Gå til innhold

Slappe av før oppkjøring


gobbledigook

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal ha oppkjøring gaaaanske snart. I morgen, hehe. Og jeg er ganske nervøs.

Jeg er livredd for å kjøre feil og inn i unødvendige situasjoner, ikke få med meg skilt... egentlig det meste. Burde kanskje ha utsatt det, men er for sent nå. :-(
Det beroliger meg at det er mange som stryker på første forsøk, også blant mine venner og familiemedlemmer - men jeg har holdt på med dette her så lenge at det uansett blir en nedtur å stryke (selvfølgelig).

Hvordan slappet dere av før deres oppkjøring, eller før noe dere gruer dere til? Når jeg er nervøs begynner jeg å skjelve på hendene, noe som ikke er heldig når man skal holde stø kurs på veien... hehe. Herregud. Ønsk meg lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle er nervøse på oppkjøringen. Jeg har sett elever som går 8 ganger på toalettet på 15 minutter, eller som svetter så mye at vinduene dugger.

Sensorene er hyggelige og du kan høre på musikk. Hvis det ikke distraherer deg kan du snakke med sensor. 

De er vant til at elevene er nervøse. Bare konsentrer deg om kjøringen og husk hva du har lært.

Husk at å kjøre feil vei ikke gir trekk, så hvis du svinger feil vei, ikke få panikk, bare spør hvor du skal snu og fortsett. Noen stryker fordi de rykker til rattet og skal endre kurs.

Hvis du er klar går det nok helt fint. DU bør pugge sikkerhetskontrollspørsmålene. Da får du en liten moralboost når du klarer å svare godt på det i begynnelsen.

Ta deg god tid til å stille inn speil og sete. Det er kjempeviktig. Fortell sensor at du er nervøs. 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...