Gå til innhold

Vippse en fyr - hvordan spørre han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis så pleier å invitere vennegjengen hjem hos han selv hver fredag hvor vi spiser. Ofte går vi ut etterpå og det er ikke alltid han drikker så han kjører oss hjem. Jeg var med to venninner i går og de snakket om at de hadde vippset penger til han i går fordi han gjorde så mye – og hun ene så litt lenge på meg…

 Jeg har utrolig dårlig samvittighet og tenker at jeg virker utrolig bortskjemt og utakknemlig sånn som jeg har oppført meg! :kjefte:

Har ikke mobilnummeret hans, men har han på snapchat og facebook – vet ikke helt hva slags melding jeg skal sende han – vi kjenner ikke hverandre så godt (vi er en stor gjeng).

Uff, jeg vet ikke om de andre har vippset han penger hver gang, eller bare denne gangen... Hva slags melding burde jeg sende han?

Anonymkode: 3b757...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har flere kolleger på fb og tlf nummer. Vi Vippser hverandre penger i hytt og pine, alt etter hvem som kjøper med ting til jobben. Jeg har aldri bedt im kontonummeret deres, det bare kommer opp når jeg Vippser. Jeg ser ikke kontonummeret, men minuttet etterpå så får de melding om at jeg har betalt.

Du kan jo prøve og skrive en melding om takk for hjelpen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ....... Jeg har satt stor pris på deilig mat som vi har fått hos deg. Du er snill og kjører. Kan jeg få betale noe tilbake til deg?

 

Du kan spørre vennene om hva de har gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare få nummeret hos dine venninner,  og så vippser du det du synes er passende og skriver takk for hyggelig middag/samvær elns. 

Anonymkode: 76dfd...97f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med en av venninnene dine om hva tlfnr hans er. Så vippser du han en liten slant og skriver i meldingsfeltet: "Takk for skyssen hjem igår :) Hilsen AB" :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har ikke telefonnummeret til personen det gjelder, så da får hun ikke vippset.

Du kan bare sende en melding på FB og spørre om du kan få tlf.nr hans så du får vippset over til han. Trenger ikke legge ut noen svær melding om noe annet, bare spørre etter nummeret han så du får vippset han noen penger for evt. mat og drikke og bensin. 

Anonymkode: 1ab1a...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte han en melding på Facebook. Han har åpnet men ikke svart :vetikke:

TS

Anonymkode: 3b757...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør en av vennindene dine om nummeret hans og vipps han på det neste gang han kjører dere og si til vennindene dine at de ikke trenger denne gangen , at du vippser for dere alle

Anonymkode: 70be8...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...