: e937a...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva er det som er så spesielt med denne legen? Bortsett fra at han er lege? Du har jo kun truffet han flyktig, tenker da på disse "tilfeldige" møtene. For alt du vet kan han være en treiging, seriemorder (ala Dexter) etc 

jeg tror hypnose hadde vært noe for deg- få hjelp og legge dette bak deg, å slutt og dumme deg ut. Legen har garantert fått det med seg, og du vet godt at leger ikke kan ha et forhold til sine pasienter. 

Det er snart nytt år og nye muligheter- og verden flommer over av menn. Lykke til :)

Endret av Slagstøvler
Skrevet trøtt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Slagstøvler skrev:

Ok, hva er det som er så spesielt med denne legen? Bortsett fra at han er lege? Du har jo kun truffet han flyktig, tenker da på disse "tilfeldige" møtene. For alt du vet kan han være en treiging, seriemorder (ala Dexter) etc 

jeg tror hypnose hadde vært noe for deg- få hjelp og legge dette bak deg, å slutt og dumme deg ut. Legen har garantert fått det med seg, og du vet godt at leger ikke kan ha et forhold til sine pasienter. 

Det er snart nytt år og nye muligheter- og verden flommer over av menn. Lykke til :)

Han er kjekk, litt sjenert, vi fikk bare kjemi liksom. Virker som den typen personlighet jeg elsker men som jeg aldri treffer. Verden flommer over av menn men jeg vil ikke ha noen av dem. Du aner ikke hvor mange menn jeg har truffet og hvor mange som også har vist interesse men jeg føler aldri noe tilbake. Unntatt nå. Tror ikke folk flest skjønner hvordan det er. De fleste kan bare finne en ny rundt neste sving eller på tinder. Jeg trenger noe spesielt.

Anonymkode: e937a...c3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er kjekk, litt sjenert, vi fikk bare kjemi liksom. Virker som den typen personlighet jeg elsker men som jeg aldri treffer. Verden flommer over av menn men jeg vil ikke ha noen av dem. Du aner ikke hvor mange menn jeg har truffet og hvor mange som også har vist interesse men jeg føler aldri noe tilbake. Unntatt nå. Tror ikke folk flest skjønner hvordan det er. De fleste kan bare finne en ny rundt neste sving eller på tinder. Jeg trenger noe spesielt.

Anonymkode: e937a...c3d

Du trenger noe uoppnåelig, noe som ikke er for enkelt. Dette handler ikke om han, det handler om noe helt annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt over at denne kjemien som du opplevde med legen ikke trenger å være reell? Som helsepersonell har jeg en helt annen personlighet enn hva jeg har på privaten. Jeg er mye mer imøtekommende, smilende, holder blikkontakt lenger, lytter veldig interessert. Dette er for at pasienten skal oppleve å bli sett og hørt, og for at pasienten skal oppleve at han eller hun skal kunne åpne seg og være ærlig, ikke fordi jeg føler kjemi med pasienten. Jeg er oppmerksom på pasienten, studerer pustemønster, smerteatferd, allmenntilstand eller andre ting som er viktige for meg når jeg skal gjøre en faglig vurdering. Har hittil ikke følt kjemi med noen pasient, nettopp fordi hodet mitt er et HELT annet sted enn å tenke på den slags når jeg er på jobb. Og jeg har også tatt meg selv i å se et par ekstra ganger på tidligere pasienter på gaten, men da skyldes det "hvor har jeg sett den personen før?". Jeg kunne ikke tenke meg å innlede forhold med tidligere pasient, verken et forhold som venn/venninne eller et romantisk forhold. Samme hvor trivelig pasient. Fordi balansen i forholdet kan/vil være feil, og det er heller få tilfeller hvor det er lovlig med et romantisk forhold mellom lege og tidligere pasient.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Har du tenkt over at denne kjemien som du opplevde med legen ikke trenger å være reell? Som helsepersonell har jeg en helt annen personlighet enn hva jeg har på privaten. Jeg er mye mer imøtekommende, smilende, holder blikkontakt lenger, lytter veldig interessert. Dette er for at pasienten skal oppleve å bli sett og hørt, og for at pasienten skal oppleve at han eller hun skal kunne åpne seg og være ærlig, ikke fordi jeg føler kjemi med pasienten. Jeg er oppmerksom på pasienten, studerer pustemønster, smerteatferd, allmenntilstand eller andre ting som er viktige for meg når jeg skal gjøre en faglig vurdering. Har hittil ikke følt kjemi med noen pasient, nettopp fordi hodet mitt er et HELT annet sted enn å tenke på den slags når jeg er på jobb. Og jeg har også tatt meg selv i å se et par ekstra ganger på tidligere pasienter på gaten, men da skyldes det "hvor har jeg sett den personen før?". Jeg kunne ikke tenke meg å innlede forhold med tidligere pasient, verken et forhold som venn/venninne eller et romantisk forhold. Samme hvor trivelig pasient. Fordi balansen i forholdet kan/vil være feil, og det er heller få tilfeller hvor det er lovlig med et romantisk forhold mellom lege og tidligere pasient.

Ja, jeg tror på at man ikke tenker den slags på jobb normalt sett men man er jo fortsatt et menneske og om man møter en person man matcher med så er det jo ikke så lett å skru av heller. Som sagt får jeg mye oppmerksomhet fra menn generelt, og hvis han er singel, så hvorfor ikke? Og jeg har vært hos flere forskjellige leger, kvinnelige og mannlige og selvom de sikkert har holdt blikkontakten for å vise meg interesse har det aldri vært som med han her. Det var bare en gnist der liksom. Vanskelig å forklare. Og han lo av noe jeg sa da jeg smilte til ham selvom han hadde en alvorlig tone før. Altså, det var liksom som noe mer enn et legebesøk. Oppførselen hans endret seg også etter at jeg smilte til ham. Ble mindre formell på en måte. Skal nevnes at tennene mine er virkelig en perlerad :P Mange sånne små detaljer som liksom skjer mellom en mann og en kvinne som det er en tiltrekning mellom. Har aldri mistolket disse signalene før, med lignende scenarier tidligere har det endt med at fyren har spurt om nummer eller å møtes. 

Jeg har jo aldri vært pasienten hans egentlig heller da, bare besøk på legevakten. Det er jo mye mindre formelt enn om det var en fastlege jeg hadde hatt over lang tid.

Anonymkode: e937a...c3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppførselen hans endret seg også etter at jeg smilte til ham. Ble mindre formell på en måte. Skal nevnes at tennene mine er virkelig en perlerad :P 

Anonymkode: e937a...c3d

Dette minner meg om hun "høye, blonde, nordiske med perfekte tenner" som var hektet på en fyr med lav, indisk kone og til stadighet lurte på om hun kunne sjekke han opp fordi de passet bedre sammen utseendemessig. Enten er det samme person som driver med trolling, eller så er det flere spik spenna sprø blondiner der ute med perfekte tenner.... :fnise:

 

 

Anonymkode: 04c82...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette minner meg om hun "høye, blonde, nordiske med perfekte tenner" som var hektet på en fyr med lav, indisk kone og til stadighet lurte på om hun kunne sjekke han opp fordi de passet bedre sammen utseendemessig. Enten er det samme person som driver med trolling, eller så er det flere spik spenna sprø blondiner der ute med perfekte tenner.... :fnise:

 

 

Anonymkode: 04c82...7ed

Hahahhaa så flaut. Og de fleste mannfolkene liker jo best damer med brunt hår og eller er lave. 

Anonymkode: 1a4d5...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette minner meg om hun "høye, blonde, nordiske med perfekte tenner" som var hektet på en fyr med lav, indisk kone og til stadighet lurte på om hun kunne sjekke han opp fordi de passet bedre sammen utseendemessig. Enten er det samme person som driver med trolling, eller så er det flere spik spenna sprø blondiner der ute med perfekte tenner.... :fnise:

 

 

Anonymkode: 04c82...7ed

Haha nei ikke meg. Han her er singel, ikke sammen med en indisk.

Anonymkode: e937a...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahhaa så flaut. Og de fleste mannfolkene liker jo best damer med brunt hår og eller er lave. 

Anonymkode: 1a4d5...505

Nei? De fleste menn liker modelltyper. De liker jo bare lave kvinner hvis de selv er lave. Lange ben er sexy.

Anonymkode: e937a...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.12.2017 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Han er kjekk, litt sjenert, vi fikk bare kjemi liksom. Virker som den typen personlighet jeg elsker men som jeg aldri treffer. Verden flommer over av menn men jeg vil ikke ha noen av dem. Du aner ikke hvor mange menn jeg har truffet og hvor mange som også har vist interesse men jeg føler aldri noe tilbake. Unntatt nå. Tror ikke folk flest skjønner hvordan det er. De fleste kan bare finne en ny rundt neste sving eller på tinder. Jeg trenger noe spesielt.

Anonymkode: e937a...c3d

Tenk om han bare var vennlig/hyggelig? Tror du har lagt for mye i dette.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...