Gå til innhold

Hvordan vet man om en mann/kvinne er opptatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe annet man kan se det på annet enn å spørre, hvis de er alene? Er det en følelse man kan kjenne ved å se på dem?

Anonymkode: 18de9...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Hviske prøver seg på deg. Som i å vise interesse over lenger tid 

- Du ser de aldri med fast følge 

- Ingen nevner noe 

Ellers er det vel ikke mer å se

Anonymkode: 9243e...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de sier de har vært på konsert eller andre ting kan du jo spørre om de har vært der med kjæresten. Svaret bør avsløre ganske raskt om de har det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket facebook og tinder(avgrens på alder for å lettere finne han)? 

Anonymkode: 18c11...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente generelt. Hvis man ikke vet navn og man ser en kjekk fyr (uten ring) - er det noe som sier at han kan være med noen? 

Anonymkode: 18de9...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente generelt. Hvis man ikke vet navn og man ser en kjekk fyr (uten ring) - er det noe som sier at han kan være med noen? 

Anonymkode: 18de9...ce7

Nei

Anonymkode: da4c3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: da4c3...824

Så alle er fritt vilt? 

Anonymkode: 18de9...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så alle er fritt vilt? 

Anonymkode: 18de9...ce7

Eh, hva mener du med det? Tror du at alle som ikke er singel har et merke i panna der det står at de er opptatt eller no? Du må naturligvis spørre om noen er singel. Tror du at du kan få deg noe uten å prate med dem eller? 

Anonymkode: da4c3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente generelt. Hvis man ikke vet navn og man ser en kjekk fyr (uten ring) - er det noe som sier at han kan være med noen? 

Anonymkode: 18de9...ce7

Da tar du rett og slett klassikeren og snakker med fyren og prøver deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, hva mener du med det? Tror du at alle som ikke er singel har et merke i panna der det står at de er opptatt eller no? Du må naturligvis spørre om noen er singel. Tror du at du kan få deg noe uten å prate med dem eller? 

Anonymkode: da4c3...824

 

2 timer siden, padawan skrev:

Da tar du rett og slett klassikeren og snakker med fyren og prøver deg.

Jeg lurer litt på hvorfor det er slik at når man stiller et slikt spørsmål så tror folk at man selv er singel og at man vil gå etter folk. Jeg er samboer, og er ikke interessert i andre menn. Ikke opplevd at noen spør meg, tror det er fordi jeg har avvisende kroppsspråk(?), men har opplevd at noen kvinner legger seg etter min samboer. Han har delvis åpen/lukket kroppsspråk. Så spørsmålet, kan man merke om noen er opptatt? 

Anonymkode: 18de9...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man kan jo ikke se på folk om de de singel eller ikke. De ser da lik ut uansett om de har kjæreste eller er singel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe måte å "se det på de". Mange er vennlige og kontaktsøkende , og til og med flørter, selv om de er i forhold. 
Eneste måten å finne ut av det på er å spørre, eller spørre noen som kjenner de godt (bestevenn, ikke en gammel klasevenn eller noen de fester med som "kanskje tror at" eller "har hørt at") 

Anonymkode: 35a85...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...