Vianne Skrevet 16. september 2010 #13661 Skrevet 16. september 2010 I dag måtte jeg kjøre bil mye, til Bergen på kontroll, hente og kjøre barna hit og dit.., og det kjenner jeg nå. Urk. Ble skikkelig trøblete å gire nå på slutten, følte puppen hoppet hit og dit.
Mirri Skrevet 16. september 2010 #13662 Skrevet 16. september 2010 Jeg trenger å høre deres mening...jeg var å kjøpte meg en ny joggedress som jeg skal ha på meg etter hibiscrub-dusjen om morgenen når jeg drar til klinikken. Men er det så nødvendig å vaske den først?? Den er jo helt ny og ubrukt..
JaneDoe Skrevet 16. september 2010 #13663 Skrevet 16. september 2010 Ja, jeg har anatomiske, som JaneDoe sier. De KAN snu på seg, i værste fall. Her praktiserer de også båndet fordi puppene ikke skal "vandre" oppover, men det er tydelig at praksisen er forskjellig her. På kontrollen i dag sa hun at de lå fremdeles fint nede, lite hovne, men at jeg for sikkerhetsskyld burde gå med det en uke til. Jeg lurte på om det var greit å gå uten lørdagskveld, siden jeg skulle ut å spise. Det kunne jeg, men skulle ta det med i tilfelle. I tilfelle hva, tenkte jeg. Tilfelle jeg plutselig kjente puppene mine i halsen? Hehe ja sikkert fordi de plutselig hopper opp i halsen haha.. Men er sikkert fordi man kjenner det vel om noe er som det ikke skal??!! Eller?
JaneDoe Skrevet 16. september 2010 #13664 Skrevet 16. september 2010 Jeg trenger å høre deres mening...jeg var å kjøpte meg en ny joggedress som jeg skal ha på meg etter hibiscrub-dusjen om morgenen når jeg drar til klinikken. Men er det så nødvendig å vaske den først?? Den er jo helt ny og ubrukt.. Jeg hadde vaska den. Jeg gjør alltid det. Syns det lukter så rart av nye klær også er det sikkert fargestoff o.l i den...
Mirri Skrevet 16. september 2010 #13665 Skrevet 16. september 2010 Jeg hadde vaska den. Jeg gjør alltid det. Syns det lukter så rart av nye klær også er det sikkert fargestoff o.l i den... jeg elsker nye klær, føler de er så ubrukt og når jeg vasker dem, så er dem med en gang "brukt" hehe rar jeg.. Nå har jeg pakket alt, og lagt det i pose slik at det holder seg "rent", så jeg tror jeg dropper å vaske det. Det rekker aldri i verden å bli tørt før jeg reiser på lørdags natt/morgen uansett.. det kan jo ikke være såå farlig! jeg har jo på meg nyvasket singlet og bh under joggedressen..
Vianne Skrevet 16. september 2010 #13666 Skrevet 16. september 2010 Hehe ja sikkert fordi de plutselig hopper opp i halsen haha.. Men er sikkert fordi man kjenner det vel om noe er som det ikke skal??!! Eller? Ja, jeg regner jo med det. Men det går sikkert bra å sitte på Peppes i et par timer. *fnis* Jeg spurde henne egentlig bare om det for å høre hvor veldig viktig det var.
cascas Skrevet 17. september 2010 #13667 Skrevet 17. september 2010 Da skal jeg dra innover til klinikken om ikke så lenge!:D Ble skikkelig nervøs igår kveld etter hibi-scrub dusjen. Da gikk det på en måte ordentlig opp for meg at jeg faktisk skal dette:p Men nå føler jeg det går greit igjen=) Er selvfølgelig veldig spent, og fortsatt litt nervøs, men mest av alt gleder jeg meg til å bli ferdig med det=) Gleder meg til å våkne opp og faktisk ha pupper!:D Wish me luck
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13668 Skrevet 17. september 2010 Da skal jeg dra innover til klinikken om ikke så lenge!:D Ble skikkelig nervøs igår kveld etter hibi-scrub dusjen. Da gikk det på en måte ordentlig opp for meg at jeg faktisk skal dette:p Men nå føler jeg det går greit igjen=) Er selvfølgelig veldig spent, og fortsatt litt nervøs, men mest av alt gleder jeg meg til å bli ferdig med det=) Gleder meg til å våkne opp og faktisk ha pupper!:D Wish me luck LYKKE TIL :D Ikke det at du trenger det ;P Det kommer til å gå super bra!! Du må oppdatere oss når du klarer :) *hoppe rundt i glede for deg*
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13669 Skrevet 17. september 2010 Nå ringte Hanne fra Fornebuklinikken og lurte på om det var noen spørsmål jeg hadde ang operasjonen o.l. Jeg ble litt overrasket egentlig, for trodde ikke de kom til å ringe, så jeg kom ikke på noe å spørre om hehe Jeg så for meg at alt jeg lurte på kunne jeg spørre Barstad om på operasjonsdagen. Jaja, det ordner seg det her
