Gå til innhold

Får dere noe friksjon i det hele tatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

damer når dere blir veldig våte? Hvis jeg slikker dama eller fingrer henne til orgasme før samleie så føles det ut som det blir veldig lite friksjon. Er deilig for meg siden jeg kommer litt fort hvis det er for trangt. Men kjenner dere damer noe av penis når det er så vått? Er over gjennomsnittet hvis det har noe å si i både lengde og tykkelse. Har tenkt mere og mere på å prøve en sleeve for at hun også skal få nytelse av samleiet. Er det en mulighet å bruke tror dere? Må jo ikke bruke det hver gang, men kanskje avantil for å gi henne mere friksjon? Har dere noen tanker eller råd om dette som er damer. Føler det er flaut å spørre dama om dette:P

Anonymkode: 34123...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gangene vi har sex uten langt forspill blir det mere friksjon, men når hun er våt blir jo vagina også mere elastisk. Så derfor jeg lurer på hvor mye dere egentlig kjenner når det er vått, og om dere syns det er kjipt?

Anonymkode: 34123...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv på en neve mel av og til. Dett tar opp fuktigheten en del.

Anonymkode: 338cc...ebf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hiv på en neve mel av og til. Dett tar opp fuktigheten en del.

Anonymkode: 338cc...ebf

Er vel kanskje ikke det lureste man har i vagina vil jeg tro.

Anonymkode: 34123...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er vel kanskje ikke det lureste man har i vagina vil jeg tro.

Anonymkode: 34123...464

Men det hjelper.

Anonymkode: 338cc...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får henne til å komme et par ganger før du penetrerer så blir hun strammere nedentil og kåtere. Sikkert også våtere men ja. 

Anonymkode: 568f0...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du får henne til å komme et par ganger før du penetrerer så blir hun strammere nedentil og kåtere. Sikkert også våtere men ja. 

Anonymkode: 568f0...e86

Pleier som regel alltid å få henne til å komme før sex, men føler det blir mindre friksjon da. Kan ta den inni uten å bruke hånda for å hjelpe til. Den bare sklir rett inni likssom uten friksjon. Er det normalt når det blir veldig vått?

Anonymkode: 34123...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleier som regel alltid å få henne til å komme før sex, men føler det blir mindre friksjon da. Kan ta den inni uten å bruke hånda for å hjelpe til. Den bare sklir rett inni likssom uten friksjon. Er det normalt når det blir veldig vått?

Anonymkode: 34123...464

Men merker du ikke at hun blir strammere i hele vaginaen? Penetreringen blir ti ganger bedre etter en eller flere orgasmer hos kvinner. 

Anonymkode: 568f0...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo mindre friksjon jo våtere jeg er, av og til kan jeg tørke bort litt så det ikke renner av meg før han putter den inn og synes det hjelper. Samtidig så strammer jeg musklene rundt penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mik87 skrev:

Blir jo mindre friksjon jo våtere jeg er, av og til kan jeg tørke bort litt så det ikke renner av meg før han putter den inn og synes det hjelper. Samtidig så strammer jeg musklene rundt penis.

Takk for svar. Så du strammer rundt penisen mens han er inni deg? Men kjenner du noe hvis du er veldig våt og ikke strammer?

Anonymkode: 34123...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Så du strammer rundt penisen mens han er inni deg? Men kjenner du noe hvis du er veldig våt og ikke strammer?

Anonymkode: 34123...464

Snakker om kona her. Nei hun strammer ikke bevisst men vagina blir trangere og mer følsom etter orgasme. Dermed blir også penetreringen bedre for både henne og meg. 

Anonymkode: 568f0...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man gjør jobben sin riktig er jenta dryppende våt. Friksjon og tranghet handler da om hvor flink hun er til å bruke musklene til å stramme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Så lenge man gjør jobben sin riktig er jenta dryppende våt. Friksjon og tranghet handler da om hvor flink hun er til å bruke musklene til å stramme.

Friksjon handler om fasongen på penis, hvorfor tror du de fleste dildoer er lagd med enten synlig utpregende vener eller kuler og former, og de mest populære kondomene og sleevene har riller og knopper? Fordi det gir mer friksjon og kjennes bedre ut. 

Uansett hvor godt trente pc muskler en kvinne har så bidrar ikke trangheten til noe mer friksjon om penis er helt rett og glatt. En utpregende krans rundt penishodet gir for eksempel mer friksjon enn en med mye forhud som gjør penisen til en glatt pølseform. 
Og å bruke musklene for å stramme krever mye konsentrasjon og gjør at man ikke nyter og slapper av på samme måten, tenk deg hvor mye du hadde falt ut av nytelsen om du selv skulle anspenne deg intenst for å flekse muskler under samleiet liksom. 

Anonymkode: 09ec0...e5d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så hjelper en Fatboy Cocksleeve på å gi henne opplevelsen av å bli fylt opp. 

Anonymkode: 65877...687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kjenner man noe. Det er absolutt å foretrekke. Men det er også digg å ikke være dyvåt innimellom, og kjenne at det er litt vanskeligere. Ja takk begge deler, variasjon er nice.

Anonymkode: bdfe1...c90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes i hvert fall at det er deiligere etter at jeg har fått orgasme først, og jeg synes jeg kjenner friksjon ja. Kroppen blir gjerne mer sensitiv etter orgasme så for meg er det da deilig å kjenne han inni meg og kroppen hans mot min/hendene hans på meg. 

Så jeg foretrekker helt klart en orgasme først eller å være veldig kåt først. Alt blir bedre da, og jeg slår meg mer løs. 

Det å kjøre på uten å være skikkelig kåt er egentlig litt kjedelig, og det blir ikke like godt. 

Anonymkode: b893b...03c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Friksjon handler om fasongen på penis, hvorfor tror du de fleste dildoer er lagd med enten synlig utpregende vener eller kuler og former, og de mest populære kondomene og sleevene har riller og knopper? Fordi det gir mer friksjon og kjennes bedre ut. 

Uansett hvor godt trente pc muskler en kvinne har så bidrar ikke trangheten til noe mer friksjon om penis er helt rett og glatt. En utpregende krans rundt penishodet gir for eksempel mer friksjon enn en med mye forhud som gjør penisen til en glatt pølseform. 
Og å bruke musklene for å stramme krever mye konsentrasjon og gjør at man ikke nyter og slapper av på samme måten, tenk deg hvor mye du hadde falt ut av nytelsen om du selv skulle anspenne deg intenst for å flekse muskler under samleiet liksom. 

Anonymkode: 09ec0...e5d

Dildoene er formet slik for at de skal ligne på en pikk, ikke noe annet. Det finnes helt glatte dildoer også.

Vi menn flekser muskler hele tiden under samleie, ved å jokke. Det skulle bare mangle at kvinnen da også gjør noe aktivt. Som å knipe.

Anonymkode: 338cc...ebf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kjenner man noe. Det er absolutt å foretrekke. Men det er også digg å ikke være dyvåt innimellom, og kjenne at det er litt vanskeligere. Ja takk begge deler, variasjon er nice.

Anonymkode: bdfe1...c90

Når du sier du kjenner noe, så betyr det at du får nytelse? Lurer sånn på hvordan det føles for henne likssom. Så bra du kan bytte litt på det etter hva som passer best.

Anonymkode: 34123...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så hjelper en Fatboy Cocksleeve på å gi henne opplevelsen av å bli fylt opp. 

Anonymkode: 65877...687

Har du prøvd det før? Hvordan føles det for dama? Vi bruker en del dildo og vibrator under forspill, så kanskje man skulle prøvd noe sånn avantil.

Anonymkode: 34123...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...