JaneDoe Skrevet 21. oktober 2010 #14341 Skrevet 21. oktober 2010 Nå har jeg vært en tur og prøvd bh'er. Målte meg ikke (venter litt med det, får sikkert bare lyst til å kjøpe alt for dyre bh'er jeg ikke kan bruke ennå...), men tok for første gang med str 70 inn i prøverommet. Sprøtt, i mange modeller var det 70D som passet best! Også jeg som egentlig trodde jeg var 80B, kanskje 75 C.... Men da ble brått utvalget litt mer begrenset, ja. Hvis flere damer der ute får opp øynene for hvordan en bh egentlig skal sitte, må kjedebutikkene gjøre seriøse forandringer på innkjøpene sine. Kjedebutikkene burde ha fått opp øya for lenge siden syns jeg.. hehe og de burde ha folk som kan noe om bher ikke bare klær
sb90 Skrevet 21. oktober 2010 #14342 Skrevet 21. oktober 2010 Fikk så mange gode tips i går da jeg spurte om SportsBh, og i dag kom jeg meg til Change og fikk målt meg =D Kjøpte en BH der, og skal prøve den etterpå! Da skal jeg ta av bandasjen og se puppene for første gang, spennende!!
JaneDoe Skrevet 21. oktober 2010 #14343 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Fikk så mange gode tips i går da jeg spurte om SportsBh, og i dag kom jeg meg til Change og fikk målt meg =D Kjøpte en BH der, og skal prøve den etterpå! Da skal jeg ta av bandasjen og se puppene for første gang, spennende!! Kjipt å måtte vente så lenge med å se de da.. hehe.. Jeg så på mine når jeg kom hjem fra op jeg.... Nysgjerrig jeg, men jeg hadde bare sportsbh og små plasterkompresser på sårene.. Hva var målene dine da? Endret 21. oktober 2010 av JaneDoe
loxodonta Skrevet 21. oktober 2010 #14344 Skrevet 21. oktober 2010 Joda det gjorde jeg. Det sies at det er mindre sjangs for å få kapsel. Men man kan fortsatt få det. Etter at de begynte med rue innlegg har også kapselprosenten gått ned. Men det er ikke mange prosent som får så stor kapselgrad at de må bytte\ta ut innleggene.. Jeg har lest meg "ihjel" i 6 år av og på om silikon og operasjon o.l jeg.. haha.. Herregud, er det mulig men første klinikken jeg så på for 6 år siden var Fornebu og der endte jeg opp:) Men jeg trodde ikke man valgte under muskelen grunnet at det er mindre sjanse for kapseldannelse? Jeg mener, jeg trodde det heller var som en heldig "bivirkning", ikke bare grunn nok til å ta under muskelen, som jeg forsto de mente. Det er det jo gjerne andre grunner og forutsetninger som bestemmer, om kirurgen velger å legge under eller over muskel. Noen plasser opererer de jo bare over muskel, sikkert grunnet det er en mindre komplisert op. Men det er jo bare fint å vite at jeg har liiiitt mindre sjanse for kapsel siden jeg har under muskelen. Under 5% tror jeg det var, på Nobel som hadde fått kapsel..?
JaneDoe Skrevet 21. oktober 2010 #14345 Skrevet 21. oktober 2010 Men jeg trodde ikke man valgte under muskelen grunnet at det er mindre sjanse for kapseldannelse? Jeg mener, jeg trodde det heller var som en heldig "bivirkning", ikke bare grunn nok til å ta under muskelen, som jeg forsto de mente. Det er det jo gjerne andre grunner og forutsetninger som bestemmer, om kirurgen velger å legge under eller over muskel. Noen plasser opererer de jo bare over muskel, sikkert grunnet det er en mindre komplisert op. Men det er jo bare fint å vite at jeg har liiiitt mindre sjanse for kapsel siden jeg har under muskelen. Under 5% tror jeg det var, på Nobel som hadde fått kapsel..? Er få med de moderne innleggene som får kapsel. Bare de veldig uheldige virker dert som. Jeg skjønner hva du mener ja. De hadde en litt "rar" formulering der. På Fornebu legger de innlegget der det blir penest.. Sånn som med meg, så har ikke jeg mye brystvev og\fett så han la under pga mest naturlig utseende og det er mindre sjangs for rippling... Jeg har bittelitt rippling men bare om jeg lener meg framover og kjenner ett. Da kjenner jeg det bittelitt på sidene.. Men det kan ikke sees og samboern har ikke kjent noe
Avalon Skrevet 21. oktober 2010 #14346 Skrevet 21. oktober 2010 Mine arr blir stadig mindre og mindre synlige Og ellers er jeg fremdeles fornøyd med puppene, gleder meg intenst til jeg ikke har så stramt budsjett slik at jeg kan kjøpe noen flere bher! Jeg vil ha et stooort utvalg i bher!
sb90 Skrevet 21. oktober 2010 #14347 Skrevet 21. oktober 2010 Nå har jeg tatt på SportsBH, og det gjør ganske vondt. Har det veldig stramt nå. Noen som vet hvor stramt det bør være?
