Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opererte etter 7 måneder. Opererte på Fornebu ja. Jeg visste jeg måtte igjennom to op da jeg ikke hadde plass til mye. Jeg hadde jo ikke pupper. De var ikke så store etter jeg la inn første gangen og han sa at jeg med fordel kunne få større siden jeg hadde høyden for det.. :) Jeg er slank så overdimensjonerte pupper vil jeg ikke ha.

Jeg er superfornøyd nå. De er mer ordentlige pupper nå liksom.. hehe.. Siden jeg ikke fylte en 70 aaaaaaaaa engang så hadde jeg ikke no fett over, så det blei jo bare muskelen og protesene. :)

Du har jo hard kapsel, så jeg vil ikke tro det er en umulighet for at du kan få litt større i tillegg uten å måtte betale ekstra.

Ei venninne av meg hadde fått små sprekker på en måte i den ene protesen sånn at silikonen tøyt litt ut. Hun ønska seg litt større og fikk det uten kostnad.

Takk for svar :) Ja, da er det kanskje mulighet for at jeg kan få litt større kostnadsfritt :) Åssen går det med hun venninden din nå? Ikke noe mere problemer?

Nå er puppen min nesten normal igjen? kan det skje? Har lest om kappsling, å det står ikke noe om at det "kan gå over" på en måte. Men puppen er fortsatt hardere enn den andre. Men den er ikke like vond og ubehagelig, den har heller ikke den rare formen. Merkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var operasjonen betalt, og det er TO dager igjen!:D

Men den teipen jeg skal bruke, var det Micropore den het? Får jeg den på klinikken eller må jeg kjøpe den selv? Prøver å ha så mye som mulig klart til etter operasjonen:) hehe.

Noen tips til hva som er greit å spise etter operasjonen?

Gleder meg som en unge nå! Og i morgen kan jeg si at jeg opereres i morgen!:P Tiden har gått fort!!:D

Også lurer jeg på en ting til, jeg driver med riding, og skal kanskje ri i morgen kveld. Går det greit tror dere? Eller skal jeg helst la musklene slappe av kvelden før? Bruker faktisk en del muskler når man rir liksom:p Derfor blir jeg så usikker:p Hehe:)

Micropore 2, 5 cm er teipen ja. Må nok kjøpes selv. De fleste apotek har den.

jeg fikk beskjed om man kunne trene så hardt man ville fram til op dagen.. hehe så det er bare å ri i vei. Blir verre å ri i etterkant.. :P

Jeg kunne spise hva jeg ville, men man skulle være litt forsiktig med veldig sterk mat og feit mat. Sikkert pga de narkosegreiene eller noe..

Skrevet

Takk for svar :) Ja, da er det kanskje mulighet for at jeg kan få litt større kostnadsfritt :) Åssen går det med hun venninden din nå? Ikke noe mere problemer?

Nå er puppen min nesten normal igjen? kan det skje? Har lest om kappsling, å det står ikke noe om at det "kan gå over" på en måte. Men puppen er fortsatt hardere enn den andre. Men den er ikke like vond og ubehagelig, den har heller ikke den rare formen. Merkelig.

Hun har ingen problemer nå nei. men var jo ikke kapsel hun hadde.

Aner ikke hvordan det kapselgreiene kan oppføre seg jeg..

Skrevet

Hun har ingen problemer nå nei. men var jo ikke kapsel hun hadde.

Aner ikke hvordan det kapselgreiene kan oppføre seg jeg..

Får bare høre hva legen sier :)

Skrevet

Jeg er ikke redd for at de skal bli for store.. Jeg er VELDIG redd for at de skal bli for små derimot. Jeg har jo sett for meg hvordan jeg vil ha det, og er så redd det skal bli et annet resultat enn det :(

Men jeg gleder meg hvertfall, uansett hva som skjer, så blir dem nå større enn det dem er nå :fnise:

Hehe, de fleste her virker redde for at de skal bli for små:P Og jeg tenker at jeg heller vil at dem skal bli litt for store, enn litt for små. Hehe.

Ja, jeg har også sett for meg hvordan det kommer til å bli, så skjønner akkurat hva du mener. Men uansett, større skal det bli! Hvor store vet vi ikke før om noen dager:P hehe.

Skrevet

Micropore 2, 5 cm er teipen ja. Må nok kjøpes selv. De fleste apotek har den.

jeg fikk beskjed om man kunne trene så hardt man ville fram til op dagen.. hehe så det er bare å ri i vei. Blir verre å ri i etterkant.. :P

Jeg kunne spise hva jeg ville, men man skulle være litt forsiktig med veldig sterk mat og feit mat. Sikkert pga de narkosegreiene eller noe..

Takk for svar=) Da blir det innkjøp av teip i morra:D

Hehe, blir nok noen uker uten ridning jaa:P Har forberedt meg på det:P hehe.

Gleder meeg!:P På den tiden her om to dager er jeg fiks ferdig!:D

Skrevet

Hehe, de fleste her virker redde for at de skal bli for små:P Og jeg tenker at jeg heller vil at dem skal bli litt for store, enn litt for små. Hehe.

Ja, jeg har også sett for meg hvordan det kommer til å bli, så skjønner akkurat hva du mener. Men uansett, større skal det bli! Hvor store vet vi ikke før om noen dager:P hehe.

Ja, større blir dem :)

Nå har jeg handlet inn alt jeg trenger til operasjonen. Kjøpte meg jogge-dress, noen gensre med glidelås og noen kule skjorter jeg kan bruke de første dagene :)

Eneste jeg mangler nå er teipen :)

Gleder meg utrolig mye.. Tiden går jo så fort også!! Jeg har et tonn med ting jeg skal gjøre før operasjonen, blant annet fikse og rydde rommet mitt SKIKKELIG, men det ble forsinket igår pga to SVÆRE edderkopper!! Og ingen ville hjelpe meg med å ta dem. Så den ene går fortsatt rundt omkring på rommet mitt.. Tør jo ikke fortsette å rydde da!! :P haha :ler:

Har bare idag og imorgen på meg, for jeg reiser til Oslo lørdags morgen kl 05.30 :sukk: Og da skjer det!! :ler:

Skrevet

Jeg er her også, Mirri, har bare vært veldig lite hjemme denne uka. Ny jobb og alt, så det har gått i ett.

Jeg skal på kontroll i dag, akkurat en uke har gått, og det går veldig bra. Puppene er blitt mye mykere, men musklene lever sitt eget liv. Skal skifte tape i dag, og er litt spent på hvordan det ser ut under der. Tror ikke jeg har blødd noe.

Er utrolig lei av nedpressbåndet, det er skikkelig vondt å ha på. Spesielt på høyre pupp. Regner med den klemmer på noen nerver, men jeg må ha det av innimellom. Sykepleieren sa puppene lå fint nede, så jeg regner med litt pauser innimellom ikke gjør så mye.

Skrevet (endret)

Jeg er her også, Mirri, har bare vært veldig lite hjemme denne uka. Ny jobb og alt, så det har gått i ett.

Jeg skal på kontroll i dag, akkurat en uke har gått, og det går veldig bra. Puppene er blitt mye mykere, men musklene lever sitt eget liv. Skal skifte tape i dag, og er litt spent på hvordan det ser ut under der. Tror ikke jeg har blødd noe.

Er utrolig lei av nedpressbåndet, det er skikkelig vondt å ha på. Spesielt på høyre pupp. Regner med den klemmer på noen nerver, men jeg må ha det av innimellom. Sykepleieren sa puppene lå fint nede, så jeg regner med litt pauser innimellom ikke gjør så mye.

Det er bra du fortsatt er her :) Det er bra alle som er her, er her :P haha :ler:

Flott at alt går bra.. Du har ikke noen smerter utenom nedpressbåndet? Hvordan går det med løft og armheving?

Jeg skjønner ikke helt poenget med dette nedpressbåndet?? Har aldri hørt om det før.. Jeg vil ikke ha sånn :S

Endret av Mirri
Skrevet

Det er bra du fortsatt er her :) Det er bra alle som er her, er her :P haha :ler:

Flott at alt går bra.. Du har ikke noen smerter utenom nedpressbåndet? Hvordan går det med løft og armheving?

Jeg skjønner ikke helt poenget med dette nedpressbåndet?? Har aldri hørt om det før.. Jeg vil ikke ha sånn :S

Du får ikke nedpressbånd. De bruker bare det ved anatomiske innlegg på Fornebu, fordi de kan snu seg...

Siden du skal ha runde så slipper du det.. Men det er mange klinikker som bruker uansett. Jeg var glad jeg slapp det.. hehe.. Jeg spurte han hvorfor noen klinikker bruker det og ikke de, men husker ikke hva han sa. Det var rett etter op :P

Tror det var noe med at de vil være på den sikre siden. Men han sa at hvis lommen lages i akkurat den størrelsen den skal være så er det ikke noe problem og puppene synker ned og går seg til av seg selv. Han veit hva han driver med i alle fall.. hehe.

Skrevet

Kjipt med nedpressbånd vil jeg tro.

Hvis du er høyrehendt så vil det som regel ta lenger tid før den høyre blir normal og den kan også være mer vond.

Skrevet

Du får ikke nedpressbånd. De bruker bare det ved anatomiske innlegg på Fornebu, fordi de kan snu seg...

