Gå til innhold

Jul i Blodfjell

Fremhevede innlegg

Skrevet

På "lageret" lå det 19 personer så vidt jeg kunne se, Putti var den 20. Det er da flere som er drept enn det? Kan jo hende de ligger et annet sted, men det var litt rart. Nanna sa det manglet noe, ikke noen så vidt jeg hørte. Men det var akkurat da de trillet inn Putti, så kanskje det var et hint? 

Anonymkode: 96814...ac3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Toffen er forkortelse for Torgeir. 

Anonymkode: a3551...9a8

• Liker 6
Skrevet

Nanna sier i det de triller inn Putti «Det er noe som mangler. Jeg vet ikke hva det er. Men jeg tror det er kos.» 

Hva nå enn det betyr..

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje :O Det var jo Toffen som forårsaken strømbruddet med det juletreet :O

Anonymkode: 5d8aa...42f

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På "lageret" lå det 19 personer så vidt jeg kunne se, Putti var den 20. Det er da flere som er drept enn det? Kan jo hende de ligger et annet sted, men det var litt rart. Nanna sa det manglet noe, ikke noen så vidt jeg hørte. Men det var akkurat da de trillet inn Putti, så kanskje det var et hint? 

Anonymkode: 96814...ac3

Jeg tror det er et frempek ja :) hun refererte til Putti, og at hun savnet noe nå som hun er borte, men jeg tror det også er et hint til seerne. Siri er vel den eneste som brukte rosa (en bluse), men tror ikke vi har sett noen med en så knæsj rosa ytterjakke(?).

Håper ikke det er Jack, de har gått så mye frem og tilbake med han at det ville vært en skuffende løsning.

Anonymkode: 48841...830

Skrevet

Herregud, jeg syns denne kalenderen er SÅ spennende. Har virkelig ingen anelse.. 

Anonymkode: f27d0...365

• Liker 10
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er et frempek ja :) hun refererte til Putti, og at hun savnet noe nå som hun er borte, men jeg tror det også er et hint til seerne. Siri er vel den eneste som brukte rosa (en bluse), men tror ikke vi har sett noen med en så knæsj rosa ytterjakke(?).

Håper ikke det er Jack, de har gått så mye frem og tilbake med han at det ville vært en skuffende løsning.

Jeg mener altså Cris, ikke Jack... 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener altså Cris, ikke Jack... 

Bra eg ikkje er den einaste som blandar desse to :fnise:

Skrevet

Hva med foreldrene til Glenn Erik (han tjukke med rutete skjorte), som va der helt i starten? Har de blitt drept uten at jeg husker det?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym988 skrev:

Hva med foreldrene til Glenn Erik (han tjukke med rutete skjorte), som va der helt i starten? Har de blitt drept uten at jeg husker det?

Og hva med de eneggede tvillingene? De er jo blitt borte, men husker ikke at de ble drept?

Anonymkode: 72c04...786

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oj, det var schmart! 

Anonymkode: ded6d...54c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva med de eneggede tvillingene? De er jo blitt borte, men husker ikke at de ble drept?

Anonymkode: 72c04...786

Det var vel Timian som drepte dem. Tilsynelatende... 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel Timian som drepte dem. Tilsynelatende... 

Jeg tror nok ikke Timian drepte tvillingene. De hadde jo nisseluer de også, og Timian skjøt mange andre, men bare ved å sikte på dem og lateskyte. Dagen før var det jo ingen som ble drept, og det dør noen i hver episode, tvillingene ble drept samme dag siden de er tvillinger. Om det var Timian som drepte tvillingene måtte morderen tilfeldigvis ha tatt en pause på to dager, det gir ikke mening. 

Flere som har mannfolk i hus som går rundt og sier "Helvete" med Stein sin stemme hele tiden forresten? :fnise: 

Skrevet

Timian sa jo at han drepte tvillingene.

Og Nanna sa det om at noe manglet og at hun trodde det var kos fordi Putti var død.

Anonymkode: cb797...607

• Liker 1
Skrevet

Toffen: Dette juletreet går rundt å greier 
Putti: så kos
Toffen: lagd av små kineser hender
Putti: ikke kos

:laugh: alt er ikke kos altså 

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, Zonjë skrev:

Flere som har mannfolk i hus som går rundt og sier "Helvete" med Stein sin stemme hele tiden forresten? :fnise: 

Hahaha :D :D :D <3  Sånn forhold vil jeg også ha, med typen som sier Helvete som Svein og jeg kunne lekt kosedama i en hver setting og motgang uten at han tenkte jeg var gal xD

Anonymkode: c1772...b47

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Zonjë skrev:

<…>

FAEN

Jeg er den ektefellen.

HÆLVETE 

• Liker 3
Skrevet

RIP Kosedama ❤

Anonymkode: e06d7...68b

• Liker 15
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

RIP Kosedama ❤

Anonymkode: e06d7...68b

Jaaa RIP :( Blir ikke det samme uten :(

Anonymkode: c1772...b47

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, #Sunrise skrev:

Toffen: Dette juletreet går rundt å greier 
Putti: så kos
Toffen: lagd av små kineser hender
Putti: ikke kos

:laugh: alt er ikke kos altså 

Hun sa "ikke like kos", så litt kos var det:fnise:

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...