Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Må si jeg gleder meg noe ekstremt til å få nye pupper etter å ha lest denne tråden !

Har fått time 04 mars, så da bærer det avgårde til klinikken i Brønnøysund :)

Har i lengre tid tenkt på å ta innsiden og utsiden av lårene med det samme, så det booket vi også siden jeg skal ligge i narkose uansett :D

Da blir det med den nye behandlingsmetoden Bodytite,de er den første klinikken i norge som utfører denne! Den skal i tillegg til varsom fjerning av fett, stramme opp noe helt utrolig...siden man har så tynn hud på innsiden av låret, er det lett for å få overflødig hud ellers.

Jeg kan vel egentlig kalle meg "erfaren" innenfor dette, har tidligere tatt litt "løve hændls" og den lille puffen på magen.

(som jeg fikk etter min sønn kom til verden)grr :)

Jeg kan anbefale Ulf Bertheim og de ansatte på det STERKESTE! Det er en liten klinikk,der han er ene og alene plastisk kirurg. Dvs at man får deres fulle oppmerksomhet!

Mitt formål med bryst-operasjon er å fylle opp litt "tomrom" øverst på brystene..siden jeg ble selveste pamela anderson et par dager etter fødselen til min sønn.... dd...siden ammingen gikk til H, ble det litt plass til overs siden jeg har C-cup til vanlig..

Jeg tenker på å ikke ha større enn C, eller kanskje en liten D.

Jeg har blitt anbefalt en High profil siden jeg vil ha mer volum øverst, men etter å ha sett brystene i denne bloggen : http://minanyaboobies.blogg.se/ , tror jeg heller det blir medium profile..de ser kjempeflotte ut!!

Skal ta under muskelen...

Pjuh, det ble mye :)

Skulle bare si at dere må slenge meg på listen, ray ray!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:velkommen: Ragpride!

OPERASJONSDAGENE

17.februar Linaa

18.februar: Terine

21.februar: Niliv

23.februar: Belle89

4.mars: Ragpride

7.mars: Kalia

8.mars: Halebein

17.mars: sinne

29.april: Jazne

18. Mai: enne

.... masselykketil i morgen, Linaa :hoppendeglad:

Skrevet

:velkommen: Ragpride!

OPERASJONSDAGENE

17.februar Linaa

18.februar: Terine

21.februar: Niliv

23.februar: Belle89

4.mars: Ragpride

7.mars: Kalia

8.mars: Halebein

17.mars: sinne

29.april: Jazne

18. Mai: enne

.... masselykketil i morgen, Linaa :hoppendeglad:

Takk !! Kom akkurat ut av dusjen! Jeg vasket også håret med hibiscrub, vet ikke om man skulle, men fy håret mitt ble så innmari tørt! ;((

Skrevet

Takk !! Kom akkurat ut av dusjen! Jeg vasket også håret med hibiscrub, vet ikke om man skulle, men fy håret mitt ble så innmari tørt! ;((

Det gjorde jeg også :P

Lykke til i morgen :)

Skrevet

Det gjorde jeg også :P

Lykke til i morgen :)

Takk takk! Nå har jeg tatt noen av tablettene også, men er så jævlig redd nå bare! Jeg har aldri sett en operasjonsrom en gang, føler at jeg kommer til å gråte i morgen.. Men de før og etter bildene man tar hos kirurgen, kan man spørre om å få dem? Liksom tilsendt?

Skrevet

Takk takk! Nå har jeg tatt noen av tablettene også, men er så jævlig redd nå bare! Jeg har aldri sett en operasjonsrom en gang, føler at jeg kommer til å gråte i morgen.. Men de før og etter bildene man tar hos kirurgen, kan man spørre om å få dem? Liksom tilsendt?

Du blir nokk tatt godt hand om der:)

Ehm, det vet jeg ikke, men tror ikke de tar etterbildene før hallårs kontrollen. De tok iværtfal ingen etterbilder av meg.

Men du kan jo bare spørre om det går ann å få dem tilsendt:)

Skrevet

Du blir nokk tatt godt hand om der:)

Ehm, det vet jeg ikke, men tror ikke de tar etterbildene før hallårs kontrollen. De tok iværtfal ingen etterbilder av meg.

Men du kan jo bare spørre om det går ann å få dem tilsendt:)

Ja det må jeg, men en ting! Jeg vurderer å stå opp 6 å spise litt lett mat, det er da 8 timer før operasjonen,

Men går det greit selvom jeg har tat tablettene nå?

Skrevet

Ja det må jeg, men en ting! Jeg vurderer å stå opp 6 å spise litt lett mat, det er da 8 timer før operasjonen,

Men går det greit selvom jeg har tat tablettene nå?

Jah, de tabelettene du har tatt nå er vel bare antibiotika. Så du kan spise frem til det er 6 timer igjen til oprasjon.

Skrevet

Jeg fikk Skikkelig magesmerter nå! :(

Jeg ble skikkelig kvalm av de tabelettene. Var nokk derfor jeg ble så nervøs kvelden før..

