boobjob Skrevet 13. februar 2011 #15421 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har min siste dag med snus i dag.... er fortsatt 10 dager til op, men kirurgen sa at snusing faktisk er værre enn røyk, derfor må jeg slutte tidligere Så fra mandag blir det EN MÅNED UTEN SNUS! kommer til å legge på meg noe volsomt haha, nei off så forferdelig.. Jeg sto opp tidelig i dag får å ta meg en røyk. Så de ble den siste.. Kjenner jeg har lyst på allerede. Men er jo verre når jeg vet jeg ikke kan .. æsj. Sitter å gomler i meg snop.. Skal på kino i kveld, så spise masse maat. Så blir vel et par kilo her også. haha.
boobjob Skrevet 13. februar 2011 #15422 Skrevet 13. februar 2011 Ser at dere skriver dere er i yngste laget når dere er 20/21 år.. Vell, jeg er 18. Veldig ung selv. Jeg er vel yngst her jeg da. Vet mange tenker " herregud, 18 år. vent et par år til".. Men etter folk har vert igjennom denne operasjonen er det mange som siser " angrer bare på en ting, at jeg ikke gjorde dette for leenge siden".. Så nei, jeg har bestemt meg for å gjøre dette i en alder av 18, selv om jeg er utrolig ung. Men jeg har da mer vett i skallen enn mange andre 18 åringer, jeg har lest om dette siden rett før jeg ble 16, funnet klinikk, kirurger, metoder, komplikasjoner. Jeg kan det meste, det vet jeg. Jeg får ikke mye støtte hjemmenfra, så jeg har spart opp penger selv med min deltidsjobb etter skolen. Så er ikke en dritt unge på 18 år som får dette betalt av foreldrene mine elle noe sånnt. Så nå vet dere ihvertfall min alder også. Kanskje dere mener jeg bør vente, men jeg har tatt valget mitt, og jeg VET at det er det rette for meg. Selv om jeg allerede har litt pupper. De kommer ALDRI til å vokse til den størrelsen jeg har lyst på in the end. Det ligger ikke i min familie å få pupper. Min mor og hennes 2 søstre har også silikon. Såå.. Ja.. Noen andre som er like unge som meg? Eller kjenner noen på min alder som har gått igjennom dette? 1
sinne Skrevet 13. februar 2011 #15423 Skrevet 13. februar 2011 hehe, fin gave da! Jeg tenkte som følger: HVORFOR skal jeg gå å slite med dårlig selvtillit og være misfornøyd med meg selv i minst 5 år til? (fra nå)... det blir tilsammen 11 år hvor jeg klager over dette og ikke gjør noe med det - og det orker jeg ikke jeg gleder meg så masse, sinne! ser for meg at du gjør det også? :D Syns det er flott at folk har tålmodighet til å vente med implantater til man er ferdig med å få barn, men det har ikke jeg nettopp! livet er for kort til å være misfornøyd med seg selv og kroppen sin, samme om man er 20 eller 40
sinne Skrevet 13. februar 2011 #15424 Skrevet 13. februar 2011 Ser at dere skriver dere er i yngste laget når dere er 20/21 år.. Vell, jeg er 18. Veldig ung selv. Jeg er vel yngst her jeg da. Vet mange tenker " herregud, 18 år. vent et par år til".. Men etter folk har vert igjennom denne operasjonen er det mange som siser " angrer bare på en ting, at jeg ikke gjorde dette for leenge siden".. Så nei, jeg har bestemt meg for å gjøre dette i en alder av 18, selv om jeg er utrolig ung. Men jeg har da mer vett i skallen enn mange andre 18 åringer, jeg har lest om dette siden rett før jeg ble 16, funnet klinikk, kirurger, metoder, komplikasjoner. Jeg kan det meste, det vet jeg. Jeg får ikke mye støtte hjemmenfra, så jeg har spart opp penger selv med min deltidsjobb etter skolen. Så er ikke en dritt unge på 18 år som får dette betalt av foreldrene mine elle noe sånnt. Så nå vet dere ihvertfall min alder også. Kanskje dere mener jeg bør vente, men jeg har tatt valget mitt, og jeg VET at det er det rette for meg. Selv om jeg allerede har litt pupper. De kommer ALDRI til å vokse til den størrelsen jeg har lyst på in the end. Det ligger ikke i min familie å få pupper. Min mor og hennes 2 søstre har også silikon. Såå.. Ja.. Noen andre som er like unge som meg? Eller kjenner noen på min alder som har gått igjennom dette? min bestevenninne ble opperert i en alder av 17 år så jeg skjønner deg helt tenker at de som ikke gjør annet enn å kritisere eller hetse er kanskje litt misunnelige selv for at de enten ikke har penger eller er tøffe nok til å gjennomgå en slik opperasjon og i værste fall all negative omtale det kan få i ettertid hvis man er veldig ung...
