Gå til innhold

Truffet på IDIOTselger på Finn. HJELP


Gjest mimoe

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Skal prøve å skrive uten å banneord. Du har to valg ts. Anmelde han og si ifra til Finn eller dele bildet hans, dumme deg ut og bli anmeldt selv. Da blir nok sønnen din stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For det første: du så vel bilder av varene du kjøpte? Hvor var merket der, foran eller bak? 

Og se på bildet som en annen person la ut i tråden her, der er faktisk Adidasmerket på baksiden av shortsen.

Å henge ut en annen person burde du være forsiktig med. Det er noe som kalles personvern, og bare fordi du er sur kan du ikke kjøre på som du vil.

Anonymkode: 8b422...682

Nettopp. 

Anonymkode: 647f1...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Axl Rose skrev:

Skal prøve å skrive uten å banneord. Du har to valg ts. Anmelde han og si ifra til Finn eller dele bildet hans, dumme deg ut og bli anmeldt selv. Da blir nok sønnen din stolt.

:tommelopp:

 

Anonymkode: c2ee2...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/30/2017 at 9:08 PM, mimoe said:

Tusen takk for svar🙂

Har både navn og mobilnummer.

For meg blir dette en skikkelig prinsippsak hvor jeg ikke ønsker å backe ut. Hater også sånne folk.

Jeg kan ikke skrive på hans vegg på facebook, men jeg kan dele profilbildet, så vurdere å gjøre det. Da vil han jo se at jeg har gjort det 😃

Eneste som er er at han holder en liten unge på profilbildet. Men trodde ikke det var ulovlig å dele, så lenge dele-knappen er der??? 

Kanskje du kan tipse tollvesenet om han, så kanskje ting han bestiller i eget navn blur sjekket nøye.

Til neste gang, bruk sikker betaling-løsningen til finn.

Anonymkode: 57334...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...