Gå til innhold

Hva feiler det menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år, singel og prater med en del menn på nett, da jeg nettdater. Jeg har en datter på 16 år, og en sønn på 11 år. Dessverre er det en god del menn, som starter å spørre meg ut om datteren min, både hvordan hun ser ut, er som person, og noen spør og hva slags kropp hun har. Hva pokker er galt med de? Jeg svarer jo ikke på spørsmålene, og avslutter da kontakten med de. Men blir sjokkert over hvor mange som gjør dette. Eier de ingen sosiale antenner. Kan legge til at ingen av de stiller noen spørsmål om sønnen min. Så det er ikke bare en generell interesse i barna mine. Og hvorfor pokker skal de vite hvordan datteren min sitt utseende og kropp er?

Noen andre kvinner som opplever dette? Eller noen menn her som gjør dette?

Blir jo nesten så jeg vurderer å kutte ut nettdating helt.

Anonymkode: 48b2e...29b

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi alle heterofile menn er seksuelt tiltrukket av kvinner i sin fysisk beste alder. Det feiler dem ingenting.

Anonymkode: a81b9...3a9

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alle heterofile menn er seksuelt tiltrukket av kvinner i sin fysisk beste alder. Det feiler dem ingenting.

Det er noe galt med deg dersom du mener at "kvinner" er i sin best fysiske alder når de er 16 år. De er ikke kvinner engang da, men jenter. Få hjelp. 

Anonymkode: 10f6f...4c0

• Liker 35
Skrevet

Er du feit og datteren din slank og pen? Kan jo være dem bruker deg for å smake musa til din datter da... du bør kutte dem ut

Anonymkode: c4536...d6d

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er noe galt med deg dersom du mener at "kvinner" er i sin best fysiske alder når de er 16 år. De er ikke kvinner engang da, men jenter. Få hjelp. 

En betydelig andel av dem er fysisk ferdig utviklet som 16. Og de er ofte på sitt beste da.

• Liker 2
Skrevet

Dette høres helt skrudd ut. Du trenger å filtrere ut menn bedre. 

Anonymkode: 7523f...a5e

• Liker 13
Skrevet

En betydelig andel av dem er fysisk ferdig utviklet som 16. Og de er ofte på sitt beste da.

Igjen, det er noe galt med deg. 

• Liker 24
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

:troest:

• Liker 4
Skrevet

Igjen, det er noe galt med deg. 

Ikke annet enn at jeg er en heteroseksuell mann.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme som med biler. Når er en bil på sitt beste? Når den er ny og lite brukt eller når den er gammel og har kjørt over 200.000? 

Anonymkode: 97d03...24f

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme som med biler. Når er en bil på sitt beste? Når den er ny og lite brukt eller når den er gammel og har kjørt over 200.000? 

Det spørs åssen bil det er og om forrige eieren har tatt godt vare på den. Og dessuten så vet jeg om folk i 20 og 30 årene som er sammen med eldre kvinner. Kjekke menn vil ha de også enda kroppen har forfalt og musa er sprengt etter fødsler. Ekte menn bryr seg ikke om sånt og er trofast og knyttet til EN kvinne resten av livet. Og de finnes det veldig lite av siden jeg er singel og veldig ung selv. Er ung og attraktiv men får ikke plukke sånn som jeg vil. En utakknemlig taper eks og dumme mannfolk som ikke vil møte en eller bare ligger med alle og hva som helst og de ser ikke det bra de har foran seg. Nei håper ikke de svina som spør etter datteren noen gang blir gift. 

Anonymkode: c8675...852

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt og sammenlign kvinner med objekter! Kvinner er ikke biler som kan kjøpes og kjøres og kastes på dynga. De er MENNESKER. Nå er det faen meg på tide at mannfolk får dette inn i skallene sine! 

Anonymkode: dedbe...6ea

• Liker 34
Gjest NotNaomi
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du ?

Skrevet
2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hvor gammel er du ?

Han er nok 14. 

Anonymkode: 06aa6...473

• Liker 6
Skrevet

Uffda, så kleit! Jeg har aldri opplevd slikt TS, men så har jeg ingen døtre da, men sønner. Til mer jeg tenker på det, til mer avskyelig ble det, at menn spør om din datters utseende og kropp. Nei, du må bare luke dem ut, ikke gidd å svar dem. Ev skriv du avslutter kontakten med dette da du er på leit etter en voksen mann, ikke en (med å dra den langt da) med pedofile tilbøyeligheter. 

Anonymkode: 43bab...654

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hvor gammel er du ?

Sikkert en 54 år gammel pedofil mann. 

Anonymkode: 922ec...cef

• Liker 8
Skrevet

Si "Hva i all verden er galt med deg?" 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke pedofil om man er tiltrukket av ei 16 åring. 

• Liker 5
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer ihvertfall ikke. Mye sjuke folk. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt og sammenlign kvinner med objekter! Kvinner er ikke biler som kan kjøpes og kjøres og kastes på dynga. De er MENNESKER. Nå er det faen meg på tide at mannfolk får dette inn i skallene sine! 

Anonymkode: dedbe...6ea

Kilde?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...