Gå til innhold

10. august: snart er dagen vår her og LYKKE TIL


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

Så er det bare noen få dager igjen til den etterlengtede dagen vår er her. Jeg gleder meg utrolig mye til å endelig kunne gifte meg med den mannen jeg elsker, og jeg vet at han gleder seg like mye som meg.

Jeg synes tiden har gått utrolig fort, og planleggingen har heldigvis gått helt smertefritt. Hadde aldri trodd at jeg onsdagen før bryllupet skulle være helt rolig og at vi var ajour med alt som skal gjøres. Det er først i morgen litt av styret begynner, men jeg gleder meg til det også.

Vil bare takke alle sammen her inne for utrolig mye hjelp gjennom hele planlaggingen og for alle råd og tips vi har hatt bruk for. Dere har vært en enorm ressurs.

Vil også ønske alle dere andre som skal i ilden på lørdag lykke til (også dere som skal ut på fredag). Håper dere alle får en uforglemmelig dag og jeg håper dere legger ut et lite bryllupsreferat i ettertid!

Augustbrud02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil forøvrig bare få ut litt frustrasjon da jeg i dag fikk telefon fra hotellet der vi skulle overnatte med beskjed om at bryllupssuiten var under oppussing. Utrolig kjedelig beskjed å få, men heldigvis ordnet de et annet fint rom til oss til 1/3 del av prisen. Men jammen meg måtte det dukke opp noen problemer for oss gitt.

Håper andre er mer heldig med tanke på dette og faktisk får den suiten de har bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si lykke til og ønske deg en kjempefin dag!

Man følger jo med på de forskjellige sine datoer og følger spent med når det nærmer seg. Selv om jeg ikke har skrevet så mye her selv, så har jeg fulgt med fra "sidelinjen".... Tvi, tvi alle sammen!!

-Signe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Augustbrud 02 og andre 10. augustbruder!

Ønsker dere lykke til! Nå er det bare 2 dager igjen? Har dere sommerfugler i magen?

Dagen blir helt sikkert perfekt! Kos dere mye i bryllupet, og sug inn inntrykkene - den kommer ikke i reprise!

Nok en gang lykke til!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kiler det skikkelig i magen her gitt. I går fikk vi besøk av svigers og nå begynner virkelig alt det siste styret. Vi har allrede fått en masse gaver, og jeg er så rørt over at så mange tenker på oss i anledning dagen.

Har akkurat laget en kake også, og i morgen blir det masse styr med pynting. Jeg gleder meg utrolig mye og håper bare vi er så heldige at vi får oppholdsvær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun kort tid, gud som jeg gleder meg.

Har tatt fri fr jobb i dag og i morgen så nå er det siste innspurt. Hadde samtale med presten i går, og det gikk greit. Får nøkkelen til lokaket i dag sånn at vi kan sette på plass bord og begynne å gjøre klart.

Er på farta ut for å kjøpe ny leppestift, måtta bare innom for å si hei og lykke til til alle som skal i ilden i helgen. Håper alle får en deilig, uforglemmelig og vidunderlig dag!!!!!

Takk for tips som er plukket opp her.

LYKKE TIL

klem ewr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Lykke til, Augustbrud02, Pludre og dere andre som gifter dere 10. august! Skal tenke masse på dere på den store dagen.

Håper dere får fantastiske minner, og gleder meg til å lese om hvordan dagen deres er!

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ønsker alle sammen lykke til i morgen, jeg er lettere stresset nå, og jeg har masse jeg skal ha gjort enda. Håper bare at alt klaffer i morgen og at forventingnene blir oppfylt.

Kjempeklem til dere alle fra PLudre som blir frue i morgen den 10. august

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare foreløpig si at dagen var rett og slett var helt perfekt og fantastisk! Jeg lover å komme tilbake med en fyldig rapport etterhvert, men akkurat nå nyter vi det å være mann og kone fullt og helr i ro og fred. De siste dagene har vært kjempehektiske og det er nydelig å endelig kunne nyte dette litt.

Bryllupet var enormt minne som vi vil ta vare på bestandig. Vi er kjempelykkelige begge to, og jeg må bare si til dere kommende bruder at dette er virkelig noe å glede seg til! Det er verdt all planleggingen og ikke minst føles det utrolig godt å være et ektepar!

Håper det gikk bra med dere andre på lørdag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...