Gå til innhold

Ble jeg et offer for svart magi? finnes det?


katteelsker37

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror på svart magi.. nå er det jo slik at de som velger å drive med slik  gjør det på forskjellige måter. Både på mat og drikke og gjenstander som gave til andre. Det virker jo som at hun må ha gjort et eller annet. Jeg skjønner veldig godt at det må ha vært skremmende. Hadde dødd litt jeg for jeg er skikkelig redd alt mulig. 

Nå har vi kanskje ikke samme tro, men i min tro hjelper Ruqyah mot svart magi. Det er koranvers. Du kan søke på ordet Ruqyah på YouTube og du vil få opp masse :) Lykke til  

Anonymkode: 09c75...f57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingenting annet enn at du hadde en merkelig psykisk episode. Tror du har sett for mye TVseries hvis du klarer å tenke at noen bruker sort magi for å få bært noen ekstra bæreposer..

Anonymkode: 004e7...144

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, katteelsker37 skrev:

Hei, jeg vet dette kommer til å høre utrolig dumt ut, spesielt for de som ikke tror det finnes et snev mellom himmel og jord. 
Jeg er egentlig ikke noe overtroisk type, og er generellt kritisk til overtroiske fenomener. Men hadde en sykt ubahegelig opplevelse for 3-4 år siden. 

Jeg var 17-18 år og jobbet i en butikk som medarbeider. Jeg sto og tok ut varer fra en pall i butikken da en veldig merkelig dame passerer meg, hun var rundt 50 år, hadde svart hår, solbriller (selv om det var høst) og et slags lite kjede hun hadde i munnen (haha, vet, det gikk på en måte bak nakken og inn i munnen. Hun passerer meg 3-4 ganger, helt uten mål og mening imens hun ser på meg. Omsider får vi øyenkontakt når hun står 2 meter unna, plutselig gjør hun en merkelig bevelgelse med hendene mot meg (faktisk ikke kødd), når hun gjør det føler jeg plutselig noe helt merkelig jeg aldri har opplevd før eller siden. Det føles som om jeg får et slag i magen (ikke fysisk, men liksom fra innsiden) og brått føler jeg all glede forsvinne, og all energi bare forlate kroppen. Skikkelig ekkelt. 

Så jeg reiser meg og bare går inn på lageret uten å fortsette arbeidet, og jeg bare blir der helt paralysert. Jeg står der forvirret i ca. 3 minutter før jeg får en telefon om å komme ned til kassen. Der står samme dama, og min kollega spør om jeg kan hjelpe med å bære posene inn i bilen hennes (Dette er høyst uvanlig i butikken jeg jobbet på, har aldri blitt bedt om det før, og heller aldri sett noen gjøre det). Men jeg gjør min plikt siden jeg er en fantastisk medarbeider, og går vi går sammen helt stille til bilen uten å utveksle ett ord. 

Når jeg går tilbake blir jeg møtt av en fyr i samme kategori, skikkelig satanfyr, som stirrer meg rett i øynene. Jeg går tilbake til butikken og ingenting mer skjer, bortsett fra at jeg føler en overvelmende tristhet.

Dette var sikkert ingenting tenkte jeg i ettertid, men har liksom aldri fått det ut av hodet, noen som tror dette kan ha vært noe mer eller er det bare en merkelig situasjon?
 

Dette er mest sannynlig mørke krefter som omringer deg der og da. Hvis du ikke har opplevd smerte i mage, hender, mareritt(slanger, dyr osv.) Så har du ikke noe å bekymre deg for. Merker du derimot merkelige smerter på kroppen og uvaner så bør du gjøre tiltak. Leger vilderimot kalle det psykiske lidelser.

Anonymkode: b1d73...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett å innbille seg syk. Du har hørt om placebo, ikke sant? Der man gir mennesker piller med bare sukker og de blir friskere av sykdommen sin fordi de tror de får ekte medisin

Anonymkode: 887dd...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart mag i finnEs bare på film. Det du opplevde der kalles et stk gal dame + et stk metallica-fan + din egen fantasi og innbilning. 

Endret av kubrak
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes godhet og finnes ondskap. Du har sikkert merket deg en svært negativ energi. Svart magi vet jeg ikke om det høres ut som, men at du har vært i nærheten av ondskap på nært hold. Selvsagt, hvis du skulle få forstyrrede tanker eller har andre symptomer bør du gå til legen for en sjekk. Men for all del. Jeg tror det finnes ondskap. 

Anonymkode: 1f7c5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes svart magi ja, men dette var nok bare en merkelig hendelse som du ble psykisk usikker på og dermed følte deg "tom" som du sier fordi du ikke visste hvordan du skulle tolke det. 

Anonymkode: 38367...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig fortsatt noen som tror på svart magi i Norge i dette århundret? :hakeslepp:

Dere vet at man kan sjekke ut ting nå for tiden, ikke sant? Aviser, internett, TV, vitenskap, skole?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...