enne Skrevet 13. februar 2011 #15425 Skrevet 13. februar 2011 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 18.februar: Terine 23.februar: Belle89 17.mars: sinne 06.Mai: Jazne 18. Mai: enne en del nye pupper på vei nå :) boobjob, hvilke klokkeslett har du time? [
sinne Skrevet 13. februar 2011 #15426 Skrevet 13. februar 2011 hehe, fin gave da! Jeg tenkte som følger: HVORFOR skal jeg gå å slite med dårlig selvtillit og være misfornøyd med meg selv i minst 5 år til? (fra nå)... det blir tilsammen 11 år hvor jeg klager over dette og ikke gjør noe med det - og det orker jeg ikke jeg gleder meg så masse, sinne! ser for meg at du gjør det også? :D Syns det er flott at folk har tålmodighet til å vente med implantater til man er ferdig med å få barn, men det har ikke jeg gleder meg ja!! kan nesten ikke vente! skulle helst hatt de i går
Linaa Skrevet 13. februar 2011 #15427 Skrevet 13. februar 2011 Ser at dere skriver dere er i yngste laget når dere er 20/21 år.. Vell, jeg er 18. Veldig ung selv. Jeg er vel yngst her jeg da. Vet mange tenker " herregud, 18 år. vent et par år til".. Men etter folk har vert igjennom denne operasjonen er det mange som siser " angrer bare på en ting, at jeg ikke gjorde dette for leenge siden".. Så nei, jeg har bestemt meg for å gjøre dette i en alder av 18, selv om jeg er utrolig ung. Men jeg har da mer vett i skallen enn mange andre 18 åringer, jeg har lest om dette siden rett før jeg ble 16, funnet klinikk, kirurger, metoder, komplikasjoner. Jeg kan det meste, det vet jeg. Jeg får ikke mye støtte hjemmenfra, så jeg har spart opp penger selv med min deltidsjobb etter skolen. Så er ikke en dritt unge på 18 år som får dette betalt av foreldrene mine elle noe sånnt. Så nå vet dere ihvertfall min alder også. Kanskje dere mener jeg bør vente, men jeg har tatt valget mitt, og jeg VET at det er det rette for meg. Selv om jeg allerede har litt pupper. De kommer ALDRI til å vokse til den størrelsen jeg har lyst på in the end. Det ligger ikke i min familie å få pupper. Min mor og hennes 2 søstre har også silikon. Såå.. Ja.. Noen andre som er like unge som meg? Eller kjenner noen på min alder som har gått igjennom dette? Jeg er 18 jeg også ) blir 19 i mai men lest selv om alt mulig egentlig siden jeg var 16.. Ingenting hjelper enn å legge seg under kniven å jeg er helt for det GOOOO SILIKON!
Betty84 Skrevet 13. februar 2011 #15428 Skrevet 13. februar 2011 Fikk jeg til å sende bildene til deg?? Nope, prøv igjen )
boobjob Skrevet 13. februar 2011 #15429 Skrevet 13. februar 2011 11.30 har jeg time Skal møte 11.15 Gleeeedeeeeeer meg
Niliv Skrevet 13. februar 2011 #15430 Skrevet 13. februar 2011 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 18.februar: Terine 21.februar: Niliv 23.februar: Belle89 17.mars: sinne 06.Mai: Jazne 18. Mai: enne
Jazne Skrevet 13. februar 2011 #15432 Skrevet 13. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
sinne Skrevet 13. februar 2011 #15433 Skrevet 13. februar 2011 11.30 har jeg time Skal møte 11.15 Gleeeedeeeeeer meg
boobjob Skrevet 13. februar 2011 #15434 Skrevet 13. februar 2011 Skal samme sted som deg Boobjob! Ah kult :D Endelig noen andre som skal der :b Hvem skal operere deg? selv skal jeg bli operert av Dr. Christian Busch og hvorfor valgte du klinikk bergen?
Gjest Kalia Skrevet 13. februar 2011 #15435 Skrevet 13. februar 2011 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 18.februar: Terine 21.februar: Niliv 23.februar: Belle89 7.mars Kalia 17.mars: sinne 06.Mai: Jazne 18. Mai: enne
Gjest halebein Skrevet 13. februar 2011 #15436 Skrevet 13. februar 2011 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 18.februar: Terine 21.februar: Niliv 23.februar: Belle89 7.mars: Kalia 8.mars: Halebein 17.mars: sinne 06.Mai: Jazne 18. Mai: enne
sinne Skrevet 13. februar 2011 #15437 Skrevet 13. februar 2011 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 18.februar: Terine 21.februar: Niliv 23.februar: Belle89 7.mars: Kalia 8.mars: Halebein 17.mars: sinne 06.Mai: Jazne 18. Mai: enne det føles som en evighet til....
Gjest halebein Skrevet 13. februar 2011 #15438 Skrevet 13. februar 2011 haha, nei off så forferdelig.. Jeg sto opp tidelig i dag får å ta meg en røyk. Så de ble den siste.. Kjenner jeg har lyst på allerede. Men er jo verre når jeg vet jeg ikke kan .. æsj. Sitter å gomler i meg snop.. Skal på kino i kveld, så spise masse maat. Så blir vel et par kilo her også. haha. Jeg ser problemet.... har nå prøvd å kutte ut snus, og har faktisk klart det i snart 2 døgn! Dette er faktisk reksord for meg, og jeg er kjempestolt!!! Nå skal jeg klare å slutte helt! Det hører med til historien at siste barnet jeg fikk, klarte jeg ikke å slutte å snuse med. Hun er både båret frem, og ammet mens jeg snuste. Jeg tror feilen jeg gjorde den gang, var å skulle gjøre det gradvis - og først halvere forbruket, og så gradvis ned...var jo bare tull, jeg innså at jeg snuste like mye. Blæh! Men nå på fredag ved midnatt, tok jeg min siste pris. -og klarer jeg å holde meg snusfri til 1-2 uker etter operasjon, så skal jeg jammen meg klare å slutte!
Jazne Skrevet 13. februar 2011 #15439 Skrevet 13. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Belle89 Skrevet 13. februar 2011 #15440 Skrevet 13. februar 2011 Ser at dere skriver dere er i yngste laget når dere er 20/21 år.. Vell, jeg er 18. Veldig ung selv. Jeg er vel yngst her jeg da. Vet mange tenker " herregud, 18 år. vent et par år til".. Men etter folk har vert igjennom denne operasjonen er det mange som siser " angrer bare på en ting, at jeg ikke gjorde dette for leenge siden".. Så nei, jeg har bestemt meg for å gjøre dette i en alder av 18, selv om jeg er utrolig ung. Men jeg har da mer vett i skallen enn mange andre 18 åringer, jeg har lest om dette siden rett før jeg ble 16, funnet klinikk, kirurger, metoder, komplikasjoner. Jeg kan det meste, det vet jeg. Jeg får ikke mye støtte hjemmenfra, så jeg har spart opp penger selv med min deltidsjobb etter skolen. Så er ikke en dritt unge på 18 år som får dette betalt av foreldrene mine elle noe sånnt. Så nå vet dere ihvertfall min alder også. Kanskje dere mener jeg bør vente, men jeg har tatt valget mitt, og jeg VET at det er det rette for meg. Selv om jeg allerede har litt pupper. De kommer ALDRI til å vokse til den størrelsen jeg har lyst på in the end. Det ligger ikke i min familie å få pupper. Min mor og hennes 2 søstre har også silikon. Såå.. Ja.. Noen andre som er like unge som meg? Eller kjenner noen på min alder som har gått igjennom dette? kjenner meg igjen i alt du sier! Jeg har også snakket og lest om dette siden jeg var 15-16 år. Var faktisk på en konsultasjon da jeg var ca 19, men aldersgrensen for brystoperasjon i Trondheim er 20 år. Jeg utsatte det så i 2 år, bla pga skole i utlandet.. Men nå er det min tur også! Jeg mener ikke at du er for ung, jeg har i dette forumet forstått at du har satt deg ordetlig inn i dette OG er voksen - så go for it eneste jeg er negativ til er jenter under 18 som gjør dette, mye fordi kroppen kan endre seg mye (hos noen er det dessverre full stopp - som med meg og deg) i tillegg til at det fins en del umodne 17-åringer der ute! Jeg selv fikk pupper veldig tidlig (barneskolen), men sannelig slutta de ikke å vokse med en gang også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå