Gå til innhold

Noen som er flink til å tolke drømmer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt en jobb som jeg har veldig lyst på. Var på intervju forrige uke, men enda ikke hørt noe då de sa at jeg skulle få svar innen få dager. Men drømte Flere ganger nå at jeg har fått avslag på jobben. Er det universet som prøver å forberede meg til det :( Klarer ikke slutte å tenke på det. Noen som er flink med sånt? 

Anonymkode: 8d26c...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmetolking er selvsagt bare tull. Jeg ville ikke ansatt noen som trodde på slikt.

Anonymkode: da1fd...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, men man blir så desperat. Og når man i tillegg drømmer om sånt, så vil man bare ha svar.  

Anonymkode: 8d26c...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Det er sikkert bare du selv som er redd for at det skal bli avslag, og så prøver hjernen din å forberede deg litt på det så det ikke skal knekke deg helt hvis det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, C.Tramell said:

Det er sikkert bare du selv som er redd for at det skal bli avslag, og så prøver hjernen din å forberede deg litt på det så det ikke skal knekke deg helt hvis det skjer.

Hjernen prøver ikke på noen ting. TS drømmer om avslag fordi hun har tenkt på det. Herregud.

Anonymkode: da1fd...57e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømmetolking er selvsagt bare tull. Jeg ville ikke ansatt noen som trodde på slikt.

Anonymkode: da1fd...57e

Drømmetolkning er ikke tull. Drømmer bærer mye informasjon i seg, men ikke informasjon om andres avgjørelser. Den bærer mye informasjon om subjektets følelser, redsler, håp etc. Lykke til, ts!

Anonymkode: 672a9...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømme tolking er ikke tull som noen her tror. Du drømmer om ting som opptar deg på en eller annen måte. Grunnen til at du drømmer at du har fått avslag er ganske enkelt at det er dette du frykter skal skje. Noe annet betyr ikke drømmen. Ikke noe som at du er sanndrømt etc. Bare din frykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
Just now, AnonymBruker said:

Hjernen prøver ikke på noen ting. TS drømmer om avslag fordi hun har tenkt på det. Herregud.

Anonymkode: da1fd...57e

Det var vel på en måte det jeg sa, tror jeg. Herregud og søte Satan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, C.Tramell skrev:

Det var vel på en måte det jeg sa, tror jeg. Herregud og søte Satan. 

Hahahaha. Er ikke lett. Vi andre forstod hva du mente 😊

Anonymkode: 22495...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen da noen god tips på hvordan gi slipp på frykt/ikke overtenke. Har prøvd alt. Er arbeidsledig så er bare hjemme. Det gjør det enda vanskeligere. 

Anonymkode: 8d26c...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...