JaneDoe Skrevet 21. oktober 2010 #14348 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Nå har jeg tatt på SportsBH, og det gjør ganske vondt. Har det veldig stramt nå. Noen som vet hvor stramt det bør være? Min var straaaam.. hehe.. Ribbeina blei helt såre så jeg kjøpte ett par bher til for å bytte på med... Hva syns du om puppene da?? Endret 21. oktober 2010 av JaneDoe
alicia85 Skrevet 21. oktober 2010 #14349 Skrevet 21. oktober 2010 heihei.. jeg er helt ny her inne,men har lest litt på tråden.må vel presentere meg da. er 25,gift og to unger. 11oktober tok jeg brystforstørrelse å er så langt kjempefornøyd..Har endel vondt enda,men kanskje ikke så rart etter hva som er gjort.er helt blå rundt den ene puppen av blåmerker å den verker mest vil gjerne få litt råd og div om tiden etter operasjon..så om det er noen som vil dele erfaring med meg om når di begynte trening,jobb,hvor lenge hoven osv så vil jeg gjerne høre er veldig spent på om hevelsen går noe mer ned for jeg er superfornøyd med str nå )
JaneDoe Skrevet 21. oktober 2010 #14350 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) heihei.. jeg er helt ny her inne,men har lest litt på tråden.må vel presentere meg da. er 25,gift og to unger. 11oktober tok jeg brystforstørrelse å er så langt kjempefornøyd..Har endel vondt enda,men kanskje ikke så rart etter hva som er gjort.er helt blå rundt den ene puppen av blåmerker å den verker mest vil gjerne få litt råd og div om tiden etter operasjon..så om det er noen som vil dele erfaring med meg om når di begynte trening,jobb,hvor lenge hoven osv så vil jeg gjerne høre er veldig spent på om hevelsen går noe mer ned for jeg er superfornøyd med str nå ) Velkommen hit DU får bare spørre om du lurer på noe.. Innlegget kommer til å bli en mil langt om jeg skal ramse opp alt. Det blir veldig generelt om jeg skal gjøre det. Men mtp trening så skal man vente i ca. 6 uker. I alle fall med å være 100 % tilbake med tunge løft og treningsøkter. Jeg var liiite hoven. Og det blei fort borte. La du under eller over muskel..? Nå kommer spørsmålene alle får.. Hehe.. Hvilken størrelse brukte du før? Hvor mye la du inn? Endret 21. oktober 2010 av JaneDoe
Vianne Skrevet 21. oktober 2010 #14351 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har en venninne som ønsker å op seg i Bergen. Noen som vet om det er bra klinikker ledende på område der med tilsvarende bra rykte som Nobel og fornebu i Oslo?? Jeg opererte på FMS, som Jane sier. Er veldig fornøyd med resultatet, og klinikken. Bare spør om det er noe.
Vianne Skrevet 21. oktober 2010 #14352 Skrevet 21. oktober 2010 Jane: Jeg mener sykepleieren jeg var på kontroll hos, sa at jeg burde vente med å trene så mye overkropp, til det var gått ca. 3 mnd. Har du hørt noe sånt? Er nemlig litt svimete for tiden, så jeg lurer på om jeg husker feil. Er veldig klar for å trene igjen nemlig, og 6 uker er gått nå.
Vianne Skrevet 21. oktober 2010 #14353 Skrevet 21. oktober 2010 alicia85: Jeg var også veldig lite hoven, litt mer på den venstre. Etter to uker var det gått helt ned, og jeg slapp mer nedpressbånd.
