Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Lenge siden jeg har vært her nå. Jeg er fortsatt fornøyd men de kunne vært litt større ;)hehe :) Forresten er de ikke helt like men oppfølgingen på Aviva er visst ikke helt som på de andre klinikkene. Det er vel der prisforskjellen gjør seg gjeldende. Opererte jo 30. juni og fikk beskjed om å ringe i august. Ringte ca midten-slutten av august og fikk beskjed om at det var for tidlig: ring i slutten av oktober.

Så da lurer jeg på hvor lenge dere andre har fått beskjed om å teipe?

Og var det ca 6 mnd de må være før man kan bruke spile bh?

Jeg skal ikke på kontroll før ett år etter op, hvis jeg ikke vil komme inn før.

Jeg skulle teipe 2 - 3 mnd. Se på arrene. Er de fine kan du slutte er de ikke så fine ville jeg ha teipa lenger.. Noen skal teipe opp til ett år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I begynnelsen føltes det som om jeg lå oppå noe ja.. Men ikke nå lenger. Det gikk seg fort til. Jeg kjenner ikke det nå lenger :)

Jeg sover på magen som jeg gjorde før. Det har jeg gjort siden uke 3 etter op tror jeg...

Håper det går seg til... for plutselig følte jeg virkelig at jeg hadde silikon... Men det var bare når jeg lå oppå noe hardt. De er fortsatt litt faste og harde syns jeg... hvordan er dine Jane? Siden du ikke hadde noe du heller og har under muskel? Tipper de ikke blir så super myke jeg...

Skrevet

Håper det går seg til... for plutselig følte jeg virkelig at jeg hadde silikon... Men det var bare når jeg lå oppå noe hardt. De er fortsatt litt faste og harde syns jeg... hvordan er dine Jane? Siden du ikke hadde noe du heller og har under muskel? Tipper de ikke blir så super myke jeg...

Mine er ikke supermyke, men heller ikke harde :) De er faste og fine :) Litt moro er det å stramme brystmusklene.. hehe.. Da går mine litt til siden på den måte, siden de blir trykt litt ned.. hehe.. HAr du prøvd.. Litt rar følelse de første gangene..

Husk at mine pupper er 4 mnd nå da.. De er nok så myke som de vil bli. Men hardest er de om jeg ligger på ryggen, men ikke dritharde liksom. Samboern min syns de er knall :P hehe...

Jeg hadde ikke noe jeg.. 70 aaaaaaaaaaaaaaa hehe... Nå har jeg 450 ml runde rue extra høyprofil under muskel. Mine blei ikke hardere heller selv om jeg la inn mer, mange som tror det, men jeg veit ikke om det er sånn eller bare noen har hørt :)

Hvor lenge sia er det siden du opererte? Husker ikke jeg.. Hva la du inn igjen?

Bilde eller ??? hehe hint hint..

Skrevet

Mine er ikke supermyke, men heller ikke harde :) De er faste og fine :) Litt moro er det å stramme brystmusklene.. hehe.. Da går mine litt til siden på den måte, siden de blir trykt litt ned.. hehe.. HAr du prøvd.. Litt rar følelse de første gangene..

Husk at mine pupper er 4 mnd nå da.. De er nok så myke som de vil bli. Men hardest er de om jeg ligger på ryggen, men ikke dritharde liksom. Samboern min syns de er knall :P hehe...

Jeg hadde ikke noe jeg.. 70 aaaaaaaaaaaaaaa hehe... Nå har jeg 450 ml runde rue extra høyprofil under muskel. Mine blei ikke hardere heller selv om jeg la inn mer, mange som tror det, men jeg veit ikke om det er sånn eller bare noen har hørt :)

Hvor lenge sia er det siden du opererte? Husker ikke jeg.. Hva la du inn igjen?

Bilde eller ??? hehe hint hint..

Nå er det 5 uker siden... la inn 300 under muskel, gikk fra ingenting til en C :jepp:

Jeg har ikke testa med å stramme brystmusklene enda... hehe. Om en uke kan jeg plutselig begynne å gå med BH, og kan hende at jeg kikker litt mer i speglen da! Nå sitter bare den der sportsBHn på hele tiden... den er så kjedelig!

