AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #101 Del Skrevet 8. desember 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg kan GARANTERE deg at denne legen ikke husker deg. Etter ETT blikk for et år siden.. Anonymkode: a2434...d68 Hvordan kan du garantere det? Han kjente meg igjen fra avstand i sommer. Hvorfor skulle han snu seg flere ganger om han ikke kjente meg igjen og det heller ikke var noe annet som foregikk der jeg stod? Anonymkode: e937a...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #102 Del Skrevet 8. desember 2017 wow... TS, du hørtes ut som en fortapt tenåring. For din egen skyld, be han ut på date, fortell han hvor fantastisk du syntes han er. Blir du avvist, så kan du komme deg videre. Anonymkode: e4c38...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #103 Del Skrevet 8. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du garantere det? Han kjente meg igjen fra avstand i sommer. Hvorfor skulle han snu seg flere ganger om han ikke kjente meg igjen og det heller ikke var noe annet som foregikk der jeg stod? Anonymkode: e937a...c3d Anonymkode: 8249b...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #104 Del Skrevet 8. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 8249b...686 Enig i at han kjente meg igjen? Anonymkode: e937a...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #105 Del Skrevet 8. desember 2017 Herregud Bente. Skjerpings! Anonymkode: a7749...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #106 Del Skrevet 8. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte ham to ganger og så ham fra avstand i sommer der han også så meg. Hvorfor skulle han snu seg flere ganger om han ikke kjente meg igjen? Var ikke noe annet å se på og ingen andre mennesker i nærheten heller. Anonymkode: e937a...c3d Har kanskje slått deg at han så på deg, fordi du mest sannsynligvis stirret? Anonymkode: 4300f...36a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #107 Del Skrevet 8. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kanskje slått deg at han så på deg, fordi du mest sannsynligvis stirret? Anonymkode: 4300f...36a Stirret ikke i det hele tatt. Lot som jeg så en annen vei mens jeg hadde ham i sidesynet. Anonymkode: e937a...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #108 Del Skrevet 8. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stirret ikke i det hele tatt. Lot som jeg så en annen vei mens jeg hadde ham i sidesynet. Anonymkode: e937a...c3d Da må det være at han tenkt wow, for ei dame da. Anonymkode: 8249b...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #109 Del Skrevet 8. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må det være at han tenkt wow, for ei dame da. Anonymkode: 8249b...686 Haha er jo ikke det jeg sier. Bare at han kjente meg igjen. Er det helt umulig? Anonymkode: e937a...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #110 Del Skrevet 8. desember 2017 Nå laget jo du for noen dager siden også en tråd der du skulle bli kjent med venninnene til denne legen bare for å bli kjent med han da. Skikkelig ufint av deg å bruke andre mennesker på den måten! Anonymkode: 38d11...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 8. desember 2017 #111 Del Skrevet 8. desember 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke ta kontakt på Facebook uten at han tror jeg er sprø Anonymkode: e937a...c3d Så kontakt ham på fb da. Viktig å være seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #112 Del Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå laget jo du for noen dager siden også en tråd der du skulle bli kjent med venninnene til denne legen bare for å bli kjent med han da. Skikkelig ufint av deg å bruke andre mennesker på den måten! Anonymkode: 38d11...37b Nei det var ikke meg. Så også den tråden og skrev at vedkommende hadde laget den for at jeg skulle fremstå (enda) verre. Anonymkode: e937a...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #113 Del Skrevet 8. desember 2017 Herregud, selvsagt var det deg. Du likte ikke svarene du fikk og retningen det hele tok. Da er det jo lett å late som om det plutselig er noen andre. Anonymkode: 38d11...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #114 Del Skrevet 8. desember 2017 Hvis du mener han kjente deg igjen og du føler så sterkt som du gjør, så burde du sende han en melding. Ja, det er skummelt.. men hvem vet hva som skjer. Du er nødt til å ta iniativ, han kommer ikke til å gjøre det! Send melding NÅ Anonymkode: 1f127...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #115 Del Skrevet 8. desember 2017 Livet er for kort til og ikke kjempe for de VI VIL HA, send en melding på facebook.Anonymkode: a7766...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 8. desember 2017 #116 Del Skrevet 8. desember 2017 Kan du ikke bare sende han en melding så får vi en løsning på dette mysteriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slagstøvler Skrevet 9. desember 2017 #117 Del Skrevet 9. desember 2017 TS nå må du ta og roe deg kraftig ned- stakkars lege.. Finn på noe annet, det er mengder med kjekke menn der ute, la nå denne legen få være i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 9. desember 2017 #118 Del Skrevet 9. desember 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring - Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #119 Del Skrevet 9. desember 2017 På 8.12.2017 den 18.13, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du garantere det? Han kjente meg igjen fra avstand i sommer. Hvorfor skulle han snu seg flere ganger om han ikke kjente meg igjen og det heller ikke var noe annet som foregikk der jeg stod? Anonymkode: e937a...c3d Hvis du mener at han stirret tilbake på deg fordi han kjente deg igjen, hvorfor kom han da ikke bort for å hilse på deg? Og hvorfor tror du at han snudde seg etter deg flere ganger? Kanskje for å sikre seg mot at du (for)fulgte ham? En mann, uansett om han er en lege eller noe annet høystående, vil ikke kaste bort like lang tid som deg på å ta kontakt. Nei, han vil øyeblikkelig ta kontakt, etter å ha sikret seg på alle juridiske kanter, og hvis han så blir avvist, så går han bare videre. Jeg tviler på at du er så overjordisk vakker at du er verdt å miste legelisensen for. Men samtidig så vil jeg si det samme som alle andre allerede har sagt; Ta kontakt med ham og fortell ham hva du føler. Blir du avvist, så går du bare videre. Det at du ikke har tatt kontakt med ham ennå, får meg til å mistenke at du VET at du allerede har blitt avvist, sånn ubevisst, men du vil ikke innse realiteten. Og før du går til angrep på meg, så vil jeg si følgende til deg: Kjærligheten er verdt å kjempe for, men når den er så urealistisk som din, basert på fantasier, drømmerier og tankespinnerier, så er det på tide å våkne opp. Hvis du ikke klarer tanken på å gi slipp på ham, så må du handle. Men når du ikke vil handle, så er det fordi du liker å være litt i drømmeverdenen din, hvor du får ham, og dere lever lykkelig i alle deres dager. Tenk om han er homofil? Har du tenkt på det? Anonymkode: 2c06f...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #120 Del Skrevet 9. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du mener at han stirret tilbake på deg fordi han kjente deg igjen, hvorfor kom han da ikke bort for å hilse på deg? Og hvorfor tror du at han snudde seg etter deg flere ganger? Kanskje for å sikre seg mot at du (for)fulgte ham? En mann, uansett om han er en lege eller noe annet høystående, vil ikke kaste bort like lang tid som deg på å ta kontakt. Nei, han vil øyeblikkelig ta kontakt, etter å ha sikret seg på alle juridiske kanter, og hvis han så blir avvist, så går han bare videre. Jeg tviler på at du er så overjordisk vakker at du er verdt å miste legelisensen for. Men samtidig så vil jeg si det samme som alle andre allerede har sagt; Ta kontakt med ham og fortell ham hva du føler. Blir du avvist, så går du bare videre. Det at du ikke har tatt kontakt med ham ennå, får meg til å mistenke at du VET at du allerede har blitt avvist, sånn ubevisst, men du vil ikke innse realiteten. Og før du går til angrep på meg, så vil jeg si følgende til deg: Kjærligheten er verdt å kjempe for, men når den er så urealistisk som din, basert på fantasier, drømmerier og tankespinnerier, så er det på tide å våkne opp. Hvis du ikke klarer tanken på å gi slipp på ham, så må du handle. Men når du ikke vil handle, så er det fordi du liker å være litt i drømmeverdenen din, hvor du får ham, og dere lever lykkelig i alle deres dager. Tenk om han er homofil? Har du tenkt på det? Anonymkode: 2c06f...1c2 Men hvorfor skulle jeg allerede ha blitt avvist når han ikke kan gjøre noe mens jeg er pasient? Det har vel også kommet frem i tidligere tråder at en lege ikke kan komme bort og hilse på en pasient siden det er brudd på taushetsplikten. Jeg vet om flere par der kvinnen sjekket opp mannen fordi han var sjenert. Hvorfor er det umulig her? I tillegg hadde han jo risikert mye om jeg skulle sladret til sykehuset eller noe. forfulgte ham? Jeg stod et godt stykke unna da han kom gående så det må isåfall ha vært han som har forfulgt meg. Han er garantert ikke homofil. Anonymkode: e937a...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå