Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Jeg trodde alle anbefalte under muskel jeg, men blir litt glad når noen får anbefalt over muskel også. Blir spennende å høre☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, Martii1 said:

Lurte nesten på om folk har sluttet å ta silikon?

Jeg har selv vurdert det lenge og endelig funnet den kirurgen som er riktig for meg. Han tar som oftest bare over muskel (selv om han også kan ta under). Jeg er fortroelig med å ta over muskel, spesielt med tanke på BII. Jeg er også litt usikker på størrelse da han anbefalte 265, men kunne få opp til 320 mente han (er 175 og 60 kilo). Ønsker nok å gå for rundt 285 og håper det ikke blir unaturlig. Hos leger jeg har vært hos tidligere som bare vil legge under muskel kunne jeg få alt fra 350-400. 

Fikk se bilde av en med samme utgangspunkt som meg og ca samme størrelse og det såg kjempe fint og naturlig ut. Jeg heller nok motsatt og er redd for å ta for lite. Når jeg først skal gjøre det, ønsker jeg at det skal bli litt størrelse og at jeg da går et år (som mange gjør) før de legger inn større. 

Regner med det er breast implant illness du mener med BII. Er det mindre sannsynlighet for dette over muskel, eller tenker du at det i såfall er mindre "styr" å fjerne om de må det? Jeg er også redd for dette, og har i tillegg autoimmune sykdommer, så jeg er redd kroppen vil frastøte implantatene.. Men han hadde visst operert flere med samme problem som meg, og det hadde gått helt fint. Dessuten fjerner de implantatene gratis om det skulle bli et problem helsemessig for meg - og så lenge jeg har gått rundt og plagdes med å aldri finne passene undertøy, føler jeg faktisk at det er verd å prøve nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllesara skrev (13 timer siden):

Ja, det er temmelig sprøtt! Bare 6 dager igjen til jeg legges under kniven. Prosessen har gått temmelig raskt, men hvis jeg ikke opererte nå, ble det ikke noe av før til høsten, så da hoppet jeg likeså godt i det. Er livredd for å bli forkjølet el få influensa/ omgangssyke nå, så operasjonen blir utsatt. Vasker hender som en gal. Skal gi oppdateringer når det nærmer seg og er overstått! (får vel ikke gjort så mye annet da allikevel🙈🤭). Må si jeg gleder meg til de første døgnene er overstått, men tror det skal gå fint! Fine pupper er verdt litt smerte, tenker jeg. 😄

Det skal liksom noe til og få det til og passe inn i planene, så da kan det være like greit og ta det nå så snart. Og da er du jo klar til sommeren også 😊 Jeg skulle egentlig gjøre det i ferien min, men så fikk jeg ordnet meg med litt fri i begynnelsen av mai sånn at jeg kan gjøre det da😊 Det nærmer seg det også 🙈 

Fine pupper er absolutt verdt litt smerte ja😊 og det positive med over muskelen er at det er litt mindre smerter etterpå og kortere nedetid😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

randomm skrev (12 timer siden):

Regner med det er breast implant illness du mener med BII. Er det mindre sannsynlighet for dette over muskel, eller tenker du at det i såfall er mindre "styr" å fjerne om de må det? Jeg er også redd for dette, og har i tillegg autoimmune sykdommer, så jeg er redd kroppen vil frastøte implantatene.. Men han hadde visst operert flere med samme problem som meg, og det hadde gått helt fint. Dessuten fjerner de implantatene gratis om det skulle bli et problem helsemessig for meg - og så lenge jeg har gått rundt og plagdes med å aldri finne passene undertøy, føler jeg faktisk at det er verd å prøve nå :) 

Det stemmer. Nei tror ikke det har noe med sansynligheten over eller under muskel for at man skulle kunne få det, men det er mye mye lettere å få de fjernet og alt som kan sitte igjen dersom du skulle være uheldig å få BII. Ble også informert for en stund siden at flere og flere legger over muskel da det kan bli like fint naturlig resultat enn under muskel så lenge ikke implantatene er for store. Det har bare blitt en norm at de fleste nå gjør det under. Har ikke selv autoimune sykdommer, men BII er mye i vinden så da tenker jeg det er en grei forsikring å ta over muskel. 

Hadde selv aldri trodd jeg kunne få over muskel siden jeg er så tynn og har så små bryster. Men kirurgen var veldig positiv til det, så jeg tror det handler mye om preferanser til kirurgene. Håper jeg skal få det til i sommer. Har tre små barn, så må få pass og hjelp til de en liten stund. Heldigvis ikke så lenge siden jeg skal ta over muskel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martii1 skrev (2 timer siden):

Det stemmer. Nei tror ikke det har noe med sansynligheten over eller under muskel for at man skulle kunne få det, men det er mye mye lettere å få de fjernet og alt som kan sitte igjen dersom du skulle være uheldig å få BII. Ble også informert for en stund siden at flere og flere legger over muskel da det kan bli like fint naturlig resultat enn under muskel så lenge ikke implantatene er for store. Det har bare blitt en norm at de fleste nå gjør det under. Har ikke selv autoimune sykdommer, men BII er mye i vinden så da tenker jeg det er en grei forsikring å ta over muskel. 