Skrevet

Da har jeg lagt ut før og etterbilde på bloggen min :)

www.brystforstorrelse.blogg.no

De ble skikkelig fine jo:) nå gjør jeg ikke annet enn å glede meg! men gruer meg litt og:P har lest gjennom bloggen din tidligere å syns du har vært flink til å få med det viktigste. å ikke minst skrevet om alle komplikasjonenen:)

Skrevet

Jeg fikk Skikkelig magesmerter nå! :(

Huff da :snurt: hørtes ikke noe godt ut!

men i morgen er den store dagen:D gleder meg sånn på dine vegne! skal tenke på deg når jeg skal i banken å ta ut de 29000:D Massemasse likke til! gleder meg til å høre fra deg:) :klemmer:

Skrevet

neivell.. skjønner enda ikke helt hvordan jeg legger ut bilde her :sjenert:

Men ta en titt på bloggen min og skriv her hva dere mener ? :jepp:

skikkelig fine pupper:D missunneliiiig! å når jeg ser bildene dine i bikini greier jeg ikke slutte å glede meg til sommeren:D

Skrevet

... jeg må ha under ;S MEN skal kreve at han legger i så jeg får en full D :P

I dag er det ei uke igjen :) neste onsdaaaag<3

Nå føler jeg at det ble mange kommentarer fra meg her:P men sånn får det bare være når jeg har vært på jobb i hele dag! skikkelig natteravn jeg:P hadde du planlagt en full D? gidder ikke bla bak:P men jeg skal og si at jeg vil ha en 80C /75D når jeg kommer dit! hiiii:D nå er det snart vår tur Belle!

Skrevet

De ble skikkelig fine jo:) nå gjør jeg ikke annet enn å glede meg! men gruer meg litt og:P har lest gjennom bloggen din tidligere å syns du har vært flink til å få med det viktigste. å ikke minst skrevet om alle komplikasjonenen:)

Takk for det:)

Jah du kan glede deg:) 6 uker i dag/morgen, siden jeg ble op, så nå kan jeg begynne å bruke andre bher :)

Skrevet

Hei :) Jeg er ny her i dag, skal til min første konsultasjon om en uke!

Jeg skal på Fornebuklinikken og har konsultasjonen min med Dr.Schistad, er det noen som har erfaringer med han? Er nemlig i tvil om jeg vil opereres av han eller av Dr.Barstad..

Hadde blitt veldig glad for noen tilbakemeldinger rundt dette om noen har vært hos en av de, både positive og negative ting :)

Ellers har jeg lest her lenge, og kan jo kjapt fortelle litt om meg selv. Jeg er en ung tobarnsmamma med bryster som ikke helt er som de var, for å si det slik. Har lenge tenkt på å forstørre de, og mannen min støtter meg rundt dette.

Har lest meg grønn på alt som er å finne, og vurderer faktisk forstørring med eget fett, er det noen som har vært borti dette???

Takker for alle tilbakemeldinger! :)

Hei :)

Jeg opererte på Fornebuklinikken i september, så det er nesten 6 måneder nå :) Er storfornøyd. Grunnen til at jeg valgte Fornebuklinikken var pga alle ryktene jeg hadde hørt. POSITIVE rykter, og det var den eneste klinikken jeg ikke hørte noe negativt om. Kjenner kjempe mange som har operert der, og vi alle er like fornøyde :) Jeg hadde mest lyst til å bli operert av Schistad, men han hadde ikke mulighet til å operere meg den datoen jeg ønsker, så jeg fikk Barstad. Kjempe flink var han :) Så hvem du blir operert av der har ingenting å si :)

Har ikke vært borti det med eget fett, og jeg tror nok jeg ikke ville gjort det.. fettsuging er noe jeg aldri blir å gjøre, pga alle disse skrekkhistoriene :S

De har den beste garantien også på brystforstørrelse-silikon, så tror nok ikke det gjør noe om du velger silikon heller :) De blir myke altså :)

Bare å spørre mer om du lurer :)

Skrevet

Wow, her var det mye fine pupper :fnise:

Takk for at dere legger ut bilder og deler med oss.

Masse lykke til i dag Linaa Det kommer til å gå kjempebra! Gleder meg til å høre historien din :)

Må bare si at dette minner meg nesten om når jeg var gravid... Da hadde vi terminliste, fødselhistorier og bilder av barne. Her har vi op.liste, op.historier og bilder av pupper!

Skrevet

Wow, her var det mye fine pupper :fnise:

Takk for at dere legger ut bilder og deler med oss.

Masse lykke til i dag Linaa Det kommer til å gå kjempebra! Gleder meg til å høre historien din :)

Må bare si at dette minner meg nesten om når jeg var gravid... Da hadde vi terminliste, fødselhistorier og bilder av barne. Her har vi op.liste, op.historier og bilder av pupper!

Hehe, ja det har du helt rett i, minner meg veldig om da jeg var gravid å det eneste jeg tenkte på var baby, baby, baby, var inne på nettet å leste og slukte all informasjon og fødselshistorier.... og nå er det pupper for alle penga :Hehe:

Lykke til Linaa :) Kjenner ijgen den nervøsiteten din, jeg var skikkelig nervevrak dagen før operasjonen.... selve operasjonsdagen gikk bedre, men var sinn sykt nervøs for det om :(

Tro meg, det kommer til å gå strååååålende :sminkedokke:

Jeg var forresten til min puppekonsultasjon nr. 2 i dag :=) 1 uke siden operasjonen, juhuuuu :smilyblomst: Alt stod fint til, har fått meg en skikkelig blåveis under høyre pupp, men dette går seg jo til :) :) :)

Skrevet

Tenkte at siden det var så mye snakk om puppelupper her inne og siden jeg føler vi er blitt en sånn biiiiig family; om dere kan hjelpe meg med en liten ting: :)

jeg har meldt sønnen min Joachim på 2 år med i en konkurranse og setter stoooor pris på om dere kan sette av 2 sek. på å avgi en stemme til han på denne linken:

http://www.euroads.no/sites/no/cutestbaby/?

han befinner seg på side 7 og har 30 stemmer for øyeblikket :)

thanxxxxxxxxxxx :duskedame::duskedame::duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...