alicia85 Skrevet 21. oktober 2010 #14354 Skrevet 21. oktober 2010 har begynt å gå turer å sykkle litt.bare det jeg klarer da.står i mitt skriv at man kan begynne trening 2-3 uker etter operasjon,men venter seff til jeg er bra til å trene overkropp.. tror jeg oxo er lite hoven egentlig,men hvordan merker man d?at man ser sprengt ut ellr? la over muskeln.var den eneste metoden de gjorde.trener endel styrke i overkroppen så måtte gjøres slik;) jeg tror jeg brukte 70 a el b tror jeg.hadde ikke noe fyll lenger så vanskeli å fylle opp noe som helst men kirurgen sa jeg ble vel en c-cup ;P sweet.. Velkommen hit DU får bare spørre om du lurer på noe.. Innlegget kommer til å bli en mil langt om jeg skal ramse opp alt. Det blir veldig generelt om jeg skal gjøre det. Men mtp trening så skal man vente i ca. 6 uker. I alle fall med å være 100 % tilbake med tunge løft og treningsøkter. Jeg var liiite hoven. Og det blei fort borte. La du under eller over muskel..? Nå kommer spørsmålene alle får.. Hehe.. Hvilken størrelse brukte du før? Hvor mye la du inn?
JaneDoe Skrevet 21. oktober 2010 #14355 Skrevet 21. oktober 2010 Jane: Jeg mener sykepleieren jeg var på kontroll hos, sa at jeg burde vente med å trene så mye overkropp, til det var gått ca. 3 mnd. Har du hørt noe sånt? Er nemlig litt svimete for tiden, så jeg lurer på om jeg husker feil. Er veldig klar for å trene igjen nemlig, og 6 uker er gått nå. Det fikk ikke jeg beskjed om. & uker står det i mine papirer. Men man kjenner om det gjør vondt eller ikke så det er bare å begynne pent da
alicia85 Skrevet 21. oktober 2010 #14356 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) hva er nedpressbånd??bruker bare sports-bh jeg når kan man forresten skifte tape for første gang? 11 dager?husker ikke helt alicia85: Jeg var også veldig lite hoven, litt mer på den venstre. Etter to uker var det gått helt ned, og jeg slapp mer nedpressbånd. Endret 21. oktober 2010 av alicia85
JaneDoe Skrevet 21. oktober 2010 #14357 Skrevet 21. oktober 2010 har begynt å gå turer å sykkle litt.bare det jeg klarer da.står i mitt skriv at man kan begynne trening 2-3 uker etter operasjon,men venter seff til jeg er bra til å trene overkropp.. tror jeg oxo er lite hoven egentlig,men hvordan merker man d?at man ser sprengt ut ellr? la over muskeln.var den eneste metoden de gjorde.trener endel styrke i overkroppen så måtte gjøres slik;) jeg tror jeg brukte 70 a el b tror jeg.hadde ikke noe fyll lenger så vanskeli å fylle opp noe som helst men kirurgen sa jeg ble vel en c-cup ;P sweet.. Jeg trener styrke på overkropp jeg å, så det må ikke gjøres slik.. hehe... Jeg har under. Det som kan skje om man trener mye bryst og får store brystmuskler er at protesene KAN forskyve seg. Man bør legge over muskel om man driver med fitness ( de fleste gjør det i alle fall) o.l eller er avhengig av en sterk brystmuskel Hva la du inn da? JEg ser bare på bildene mine rett etter op og i enda seinere at jeg ikke var hoven
alicia85 Skrevet 21. oktober 2010 #14358 Skrevet 21. oktober 2010 hehe sorry glemte si hvor mye jeg la i la inn 325 på hver side driver med fitness jeg så Jeg trener styrke på overkropp jeg å, så det må ikke gjøres slik.. hehe... Jeg har under. Det som kan skje om man trener mye bryst og får store brystmuskler er at protesene KAN forskyve seg. Man bør legge over muskel om man driver med fitness ( de fleste gjør det i alle fall) o.l eller er avhengig av en sterk brystmuskel Hva la du inn da? JEg ser bare på bildene mine rett etter op og i enda seinere at jeg ikke var hoven
JaneDoe Skrevet 21. oktober 2010 #14359 Skrevet 21. oktober 2010 hehe sorry glemte si hvor mye jeg la i la inn 325 på hver side driver med fitness jeg så Aha du er fitnessjente ja Så moro Skal du stille til neste år eller?
Avalon Skrevet 21. oktober 2010 #14360 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har tenkt litt på de engelske størrelsene. Jeg vil veldig gjerne ha en wonderbra som passer, men da må jeg jo opp en størrelse. De jeg har er i 32DD som tilsvarer 70E. Kjenner jeg bør gå opp til 34, men er usikker på hvilken cup.... har dere noen tanker om det? Er ikke mange butikker her i byen jeg har sett som har så stort utvalg i wonderbra, hverken typer eller størrelser. Blir litt slitsomt å drive å sende tilbake hele tiden også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå