Gå til innhold

Føler du deg sexy i strømper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde for første gang på stayups i går, på julebordet med jobben. Følte meg så utrolig sexy, selv om selvsagt ingen kunne se det. Møtte kjæresten på byen etter hvert, og når vi kom hjem beholdt jeg strømpene på under sexen. Det var populært .... 
Får dere en følelse av å være sexy i strømper?

Anonymkode: 3d6b6...3a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde for første gang på stayups i går, på julebordet med jobben. Følte meg så utrolig sexy, selv om selvsagt ingen kunne se det. Møtte kjæresten på byen etter hvert, og når vi kom hjem beholdt jeg strømpene på under sexen. Det var populært .... 
Får dere en følelse av å være sexy i strømper?

Anonymkode: 3d6b6...3a1

Jeg som mann digger det. Når dama tar på seg det, blir hun gudinne, og kan tvinne meg rundt lillefingeren:fnise:

Anonymkode: a0b9c...31e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som mann digger det. Når dama tar på seg det, blir hun gudinne, og kan tvinne meg rundt lillefingeren:fnise:

Anonymkode: a0b9c...31e

He he, det virket som om kjæresten min også likte det ;) 

Anonymkode: 3d6b6...3a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde for første gang på stayups i går, på julebordet med jobben. Følte meg så utrolig sexy, selv om selvsagt ingen kunne se det. Møtte kjæresten på byen etter hvert, og når vi kom hjem beholdt jeg strømpene på under sexen. Det var populært .... 
Får dere en følelse av å være sexy i strømper?

Anonymkode: 3d6b6...3a1

Ikke spesielt, men det kommer nok av at jeg er vant til fra ungdommen å bruke tynne strømper, nylon, silke, vanlige og nettingstrømper, med og uten søm og pyntehæl, hofte- strømpeholder osv. Alle disse tingene er jo så sexy og eksotisk for dere som er unge idag.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :)

Hadde en eks som tente på det. Følte meg utrolig sexy og kåt av at han fortalte hvor godt han likte at jeg hadde det på under skjørtet eller kjolen ;)

Anonymkode: 60869...d4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømper er rett og slett sexy - Elsker årstiden vi er inne i nå - ser hvor mange flotte jenter/damer som kler seg om dagen  - alt fra "dagligdags" til flotte kjoler med strømper til på fest. Vi vet jo ikke om det er strømpebukser eller annet, men å se de flotte leggene deres og kanskje litt av lårene (korte kjoler), er utrolig sexy - For meg er det faktisk sammen med blikket deres noe av det mest sexy jeg kan tenke meg

Anonymkode: 8e1a3...fca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Strømper er rett og slett sexy - Elsker årstiden vi er inne i nå - ser hvor mange flotte jenter/damer som kler seg om dagen  - alt fra "dagligdags" til flotte kjoler med strømper til på fest. Vi vet jo ikke om det er strømpebukser eller annet, men å se de flotte leggene deres og kanskje litt av lårene (korte kjoler), er utrolig sexy - For meg er det faktisk sammen med blikket deres noe av det mest sexy jeg kan tenke meg

Anonymkode: 8e1a3...fca

Føler meg ikke så sexy i tynne strømpebukser akkurat, men følelsen i stay-ups var altså en heeeelt annen 

Anonymkode: 3d6b6...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Ikke sexy i strømper. Men det har med å gjøre at jeg har noen stubber av noen lår, så strømpene når meg til like under rumpeballene, og de liksom bare velter over som to digre fleskeberg.

Anonymkode: d080c...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk på stayups på jobb også, .. Har en knelang, enkel ullkjole i sort fra Høyer. Nude strømper. Hadde på overknees i ull på bussen til jobb.

Føler meg fin.  

Anonymkode: 3d6b6...3a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LouiseCD

Ja , men bruker stayups kun "i senga". Bruker helst strømpebukser til daglig. Stayups glir bare sakte , men sikkert nedover låret uansett hvor nye og klebrige kantene  er.Veldig upraktisk å dra dem opp hele tida.Strømpeholderer jo også en  mulighet , da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, LouiseCD skrev:

Ja , men bruker stayups kun "i senga". Bruker helst strømpebukser til daglig. Stayups glir bare sakte , men sikkert nedover låret uansett hvor nye og klebrige kantene  er.Veldig upraktisk å dra dem opp hele tida.Strømpeholderer jo også en  mulighet , da.

Har ikke merket skliing, men skjønner at det er upraktisk, ja. 

Anonymkode: 3d6b6...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Denne jula har det så langt blitt stayups hver dag, også de to dagene før jul. Har funnet en størrelse som sitter som et skudd! Digg følelse!

Anonymkode: 3d6b6...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er innstruktør i brevandring. Bruker enten strømpebukse eller stillongs (longs er kanskje ikke strømper) hver dag under i ren ull. Ser bare på det som nødvendig isolerende lag.Kan ikke si at jeg føler meg veldig sexy. Men kvinner kan virkelig være sexy med stayups :)

Anonymkode: 5e240...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke sexy og bruker sjelden stay ups. Oftere strømpebukser. Men mannen min tenner på at jeg bruker litt tykkere ullstrømpebukser, det er det en forskjell på. Og fotballstrømper. Når jeg drar på fotballstrømper før trening blir han merkbart kåt. 

Anonymkode: 998df...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2017 den 10.56, LouiseCD skrev:

Ja , men bruker stayups kun "i senga". Bruker helst strømpebukser til daglig. Stayups glir bare sakte , men sikkert nedover låret uansett hvor nye og klebrige kantene  er.Veldig upraktisk å dra dem opp hele tida.Strømpeholderer jo også en  mulighet , da.

Sitter vel ikke like bra på en mann....

Anonymkode: 0f36f...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎12‎.‎2017 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg ikke sexy og bruker sjelden stay ups. Oftere strømpebukser. Men mannen min tenner på at jeg bruker litt tykkere ullstrømpebukser, det er det en forskjell på. Og fotballstrømper. Når jeg drar på fotballstrømper før trening blir han merkbart kåt. 

Anonymkode: 998df...c3c

Fotballstrømper tror jeg neppe slår han her, men vanlige, tynne stayups i 20 den er veldig populært. Og jeg synes det er pent selv også. 

Anonymkode: 3d6b6...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...