Gå til innhold

Spørsmål om Firkløveren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man melde seg ut av Firkløveren og slippe å motta og betale for neste pakker, etter å ha mottatt velkomstpakken?

Anonymkode: 6a2a0...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Japp. Du trenger kun å betale 50 kr (frakt) for den første pakken. Deretter ringer du firkløveren å sier at du ikke ønsker å motta mer :) 

Anonymkode: c5f7f...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god erfaring med Firkløveren. Aldri noe tull. Kjøpt mye.

Anonymkode: 6717e...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig god erfaring med Firkløveren. Aldri noe tull. Kjøpt mye.

Anonymkode: 6717e...e1b

Samme her. De respekterer faktisk at man ikke vil ha mer. Å jeg ga beskjed om at jeg ikke ønsket flere tilbud da jeg samler på ene settet og tar det litt og litt, har ikke fått en eneste telefon etter det ☺️

Anonymkode: c5f7f...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk middagsservise til 8 ved å be venner og familie bestille velkomstpakke sv ett spesiellt mønster. Ds de fikk første pakken, så meldte de seg ut igjen. 

Smart måte å få de servicene til enda billigere penge 😊

Anonymkode: 630c4...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg bare ringte og ga beskjed. Hun jeg snakket med spurte hvorfor, og jeg svarte som sant var at fargen ikke var helt som jeg trodde, og dermed ikke passet hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man melde seg ut av Firkløveren og slippe å motta og betale for neste pakker, etter å ha mottatt velkomstpakken?

Anonymkode: 6a2a0...57d

Firkløveren er uhyre firkantet. Jeg anbefaler ingen å melde seg inn der. Tenker du og har du økonomi til å motta pakker og fakturaer fra dem inntil 12 kuvert, så er det neppe noe problem, men vil du stopper før du kommer til 12, så skal du få slite. 

Husk og på at du betaler en temmelig drøy pris for servisene deres. Du får neppe solgt dem igjen til noe annet enn brøkdeler av det du har betalt dersom du senere angrer på det du begynte å samle på. Å samle på andre serviser (med leveringsgaranti langt frem i tid) fra butikken er nok langt mer fornuftig, etter min mening. Jeg har prøvd begge deler.

Anonymkode: 87c78...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...