Gå til innhold

.


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var en god ide! Jeg bør kanskje kjøpe noen kjeks også da, og gi det sammen. Men blir det rart at jeg ikke gir ost i samme slengen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et ferdigkutra stykke brie på Meny og et sånt lite glass med en eller annen marmelade. Så en liten pakke kjeks. Tror noen av de kjeksene kommer i sånne små 5 pack greier..det stykket ost kan ligge mellom 25-30kr,marmelade er vel den som blir dyrest.

 

Endret av SunnivaOslo
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør selvsagt gå for Kraftkar om du finner den. Nydelig ost som ganske nylig ble kåret til verdens beste ost, om jeg ikke husker feil.

Anonymkode: 95fc7...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2017 den 10.08, AnonymBruker skrev:

Du bør selvsagt gå for Kraftkar om du finner den. Nydelig ost som ganske nylig ble kåret til verdens beste ost, om jeg ikke husker feil.

Anonymkode: 95fc7...088

Det hadde jeg gått for. Den er dyr, men jeg hadde blitt mye mer glad for en liten kraftkar-bit, enn noe av det andre som er nevnt her. Jeg synes spesielt du bør styre unna vin. Det finnes ikke mye god vin i 100kr-klassen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flotte tips alle sammen! Jeg går for ostehøvel med rød sløyfe rundt (tviler på at hun har norsk ostehøvel fra før), pluss noe chutney/marmalade og noen kjeks. Setter det sammen i en liten gavepose, blir sikkert fint. Så skriver jeg et lite kort om at dette kan hun ha sammen med all osten hun koser seg med over jula. 

Tips til ost jeg kan kjøpe var flotte, men jeg bor ikke i Norge og tviler på jeg får tak i Kraftkar her, særlig på kort varsel. 

Takk alle sammen :xpb_knuddel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...