Siden du skal ha runde så slipper du det.. Men det er mange klinikker som bruker uansett. Jeg var glad jeg slapp det.. hehe.. Jeg spurte han hvorfor noen klinikker bruker det og ikke de, men husker ikke hva han sa. Det var rett etter op :P

Tror det var noe med at de vil være på den sikre siden. Men han sa at hvis lommen lages i akkurat den størrelsen den skal være så er det ikke noe problem og puppene synker ned og går seg til av seg selv. Han veit hva han driver med i alle fall.. hehe.

aah :) flotte greier :)

Runde, fine, store pupper :rødme: snart er de mine.. hahah :fnise:

Gleder meg nå som du sikkert skjønner :P

Har en ekstrem ettervekst som kanskje er litt lurt å få fikset før operasjon, så idag skal jeg farge håret, støype negler på meg selv, og kanskje pakke litt :) *lykke*

Håper jeg rekker alt dette på de få timene jeg har før jeg skal legge meg igjen..

Skrevet

Er det noen her som har spurt kirurgen om han kan fikse på noe i samme slengen når han først skal operere??

Jeg har to arr etter et uhell i fylla :sjenert: To streker på armen som er ganske synlige.. ser jo ut som jeg har gjort noe med vilje :P:fnise:

og det vil jeg ikke at folk skal tro.. Så jeg tenkte å høre med kirurgen om han kan gjøre arret litt finere! For de sårene skulle egentlig vært sydd, og det ble jo ikke gjort desverre.

Skrevet

aah :) flotte greier :)

Runde, fine, store pupper :rødme: snart er de mine.. hahah :fnise:

Gleder meg nå som du sikkert skjønner :P

Har en ekstrem ettervekst som kanskje er litt lurt å få fikset før operasjon, så idag skal jeg farge håret, støype negler på meg selv, og kanskje pakke litt :) *lykke*

Håper jeg rekker alt dette på de få timene jeg har før jeg skal legge meg igjen..

Legger du neglene selv?

Skrevet

Er det noen her som har spurt kirurgen om han kan fikse på noe i samme slengen når han først skal operere??

Jeg har to arr etter et uhell i fylla :sjenert: To streker på armen som er ganske synlige.. ser jo ut som jeg har gjort noe med vilje :P:fnise:

og det vil jeg ikke at folk skal tro.. Så jeg tenkte å høre med kirurgen om han kan gjøre arret litt finere! For de sårene skulle egentlig vært sydd, og det ble jo ikke gjort desverre.

Hehe, kløna .. Neida..

Bare å spørre det, men veit ikke om du gjør det.. :P

Skrevet

Hehe, kløna .. Neida..

Bare å spørre det, men veit ikke om du gjør det.. :P

Haha, ja, jeg var litt av en fyllejente for noen år tilbake :P var mye fall og knall da.

Jeg sendte mail å spurte, skader vel ikke det :) Men håper de kan fikse det, for det arret plager meg veldig mye. Faktisk mer enn puppene tror jeg.

Skrevet

Legger du neglene selv?

Ja, jeg kjøper sånne støpesett i butikken til ca 150-200 kr, og så fikser jeg dem selv :) Er jo ikke like ordentlig som man får gjort i salong da, men det funker for 1-2 uker :)

Skrevet

Ja, jeg kjøper sånne støpesett i butikken til ca 150-200 kr, og så fikser jeg dem selv :) Er jo ikke like ordentlig som man får gjort i salong da, men det funker for 1-2 uker :)

Ok, jeg har lange negler jeg da.. Skulle bare ha hatt geleèn jeg Må jo etterfylle hver 14. dag omtrent for de vokser så fort. :P

Skrevet

Ok, jeg har lange negler jeg da.. Skulle bare ha hatt geleèn jeg Må jo etterfylle hver 14. dag omtrent for de vokser så fort. :P

Haha :P jeg skulle gjerne tatt et kurs i å legge negler, men koster jo over 10 000 kr.. Har ikke råd til det nå :P

Skrevet

Ja, jeg har anatomiske, som JaneDoe sier. De KAN snu på seg, i værste fall. Her praktiserer de også båndet fordi puppene ikke skal "vandre" oppover, men det er tydelig at praksisen er forskjellig her.

På kontrollen i dag sa hun at de lå fremdeles fint nede, lite hovne, men at jeg for sikkerhetsskyld burde gå med det en uke til. Jeg lurte på om det var greit å gå uten lørdagskveld, siden jeg skulle ut å spise. Det kunne jeg, men skulle ta det med i tilfelle. I tilfelle hva, tenkte jeg. Tilfelle jeg plutselig kjente puppene mine i halsen? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...