Skrevet

også syns jeg at jeg kan stikke en finger "under" puppen liksom... det høres jo bare rart ut?!

Haha, fredagsunderholdning å kikke og ta på puppene... :skratte:

Skrevet

også syns jeg at jeg kan stikke en finger "under" puppen liksom... det høres jo bare rart ut?!

Haha, fredagsunderholdning å kikke og ta på puppene... :skratte:

Stikke en finger under puppen?? Hva mener du? I "henget" liksom?

Fin fredags underholdning det. Senkveld er drit kjedelig foreløpig.

Skrevet

Stikke en finger under puppen?? Hva mener du? I "henget" liksom?

Fin fredags underholdning det. Senkveld er drit kjedelig foreløpig.

Ja, det blir på en måte i henget, under henget... har ikke helt fått følelsen tilbake der enda, så minner meg litt om å ha masse puter å ta på... haha

og arrene er så harde? Merker at det er noe der i huden... det er sikkert normalt....

Skrevet

Ja, det blir på en måte i henget, under henget... har ikke helt fått følelsen tilbake der enda, så minner meg litt om å ha masse puter å ta på... haha

og arrene er så harde? Merker at det er noe der i huden... det er sikkert normalt....

Hakke "heng" jeg da, bare skikkelig struttepupper.. hehe.. Jeg fikk tilbake følelsen fort, men det kan ta ett helt år før man får tilbake den, Noe får den ikke tilbake da.

Arrene kjente jeg også en stund. Det er jo sydd innvendig så noe er det vel der. Nå måtte jeg kjenne etter og hos meg kjenner jeg bare så vidt den lille streken utenpå. Så det harde går nok bort etterhvert. Husker det var sånn hardt og klumpete en stund.. Nå er de rette og omtrent usynlige.. Arrene har vært omtrent usynlige hele tiden hos meg da..

Skrevet

Dette er helt off topic, men jeg kom over denne på facebook å holdt på å le meg ihjel.. Jada litt barnslig humor kanskje, og sitter her aleine en fredags kveld da, uten en dritt på tv..

" Rødhette var ute i skogen på vei til bestemor. Da så hun den store, stygge ulven bak en busk. -Jeg ser deg, store stygge ulv! -Pokker ta, sa ulven. Hun gikk videre. Da fikk hun se ulven bak noen greiner. Ser deg, store stygge ulv! -Det var som bare svarte da, sa ulven. Hun gikk videre og ...fikk se ulven bak en stor st...ein.... -Ser deg, store stygge ulv! Da svarte ulven: Men gi FAAN DA! Jeg prøver å DRITE!! "

Skrevet

Hehehe :)

Husket jeg riktig med 6 mnd før spiler?

Skrevet

Hehehe :)

Husket jeg riktig med 6 mnd før spiler?

Ja i alle fall der jeg opererte... JOho bare 2 mnd igjen.. :P

Skrevet

Takktakk! 3 mnd igjen her da. Er iallefall halvveis da.

Skrevet

Ja, har lagt merke til det, synd det skal være sånn egentlig.

Har 3 stk bher nå, og de er i samme str, men skulle tro det var 3 forskjellige str.

Ja, man må alltid prøve bh'er har jeg funnet ut..

Et annet tips er å alltid bruke bh'en på det ytterste festet. Grunnen til det er at bh'er blir litt slappe i strikken etterhvert og da er det godt å ha et esktra hakk. Slik varer de lenger.

Skrevet

Så morsomt, der er jo innehaveren av dagboken jo! Hvor mange år er det siden du tok op nå? Har du hatt noe problemer av et eller annet slag?/ Er du fortsatt fornøyd?

Det er nå 5 år siden. Har litt rippling hvis jeg har tatt av noen kilo, og har hypertrofiske arr (Dvs at huden ikke "tålte" å bli skjært i og sydd, slik at det dannes arrvev. Dette kan fikses, men har ikke brydd meg med det ennå. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer. :)

Jeg er fortsatt veldig fornøyd, og hadde gjort det igjen uten å blunke! Det forandret en stor del av livet mitt til det bedre. Må nevnes at jeg var voksen når jeg gikk til det steget å gjøre det. Jeg leste også alt jeg kom over på nettet i 3 år før jeg bestemte meg for å gå under kniven. Jeg ville vite om alle risikoene og alle symptomene, og leste en del forskning på området. Jeg var også medlem av diverse forum og fikk råd og tips der.

Man bør ikke gå inn i dette uten kunnskap. Det er opp til hver enkelt å ta vare på sin egen helse, og derfor tilegne seg så mye kunnskap om emnet som mulig. Mange "skrekkhistorier" kunne vært unngått dersom de visste hvilke symptomer de skulle være obs på etter op. Vet man ikke hva man skal kjenne etter, og hva som er unormalt, får man ikke rett hjelp til rett tid. Det kan da ende med en større infeksjon eller andre ting som gjør vondt verre. Det kan ende med at man må ta ut implantatene og også får varige mén. Norske kirurger er ikke flinke nok til å opplyse om dette. De opplyser stort sett bare om de mest vanlige risikoene, og de vil desverre bare tjene penger.

Det var en av grunnene til at jeg opprettet denne dagboken. Jeg såg at mange jenter bare tenkte "Ohhh, større pupper, det vil jeg ha!" Så så de på størrelsen de ville ha, og bestilte time hos kirurg. Det er ikke veien å gå! Det er et stort inngrep på kroppen, og det er fremmedlegemer man putter inn. Alle kirurgiske inngrep fører med seg en viss risiko. Brystimplantat er inget unntak! Jeg kan ikke få sagt dette ofte nok egentlig...

De siste årene har jeg vært ganske opptatt, og har ikke hatt særlig mye tid til denne dagboken, men håper alle leser de første sidene om råd og tips før de hopper til siste side. :)

Skrevet

Bra sagt :) jeg undersøkte også i noen år før jeg bestemte meg å gjøre det. Men det var denne dagboken som "dyttet meg" ut i det, og nå har jeg operert :) er så gla for at jeg fant denne siden der vi alle kan dele råd og erfaringer :) så TAKK CeeCee, for at du laget denne dagboken :):klemmer:

Skrevet

Jeg er helt enig med deg Ceecee! Bra sagt :klemmer: Jeg er også veldig glad for at jeg kom over dagboken din. For min del var det også en meget veloverveid avgjørelse. Jeg har tenkt på det helt siden ungdomsskolen, dvs nesten 10 år har jeg hatt det i hodet... Og har alltid visst at dette var noe jeg ville gjøre og kom til å gjøre en gang. Har lest ufattelig mye informasjon jeg har kommet over jeg også. Og nå har jeg operert, og er kjempefornøyd :jepp: (Og tenker bare at jeg skulle gjerne ha gjort det tidligere..)

Jeg ser ikke akkurat rosenrødt på operasjon. Jeg mener at de fleste jenter som har pupper, bør være fornøyde med dem som dem er. Og skulle gjerne ønsket at jeg hadde sluppet å ta brystforstørring. Men siden jeg hadde ingenting, kom jeg likevel frem til at det var noe jeg ville gjøre.

Skrevet

Dette er fullstendig off topic, men jeg må måååå bare blåse litt uuut.

Jeg er full av angst. Plutselig skal jeg visst ut på date med en kis jeg har sett en gang :murvegg:

GRUUUUER MEG! :sjokkbla:

Skrevet

Jeg er full av angst. Plutselig skal jeg visst ut på date med en kis jeg har sett en gang :murvegg:

Haha, date?!! :skravle: Du har sett ham en gang, hvordan møttes dere da? Så gøøøøøy!

Skrevet

Lykke til.. hehe..

Jeg har aldri vært på date jeg.

Skrevet

hahahahaha, date ja.

Traff han først på fredag gjennom ei venninne.

Daten gikk bra den, men siden jeg ikke kjenner han enda så vet jeg ikke helt hva jeg synes om han på en måte.

Han gikk for noen minutter siden faktisk. Så tror ikke jeg kjeda han ihjel :P

Dater er stress synes jeg. Jeg gruer meg alltid i flere dager :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...