Hadde selv aldri trodd jeg kunne få over muskel siden jeg er så tynn og har så små bryster. Men kirurgen var veldig positiv til det, så jeg tror det handler mye om preferanser til kirurgene. Håper jeg skal få det til i sommer. Har tre små barn, så må få pass og hjelp til de en liten stund. Heldigvis ikke så lenge siden jeg skal ta over muskel. 

Jeg trodde heller ikke under muskel var en mulighet hos meg. Jeg har også ammet 3 barn, og har lite brystvev igjen på toppen. Tror kirurgen var positiv til og foreslo over muskel pga at jeg ikke ønsket svære innlegg😊. Superpluss at smertene sannsynligvis er mindre, og at det blir enklere å trene styrke med dem! Jeg er veldig spent på resultatet, og håper jeg ikke angrer på at jeg ikke får lagt inn større.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det forresten best nå på forsommeren å operere. Men hvordan blir det då med bading på stranden (ferskvann) og i basseng (klor)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martii1 skrev (På 31.3.2022 den 13.22):

For meg passer det forresten best nå på forsommeren å operere. Men hvordan blir det då med bading på stranden (ferskvann) og i basseng (klor)?

Det sies vel 4 uker uten soling og bading, tror jeg. Siden kan man gjøre begge deler, men med god beskyttelse over arrene (tape/dekking med bikini el klær) . 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venize skrev (På 29.3.2022 den 19.05):

Jeg trodde alle anbefalte under muskel jeg, men blir litt glad når noen får anbefalt over muskel også. Blir spennende å høre☺️

Hei Venize, jeg ser av kommentarene dine at du har tatt ut implantater tidligere? Vurderer du nå å sette inn nye? Jeg nærmer meg jo veldig operasjonsdagen, og kjenner plutselig på litt kalde føtter når jeg leser om damer som har valgt å ta ut implantater pga ulike plager... 🙄 Jeg har jo gledet meg til å få fylt ut brystene mine, men man er jo selvfølgelig aldri garantert 100% vellykket resultat.. Er det vanlig å få slike tanker når op-dagen nærmer seg, mon tro?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fjernet 18 år gamle innlegg i 2019. Ingen plager, men fjernet de pga at jeg har fått en datter og ville være et godt forbilde for henne. Så fjernet de mens hun var baby. Innleggene var uansett på tide å byttes ut.

Tidvis savner jeg jo å ha noe, da jeg er helt flat nå. 
Hadde jeg hatt noe eget brystvev, ville jeg aldri vurdert implantater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første hibiscrubdusj gjort, og jeg er klar for operasjon i morgen! Veldig spent, både gleder og gruer meg litt. 😊 Oppmøte kl 11. Noen andre som skal opereres i disse dager?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllesara skrev (11 timer siden):

Da er første hibiscrubdusj gjort, og jeg er klar for operasjon i morgen! Veldig spent, både gleder og gruer meg litt. 😊 Oppmøte kl 11. Noen andre som skal opereres i disse dager?? 

Masse lykke til :) Jeg hadde selv bestilt time om noen dager, men måtte avlyse grunnet sykdom. Håper å få det til til sommeren. Gi en lyd hvordan det går! Skulle du forresten ha over muskel og hvor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, @Martii1 ! Jeg var  livredd for å bli syk, slik at jeg måtte avlyse. Det må være kjempekjedelig å måtte vente når du først har bestemt deg! 😔 Men nå sitter jeg her med min mini boob job done. 185 cc over muskel (med noen muskelfibre over toppen av implantatene). Foreløpig lite vondt, men er full av drugs, så regner med at det blir vondere etterhvert! Gleder meg til å ta en titt om en dag el så! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllesara skrev (1 time siden):

Så kjedelig, @Martii1 ! Jeg var  livredd for å bli syk, slik at jeg måtte avlyse. Det må være kjempekjedelig å måtte vente når du først har bestemt deg! 😔 Men nå sitter jeg her med min mini boob job done. 185 cc over muskel (med noen muskelfibre over toppen av implantatene). Foreløpig lite vondt, men er full av drugs, så regner med at det blir vondere etterhvert! Gleder meg til å ta en titt om en dag el så! 😊 

Fort gjort da! Sikkert lett for meg å si!🙈 Kan jeg spørre hvor du har operert? Kanskje ikke så mye nei, men blir sikkert bra! Jeg har selv fått anbefalt 265 over muskel med max 320. Heller på rundt 285, om det ikke blir seende fake ut over muskel! Alltid sett for meg å skulle ta rundt 300+ (men under muskel). Oppdater gjerne hvordan det går med smertene! De sier det er mye mindre vondt over muskel. Hvor stort er ditt minste barn forresten? Jeg har fortsatt ett som ønsker å bli bært mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krøllesara skrev (5 timer siden):

Så spennende! Gratulerer med vel utført operasjon 😊😊 Er spent på hva du synes om størrelsen etc  etterhvert,  180 cc var jo det jeg fikk anbefalt,  men jeg synes det høres så lite ut! Selv om jeg er så tynn.. Så du fikk lagt noen muskelfibre over implantatene? Det blir vel kanskje seende mer naturlig ut da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecca skrev (12 timer siden):

Så spennende! Gratulerer med vel utført operasjon 😊😊 Er spent på hva du synes om størrelsen etc  etterhvert,  180 cc var jo det jeg fikk anbefalt,  men jeg synes det høres så lite ut! Selv om jeg er så tynn.. Så du fikk lagt noen muskelfibre over implantatene? Det blir vel kanskje seende mer naturlig ut da? 

Ja, jeg er også spent på størrelsen. Jeg ville jo ha mest mulig naturlig "påfyll" , og at det ikke er obvious at jeg har gjort noe når man ser meg i bikini. 😊 Dessuten er jeg glad i løpe, trene styrke og  jeg har en fysisk jobb (fysioterapeut), så kirurgen anbefalte over muskel. Tror det her blir bra! 🤞 (Har ikke tittet ennå, da jeg fikk beskjed om at nedpressbåndet/kompresjonsbh'en ikke skulle taes av på min. ett døgn. I morgen skal jeg ta av noen plaster, så ikke umulig at jeg åpner og smugkikker da! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way, smertene er mye mindre enn jeg fryktet. Tar kun 2 paracet hver 6.time og det holder foreløpig greit. Verst å ligge opphevet i senga om natten, da jeg får vondt i ryggen av det. Sov derfor ikke spes godt i natt. Kan imidlertid tipse om en nakkepute (typ sånn reisestøtte), som jeg kjøpte på Claes Ohlson. Den har vært skikkelig god å ha når man skal ligge sånn på ryggen! 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Krøllesara skrev (2 timer siden):

Ja, jeg er også spent på størrelsen. Jeg ville jo ha mest mulig naturlig "påfyll" , og at det ikke er obvious at jeg har gjort noe når man ser meg i bikini. 😊 Dessuten er jeg glad i løpe, trene styrke og  jeg har en fysisk jobb (fysioterapeut), så kirurgen anbefalte over muskel. Tror det her blir bra! 🤞 (Har ikke tittet ennå, da jeg fikk beskjed om at nedpressbåndet/kompresjonsbh'en ikke skulle taes av på min. ett døgn. I morgen skal jeg ta av noen plaster, så ikke umulig at jeg åpner og smugkikker da! 😄

Ja, er jo greit at brystene ikke blir alt for store med tanke på løping, trening etc. Blir spennende når du får se resultatet da! Hvor lenge har du fri i etterkant av operasjonen? Jeg har ni hele dager fri etter operasjonsdagen min. Håper det holder🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecca skrev (44 minutter siden):

Ja, er jo greit at brystene ikke blir alt for store med tanke på løping, trening etc. Blir spennende når du får se resultatet da! Hvor lenge har du fri i etterkant av operasjonen? Jeg har ni hele dager fri etter operasjonsdagen min. Håper det holder🙈

Jeg har hele påskeferien fri, og begynner ikke på jobb før torsdag etter påske, dvs 2 uker og 1 dag fri totalt. Jeg må jo bruke armene hele dagen, så tok såpass. Dersom man jobber på pc først og fremst, regner jeg med at det går greit å begynne tidligere. 😊 Løftet litt på bh'en i sta, og fra hva jeg så, ble jeg veldig fornøyd. 😁 Tror ikke de blir for små for meg. Når og hvor skal du opereres? Jeg opererte på Fornebuklinikken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllesara skrev (24 minutter siden):

Jeg har hele påskeferien fri, og begynner ikke på jobb før torsdag etter påske, dvs 2 uker og 1 dag fri totalt. Jeg må jo bruke armene hele dagen, så tok såpass. Dersom man jobber på pc først og fremst, regner jeg med at det går greit å begynne tidligere. 😊 Løftet litt på bh'en i sta, og fra hva jeg så, ble jeg veldig fornøyd. 😁 Tror ikke de blir for små for meg. Når og hvor skal du opereres? Jeg opererte på Fornebuklinikken. 

Hvilken kirurg hadde du? Vet du brystvidden din? Motiva ergonomix?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllesara skrev (3 timer siden):

Jeg bruker armene noe, men kirugen mente at en uke var nok.. Sikkert lurt og ta såpass fri når du hadde muligheten til det👍 jeg skal opereres i begynnelsen av mai på plastikkirugi1 i Bergen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...