christelle Skrevet 17. september 2010 #13670 Skrevet 17. september 2010 Jeg er også her enda Måtte lese meg opp noen siden siden det er en stund siden jeg har vært her.. Ang teipen: de som opereres på Nobel får den på klinikken etter op Masse lykke til Cascas! GLEED DEG om noen dager har du ikke så vondt lengre og kan sitte å se på de nye boobsa i speilet og være superhappy;) Så det er IMORGEN du skal MIRRI??? Føler ikke det er så lenge siden du satt å prøvde å få samlet cash og NÅ skjer det(hvis det er lørdag:p)er såå spent på dine vegne!!! Husk ingen vits i å være nervøs fordi det er over så fort og etterpå så er det bare litt vondt MEN du våkner opp med fine pupper Skal tenke på deg! Håper du gir oss litt update om hvordan formen din er o.l. Tips: anbefaler å kjøpe inn en pakke Ritz kjeks, fikk noen etter opog de er gode å ha fordi de er salte og godt å ha noen slike i magen ved inntak av smertestillende om du ikke har særlig matlyst:) ELLERS: Nå har det gått 39 dager etter op min. I papirene står det at jeg kan begynne å trene fra 4-6 uker etter op. Har alltid trent styre frivekt, dvs bygget muskler, så jeg har lyst til å iallfall starte opp med underkropp igjen. Utfall , markløft, knebøy frister veldig. Kan jeg det eller blir det for mye belasting for kroppen, brystmuskel?? Noen som har prøvd? (Det river jo litt i brystmusklene når du løfter stangen o.l) Ps. ang teipen om den skal byttes eller ikke: Tror det er best om den skiftes min og max en gang i uken. Fordi det er visstnok trykket fra teipen som er bra for fin arrdannelse og da må den skiftes ut(blir jo slapp etterhvert). Ellers så er mine nå etter 39 dager ganske så myke så det er gøy:) Skal prøve å få lagt ut bilde:) God helg jenter
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13671 Skrevet 17. september 2010 Jeg er også her enda Måtte lese meg opp noen siden siden det er en stund siden jeg har vært her.. Ang teipen: de som opereres på Nobel får den på klinikken etter op Masse lykke til Cascas! GLEED DEG om noen dager har du ikke så vondt lengre og kan sitte å se på de nye boobsa i speilet og være superhappy;) Så det er IMORGEN du skal MIRRI??? Føler ikke det er så lenge siden du satt å prøvde å få samlet cash og NÅ skjer det(hvis det er lørdag:p)er såå spent på dine vegne!!! Husk ingen vits i å være nervøs fordi det er over så fort og etterpå så er det bare litt vondt MEN du våkner opp med fine pupper Skal tenke på deg! Håper du gir oss litt update om hvordan formen din er o.l. Tips: anbefaler å kjøpe inn en pakke Ritz kjeks, fikk noen etter opog de er gode å ha fordi de er salte og godt å ha noen slike i magen ved inntak av smertestillende om du ikke har særlig matlyst:) ELLERS: Nå har det gått 39 dager etter op min. I papirene står det at jeg kan begynne å trene fra 4-6 uker etter op. Har alltid trent styre frivekt, dvs bygget muskler, så jeg har lyst til å iallfall starte opp med underkropp igjen. Utfall , markløft, knebøy frister veldig. Kan jeg det eller blir det for mye belasting for kroppen, brystmuskel?? Noen som har prøvd? (Det river jo litt i brystmusklene når du løfter stangen o.l) Ps. ang teipen om den skal byttes eller ikke: Tror det er best om den skiftes min og max en gang i uken. Fordi det er visstnok trykket fra teipen som er bra for fin arrdannelse og da må den skiftes ut(blir jo slapp etterhvert). Ellers så er mine nå etter 39 dager ganske så myke så det er gøy:) Skal prøve å få lagt ut bilde:) God helg jenter Heeei Nei, jeg reiser til Oslo i morgen, men oprerer på mandag Ja, det er helt uvirkelig at det skjer nå. Det har ikke gått opp for meg enda, så gruer meg ikke i det hele tatt!! hehe Jeg gleder meg bare til å bruke nye klær og føle meg flott :rødme: Kan hende jeg gruer meg bittelitt når jeg er på vei bort til klinikken og går inn døra haha Ja, da skal jeg kjøpe en pakke Ritz-kjeks og ei cola tenker jeg Søstra mi skal være med, så hun får bare pakke veska si FULL av godsaker til meg ;P Jeg er ferdig på jobb om 4 timer, da skal jeg rett hjem og ha spa med meg selv, pakke ferdig, og spise en god middag, så er det opp og stå kl 04.30 for å dra til hovedstaden :D
christelle Skrevet 17. september 2010 #13672 Skrevet 17. september 2010 I see! Ah hørtes ikke feil ut med herlig spa tid:) ligge der og slappe av og glede deg:) God tur Mirri :D
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13673 Skrevet 17. september 2010 I see! Ah hørtes ikke feil ut med herlig spa tid:) ligge der og slappe av og glede deg:) God tur Mirri :D Tusen takk
JaneDoe Skrevet 17. september 2010 #13674 Skrevet 17. september 2010 Nå ringte Hanne fra Fornebuklinikken og lurte på om det var noen spørsmål jeg hadde ang operasjonen o.l. Jeg ble litt overrasket egentlig, for trodde ikke de kom til å ringe, så jeg kom ikke på noe å spørre om hehe Jeg så for meg at alt jeg lurte på kunne jeg spørre Barstad om på operasjonsdagen. Jaja, det ordner seg det her Ja jeg veit.. Hu ringte med å.. hehe.. Men er flott at de gjør de da.. Hadde ikke noe å spørre om jeg heller
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13675 Skrevet 17. september 2010 Ja jeg veit.. Hu ringte med å.. hehe.. Men er flott at de gjør de da.. Hadde ikke noe å spørre om jeg heller Ja, jeg ble positivt overrasket Gleder meg til å møte dem
JaneDoe Skrevet 17. september 2010 #13676 Skrevet 17. september 2010 Jeg er også her enda Måtte lese meg opp noen siden siden det er en stund siden jeg har vært her.. Ang teipen: de som opereres på Nobel får den på klinikken etter op Masse lykke til Cascas! GLEED DEG om noen dager har du ikke så vondt lengre og kan sitte å se på de nye boobsa i speilet og være superhappy;) Så det er IMORGEN du skal MIRRI??? Føler ikke det er så lenge siden du satt å prøvde å få samlet cash og NÅ skjer det(hvis det er lørdag:p)er såå spent på dine vegne!!! Husk ingen vits i å være nervøs fordi det er over så fort og etterpå så er det bare litt vondt MEN du våkner opp med fine pupper Skal tenke på deg! Håper du gir oss litt update om hvordan formen din er o.l. Tips: anbefaler å kjøpe inn en pakke Ritz kjeks, fikk noen etter opog de er gode å ha fordi de er salte og godt å ha noen slike i magen ved inntak av smertestillende om du ikke har særlig matlyst:) ELLERS: Nå har det gått 39 dager etter op min. I papirene står det at jeg kan begynne å trene fra 4-6 uker etter op. Har alltid trent styre frivekt, dvs bygget muskler, så jeg har lyst til å iallfall starte opp med underkropp igjen. Utfall , markløft, knebøy frister veldig. Kan jeg det eller blir det for mye belasting for kroppen, brystmuskel?? Noen som har prøvd? (Det river jo litt i brystmusklene når du løfter stangen o.l) Ps. ang teipen om den skal byttes eller ikke: Tror det er best om den skiftes min og max en gang i uken. Fordi det er visstnok trykket fra teipen som er bra for fin arrdannelse og da må den skiftes ut(blir jo slapp etterhvert). Ellers så er mine nå etter 39 dager ganske så myke så det er gøy:) Skal prøve å få lagt ut bilde:) God helg jenter Så bra å høre fra deg igjen Teipen lurer såret til å tro det er hud der og derfor skal lage penere arr Jeg trente markløft o.l etter 5 uker tror jeg., men begynte pent med bare stanga i begynnelsen og økte etterhvert.. VAr litt redd for at det skulle ødelegge noe.. It better to be safe than sorry
JaneDoe Skrevet 17. september 2010 #13677 Skrevet 17. september 2010 Ja, jeg ble positivt overrasket Gleder meg til å møte dem Det er en kjempekoselig gjeng.. jeg vil å ha hjemmespa.. hehe... Det er digg...
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13678 Skrevet 17. september 2010 (endret) Det er en kjempekoselig gjeng.. jeg vil å ha hjemmespa.. hehe... Det er digg... Jaa, jeg elsker å ha hjemmespa Da blir det epilering av leggene (og UFF som det trengs), legge negler (fikk ikke gjort det igår likevel), ansiktsmaske, nappe øyenbryn, og fikse føttene.. kanskje ta litt peeling i dusjen også og ta sol imorgen Siden det blir en stund til neste gang jeg kan ta sol hehe Endret 17. september 2010 av Mirri
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13679 Skrevet 17. september 2010 Jeg skal operere på mandag, så hva tror dere om at jeg tar noen øl eller vin ikveld? Bare for å kose meg hjemme liksom Ikke rølpe fylla Husker det var noen som sa at man ikke kunne drikke alkohol så og så lenge før operasjon, men husker ikke hvor lenge det var.
Liinni Skrevet 17. september 2010 #13680 Skrevet 17. september 2010 Jeg skal operere på mandag, så hva tror dere om at jeg tar noen øl eller vin ikveld? Bare for å kose meg hjemme liksom Ikke rølpe fylla Husker det var noen som sa at man ikke kunne drikke alkohol så og så lenge før operasjon, men husker ikke hvor lenge det var. jeg fikk beskjed om at en ikke burde drikke alkohol 1 uke i forveien, dette med hensyn på at det tynner ut blodet og en derfor lettere kan få blødninger.. jeg ville ikke ha gjort det :gjeiper: men går jo sikkert bra..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå