Gå til innhold

Voldtatt av 20 menn: Her er hennes egne ord om opplevelsen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, RoH skrev:

Unnskyld hva mener du? Jeg tror ikke jeg har sett noen menn som forsvarer voldtekt av kvinner på noen som helst måte inne på KG 

Neivel, da ville jeg tatt en tur til Synsam mtp. at du har over 2000 innlegg. Eller så er du en av dem. 

Anonymkode: 3eb6e...b58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosetelys
Gjest Husmusa70
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg leser menns holdninger til voldtekt på kg, så er jeg ikke så voerbevist om at nordmenn er engler heller. Nordmenn voldtar bare på en måte som gjør det lettere å slippe unna

Anonymkode: 21781...5eb

Stemmer ikke. Det er innvandrere som står for samtlige overfallsvoldtekter, det var det iallefall i 2007, 2008 og 2009 i Oslo, som var sist vi fikk noe statistikk om etnisitet og voldtekt: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente.  Hun vil lide av dette resten av hennes liv vil jeg tro.  Eneste retferd her er at politi og lovverket tar denne saken på alvor.  Strngest mulige straffer må til her.  Er dette asylsøkere må dette få den konsekvensen at ingen får innvilget asyl.  De gutta viser forrakt for både jenta, kvinner og retssystemet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faan i helvete!! Er dette sant? Og så diskuterer dere rasisme fremfor handlingene denne kvinnen har måttet tåle?? Er det viktigere å stadfeste hvilke land som er verst/best? Min voldtektsmann var svensk forresten! Jævla svin!! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, miss summers skrev:

Fy faan i helvete!! Er dette sant? Og så diskuterer dere rasisme fremfor handlingene denne kvinnen har måttet tåle?? Er det viktigere å stadfeste hvilke land som er verst/best? Min voldtektsmann var svensk forresten! Jævla svin!! 

Det er jo derfor de lagde tråd om temaet. De gir beng i selve voldtekten. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Er det ikke alltid slik det går da? :( 

Anonymkode: c786c...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo derfor de lagde tråd om temaet. De gir beng i selve voldtekten. 

Typisk kg. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke alltid slik det går da? :( 

Desverre er det nok slik. Forbanna idioter. Null empati. Og null innsikt i hva slik drit gjør med offeret. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, miss summers skrev:

Så lenge hovedpoenget i HI er etnisiteten til overfallsmennene (og kilden er H.S ), så blir det slik. Men all sympati til de som blir utsatt for noe så forferdelig.

Anonymkode: 74307...c38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt jævlig! Gruppevoldtatt av 20 men fra Somalia og Irak. Ikke en notis i aviser en gang.Hadde dette vært Nordmenn......... 😳

Ja se for deg at 20 nordmenn hadde gruppevoldtatt en somalisk jente.  Det hadde blitt århundrets huskestue! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt å lese "antirasistene" her. Det er et utmerket eksempel på at avsenderen - HRS - betraktes som verre enn det overgrepet HRS beskriver.

Jeg regner med at dere antirasister stiller i samme kategori som mannen som kom ut i trappeoppgangen mens voldtekten foregikk, nikket til mennene og gikk inn uten å ringe politiet?

https://www.metro.se/artikel/man-såg-gruppvåldtäkt-i-fittja-men-larmade-inte-lärt-sig-att-inte-se-eller-höra-så-mycket#cx_testId=2&cx_testVariant=ctrl&cx_artPos=17

I forhør med politiet forklarte mannen at han hadde bodd på det stedet i 15 år, og "Han hadde lært seg å ikke se eller høre så mye".

På samme måte har dere lært dere å ikke se eller høre så mye.

Og dette viser hvorfor vi trenger Human Rights Service. For å fortelle oss andre, som vil vite, hva som skjer.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ops2 skrev:

Litt morsomt å lese "antirasistene" her. Det er et utmerket eksempel på at avsenderen - HRS - betraktes som verre enn det overgrepet HRS beskriver.

Jeg regner med at dere antirasister stiller i samme kategori som mannen som kom ut i trappeoppgangen mens voldtekten foregikk, nikket til mennene og gikk inn uten å ringe politiet?

https://www.metro.se/artikel/man-såg-gruppvåldtäkt-i-fittja-men-larmade-inte-lärt-sig-att-inte-se-eller-höra-så-mycket#cx_testId=2&cx_testVariant=ctrl&cx_artPos=17

I forhør med politiet forklarte mannen at han hadde bodd på det stedet i 15 år, og "Han hadde lært seg å ikke se eller høre så mye".

Og dette viser hvorfor vi trenger Human Rights Service. For å fortelle oss andre, som vil vite, hva som skjer.

👏👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, ops2 skrev:

Ja jøss..dere trenger noen andre for å fortelle hva som skjer? Har du hørt om radio, tv eller internettet forbi KG?

Anonymkode: 74307...c38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ordene til et offer for en grusom kriminell handling, som forklarer seg til rettsapparatet. Historien er backet av DNA, og fysiske bevis og skader. 

Offeret er kilden! 

Anonymkode: 3f454...2ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har uttalt at de mistenker at flere har blitt utsatt for slike voldtekter i samme geografiske område, og at voldtektsmennene har valgt ut "spesielt utsatte kvinner". Politiet vil ikke konkretisere hva de mener med "spesielt utsatte kvinner". https://www.metro.se/artikel/polisen-misstänker-våldtäktsmännen-riktade-in-sig-på-särskilt-utsatta-kvinnor

I og med at politiet har gjort en så dårlig jobb, kan saken ende med frifinnelse. Politiet undersøkte først feil trappeoppgang, og fant ut det etter ti måneder!

Tekniske bevis kan da forsvarerene stille spørsmålstegn ved.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For øvrig har jeg støttet både HRS og Document økonomisk, og er stolt av det. Ønsker bare jeg kunne gitt mer.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk og meget stygg sak dette, som jeg har påpekt tidligere, Sverige vil bli studert av historikere i fremtiden på sin naivitet på innvandring på samme måte som historikere har studert nasjonalsosialismens fremvekst i Tyskland før andre verdenskrig.

Denne saken har sikkert ikke noe med innvandring, kulturforskjeller, religion  eller kvinnesyn å gjøre i det hele tatt, PK nissene forstår akkurat like lite neste måned som foregående år. Saken er trist, men Sverige er faen meg en fasinerende og tannløs nasjon.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hovedinnlegget er ikke hele artikkelen i HRS gjengitt. Hege Storhaug forteller hvordan mangelen på empati i islamsk kultur sjokkerte henne da hun besøkte Pakistan for første gang.

En dansk undersøkelse støtter dette. I fire år har Ministeriet for Børn, Undervisning og Ligestilling, Rambøll Management Consulting, Aarhus Universitet, UC Nord og Danmarks Evalueringsinstitut, undersøkt barnehager i Danmark. 13 000 barn, 400 førskolelærere, i 140 barnehager, fordelt på 14 kommuner, er grunnlaget.

Er dette en troverdig kilde, jeg bare spør? https://www.information.dk/indland/2016/08/rapport-ikkevestlige-boern-mindre-empatiske-danske

Fem år gamle ikke-vestlige barn er mindre empatiske, har mindre evne til samarbeid, og dårligere evne til å uttrykke følelser enn et treårig barn av danske foreldre.

En anden forklaring kan være kulturelle forskelle, forklarer Hanne Nielsen: »Det kan være forskellige forståelser af børneopdragelse; for hvad der er god og mindre god social adfærd over for andre børn. Det er en udfordring ved testen, vi må være bevidste om, men som kan være svær at sætte sig ud over. Det er et emne, vi mangler mere viden om.«

Og:

Der er ifølge rapporten ikke noget, der tyder på, at børn af ikkevestlige forældre indhenter de danske børns kompetenceniveau op mod skolestart.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...