AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #41 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg tror ikke på det. Når ingen "ordentlige" medier skriver om det, så må det være fordi rasistene i rights.no har funnet det på. Anonymkode: 96f40...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #42 Del Skrevet 29. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke på det. Når ingen "ordentlige" medier skriver om det, så må det være fordi rasistene i rights.no har funnet det på. Anonymkode: 96f40...770 Les lenger ut i tråden og ikke bar HI, der finner du linker i massevis. Anonymkode: e451f...f08 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. november 2017 #43 Del Skrevet 29. november 2017 16 minutter siden, Equinox skrev: Tragisk og meget stygg sak dette, som jeg har påpekt tidligere, Sverige vil bli studert av historikere i fremtiden på sin naivitet på innvandring på samme måte som historikere har studert nasjonalsosialismens fremvekst i Tyskland før andre verdenskrig. Denne saken har sikkert ikke noe med innvandring, kulturforskjeller, religion eller kvinnesyn å gjøre i det hele tatt, PK nissene forstår akkurat like lite neste måned som foregående år. Saken er trist, men Sverige er faen meg en fasinerende og tannløs nasjon. Massevoldtekt BLIR BRUKT i krig i stort omfang. Er sjeleglad jeg ikke har tenåringsdøtre og bor i Sverige, de må jo snart begynne å låse ungene sine inne. Det hadde jeg gjort! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 29. november 2017 #44 Del Skrevet 29. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror ikke på det. Når ingen "ordentlige" medier skriver om det, så må det være fordi rasistene i rights.no har funnet det på. Anonymkode: 96f40...770 Har du i det hele tatt lest de andre lenkene? "Ordentlige" media er bare svammel om Donald Trump og Farmen. Pluss at det er en politisk beslutning om å ikke offentliggjøre noe belastene om innvandrere. Dette har skjedd helt siden 70-tallet, dokumentert ved Stortingsmelding 74 fra 1979: «Oppmerksomheten må ikke rettes mot innvandrerne fordi de er ensbetydende med problemer, men mot det norske samfunnet som har fått en ny dimensjon» («Holdningsskapende arbeid», s. 13) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #45 Del Skrevet 29. november 2017 8 minutter siden, Mystix skrev: Hvis en kan klare å sette seg inn i en liten flik av hennes situasjon, vil en skjønne at livet hennes mer eller mindre er over..... Forstår hvorfor du sier det, men vet om mennesker som har stått i ekstreme livssituasjoner som likevel har klart seg, mitt ber for at hun skal være en av "overleverne".. men hva vet jeg? har ikke opplevd det samme, kanskje det bare er et naivt håp. Anonymkode: 58aea...5a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. november 2017 #46 Del Skrevet 29. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår hvorfor du sier det, men vet om mennesker som har stått i ekstreme livssituasjoner som likevel har klart seg, mitt ber for at hun skal være en av "overleverne".. men hva vet jeg? har ikke opplevd det samme, kanskje det bare er et naivt håp. Anonymkode: 58aea...5a0 De "klarer seg" nok, men livskvaliteten hennes er ødelagt for alltid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #47 Del Skrevet 29. november 2017 Akkurat nå, Mystix skrev: De "klarer seg" nok, men livskvaliteten hennes er ødelagt for alltid. Vi "vet" jo ikke det. Anonymkode: 58aea...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 29. november 2017 #48 Del Skrevet 29. november 2017 Vi som reagerer på dette, har også medfølelse med de lovlydige menneskene som tvinges til å bo i disse områdene. De som ikke har råd til å kjøpe, eller betale husleie i en tryggere del av Sverige. Hvem taler deres sak? Hvordan er det å leve i slik frykt, i år etter år? Egentlig ikke rart at man blir så skremt at man "passer sine egne saker" selv om man er vitne til overgrep. Ca. halvparten er redde for å gå ut om kvelden, dette gjelder også Botskyrka.http://omni.se/matning-manga-forortsbor-radda-att-rora-sig-utomhus/a/rLpWKw Kilde: Politiets egen undersøkelse, bestilt av Brottsförebyggande rådet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #49 Del Skrevet 29. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/innvandrere-bak-alle-anmeldte-overfallsvoldtekter-i-oslo/a/561939/ Anonymkode: 463f6...2f9 Å herregud, nå må jeg le! En artikkel fra 2009???? Anonymkode: 74307...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #50 Del Skrevet 29. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, nå må jeg le! En artikkel fra 2009???? Anonymkode: 74307...c38 Ha litt respekt. Anonymkode: 58aea...5a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #51 Del Skrevet 29. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, nå må jeg le! En artikkel fra 2009???? Anonymkode: 74307...c38 Lite har forandret seg. Men ikke lett å si, siden politiet nå følger denne modellen : https://www.rights.no/2016/03/oslo-politiet-innrommer-a-utarbeidet-retningslinjer-for-a-tone-ned-omtalen-av-overfallsvoldtekter/ Anonymkode: 463f6...2f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 29. november 2017 #52 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Det er rart hvordan vanlig presse i Sverige toner ned omstendighetene rundt denne saken. Derimot er reaksjonen i Finland på denne groteske saken helt annerledes : https://www.rights.no/2017/11/voldtok-og-deretter-brente-jonna-levende/ Den vil trolig få politiske følger. Endret 29. november 2017 av kat-e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 29. november 2017 #53 Del Skrevet 29. november 2017 Dette er krigstilstander! I alle kriger er overgrep mot kvinner en sentral del av overgrepene som blir gjort. Beretningene er mange og forskingen omfattende. Hva er det som gjør at mennesker med normal empati under gitte forutsetninger kan utføre grusomme gjerninger? Man prøver å forstå menneskesinnet. Hvorfor er det så tabubelagt å forske på hvorfor menn fra enkelte kulturer er så overrepresentert når det gjelder overfallsvoldtekt og enda mer når det gjelder gjengvoldtekt? Da med en god intensjon. Prøve å forhindre at slike episoder skjer igjen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. november 2017 #54 Del Skrevet 29. november 2017 1 minutt siden, kat-e skrev: Det er rart hvordan vanlig presse i Sverige toner ned omstendighetene rundt denne saken. Derimot er reaksjonen i Finland på denne groteske saken helt annerledes : https://www.rights.no/2017/11/voldtok-og-deretter-brente-jonna-levende/ Den vil trolig få politiske følger. Æreskultur overført i praksis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #55 Del Skrevet 29. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Etninsk Svenske og Norske menn gjør ikke sånt, det er iallefall sikkert. Anonymkode: 7fa0d...cbc Jeg har blitt voldtatt både vaginalt, analt og i halsen av min etnisk norske ekssamboer. Det var riktignok ikke sammen med kompisene sine, men han var norsk og hadde ingen sperre på hva han utsatte meg, som skulle vært hans kjære, for. Anonymkode: 8e994...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 29. november 2017 #56 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) 3 minutter siden, kat-e said: Det er rart hvordan vanlig presse i Sverige toner ned omstendighetene rundt denne saken. Derimot er reaksjonen i Finland på denne groteske saken helt annerledes : https://www.rights.no/2017/11/voldtok-og-deretter-brente-jonna-levende/ Den vil trolig få politiske følger. Oså en story som Faktisk skulle faktasjekket. Det ville tvunget norsk såkalt pålitelig media til å reagere. Når Faktisk konkluderte med Faktisk - helt sant. Endret 29. november 2017 av ops2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. november 2017 #57 Del Skrevet 29. november 2017 2 minutter siden, Mons skrev: Dette er krigstilstander! I alle kriger er overgrep mot kvinner en sentral del av overgrepene som blir gjort. Beretningene er mange og forskingen omfattende. Hva er det som gjør at mennesker med normal empati under gitte forutsetninger kan utføre grusomme gjerninger? Man prøver å forstå menneskesinnet. Hvorfor er det så tabubelagt å forske på hvorfor menn fra enkelte kulturer er så overrepresentert når det gjelder overfallsvoldtekt og enda mer når det gjelder gjengvoldtekt? Da med en god intensjon. Prøve å forhindre at slike episoder skjer igjen. Det avskummet som utførte denne handlingen har ikke normal empati. Empati er bare delvis medfødt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 29. november 2017 #58 Del Skrevet 29. november 2017 I morgen er tråden borte uansett, så hvorfor bruke mer tid på den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #59 Del Skrevet 29. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt voldtatt både vaginalt, analt og i halsen av min etnisk norske ekssamboer. Det var riktignok ikke sammen med kompisene sine, men han var norsk og hadde ingen sperre på hva han utsatte meg, som skulle vært hans kjære, for. Anonymkode: 8e994...012 Håper du får hjelp. Anonymkode: 74307...c38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. november 2017 #60 Del Skrevet 29. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hørt om kildekritikk TS? Anonymkode: 793ae...cf9 Voldtekten skjedde da, men hvor de er fra, kommer ikke frem i denne videoen hvertfall. https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/fem-man-atalas-for-grov-valdtakt/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå