Gå til innhold

Jul i Blodfjell


missmcbeal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Chris minner mistenkelig mye om Fabian Raw. 

Anonymkode: f46a9...a23

Tror virkelig ikke at norske komikere velger å parodiere en nobody som han. Er vel F.R selv som har dratt denne sammenligningen for å prøve å bli "Et navn" :fnise:

Anonymkode: dd121...0d9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklaringen til Konstanse virket jo svært lite troverdig? Hvem andre han kraftige da? Både Konstanse og Kris stod utenfor rommet

Anonymkode: 4970d...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg det ble for teit.

Men hvem er egentlig mor/ far til cris? hvis hun "konstanse" var bestemora?

Anonymkode: 92d78...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå syns jeg det ble for teit.

Men hvem er egentlig mor/ far til cris? hvis hun "konstanse" var bestemora?

Anonymkode: 92d78...831

Det lurer jeg også på. 

Anonymkode: e06d7...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med Jack som ikke har skjønt selv at han er homofil. Heeelt normalt at fenriken er inni deg hele natta:fnise:

Anonymkode: e06d7...68b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Innlandsmannen skrev:

Ho som ble drept idag drepte en i forrige episode, karma 

Jeg syns også det så veldig ut som om hun drept han. Kan det være slik at alle som har blitt drept har drept noen andre først? 

Anonymkode: e06d7...68b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns også det så veldig ut som om hun drept han. Kan det være slik at alle som har blitt drept har drept noen andre først? 

Anonymkode: e06d7...68b

Var tydelig at ho drepte han med den tynne og spisse gjenstanden ho tok opp fra håret sitt. Ja det kan hende, men da må det være veldig mange mordere

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at enten er det han pleieren til Konrad, og kanskje Konrad er med på det, eller så er det forskjellige mordere hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Innlandsmannen skrev:

Var tydelig at ho drepte han med den tynne og spisse gjenstanden ho tok opp fra håret sitt. Ja det kan hende, men da må det være veldig mange mordere

Kanskje ho unge ekte Konstanse Soot ik døde i brannen. Og myrder i Gudruns forkledning?

Anonymkode: d571c...3b7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ho unge ekte Konstanse Soot ik døde i brannen. Og myrder i Gudruns forkledning?

Anonymkode: d571c...3b7

Ja, det er en mulighet 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen vennligst drepe alle karakterene til Adam, eller hva han heter. Han er så irriterende med alle disse damerollene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan hang det egentlig sammen i dagens episode, jeg datt av etter at hun med de to ulike skostørrelsene utga seg foe å være sin tvillingsøster? Som døde i en brann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gøy med Jack som ikke har skjønt selv at han er homofil. Heeelt normalt at fenriken er inni deg hele natta:fnise:

Anonymkode: e06d7...68b

Hahahaha jaaa 

Anonymkode: 09ec7...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Men hvordan hang det egentlig sammen i dagens episode, jeg datt av etter at hun med de to ulike skostørrelsene utga seg foe å være sin tvillingsøster? Som døde i en brann?

Var de ikke bare venninner?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Hollie skrev:

Var de ikke bare venninner?

Jo de var hvertfall ikke tvillinger, men hun Gudrun tok identiteten til Constanse etter brannen fordi hun kom fra fattige kår og så på constanses del av arven som eneste redning for et godt liv, så hun hadde faket hele livet at hun var av Soot-slekten sitt blod, og siden de hadde en genfeil som gjorde at de endte opp i rullestol hadde hun også faket at hun ikke kunne gå lenger, inntil nå som det ble avslørt. Så snakket hun Gudrun også om en sønn han gamlingen hadde, men jeg fikk ikke helt med meg hva greia der var? Gudrun endte opp død i badekaret etter å ha forklart sannheten om hvem hun var og om denne sønnen.  



 

Anonymkode: dd121...0d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...