Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Starstrucked skrev (På 10.10.2021 den 9.42):

Takk for svar! 
jeg hadde mye brystvev fra før og med implantat har de begynt å sige:(   dr.Utvoll har jeg hørt mye bra om! Kan man se bilder noen sted? Det er jo ikke lov med før&etter bilder vet jeg, men altså… det er jo litt som å skyte i blinde når man skal utføre så stor prosedyre:)

Huff, etter så få år, det var ikke bra. Det får meg til å tenke at det er best å ikke legge inn noe.

Ikke som jeg vet av. Men hvis du går til konsultasjon hos han, så får du se bilder da.

Ja, det er jo det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er så vanskelig å finne bh’er! Burde vært enda verre før, da brystene var litt større, men virker omtrent like vanskelig nå😱

Jeg må ha 60 eller 65 i omkrets, og ca f i cup. I tillegg skal jeg ikke ha bøyler eller push up nå etter operasjonen.

Noen som har tips til bra bh i min størrelse, uten bøyle og push up? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå krymper dagene fort her. Har snart lest hele tråden her, lest om bakdelen og eventuelle ulemper mot silikon. Ja, satt meg inn i både det positive og eventuelle ting som kan gå galt. Føler litt på den men håper jeg er heldig. Ønsker dette veldig. Å bare det å ha bygd opp bhn den siste tiden å fått annen fasong har løftet meg opp. Gleder meg virkelig! Uvirkelig å tenke på at det er ca 15 år siden første gang jeg skulle til konsultasjon og endte med å vente. Nå er jeg der endelig. Til og med betalt. 11 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei og hopp, i dag er jeg en uke post-op!

Ble operert hos fornebu den 19/10 av Ine Mørk, og er kjempefornøyd med servicen og resultatet. Smertene har vært veldig greie, absolutt mindre vondt enn forventet. Det ble 215 CC, under muskel, motiva. Ble orginalt litt skuffet over at hun ikke hadde lagt inn mer. Men er veldig fornøyd nå! Hadde de vært noe større hadde det sett veldig rart ut på min lange og slanke kropp - og hadde de blitt noe mindre så hadde jeg heller ikke likt det. Tror virkelig at dette blir helt perfekt! ❤️

Men jeg har et spørsmål til de av dere som fikk Mirabelle BH post-op! Altså jeg har fått en i størrelse S, denne har de lukket på de ytterte hempene. Og denne gjør altså noe så sinnsykt vondt å ha på seg! Jeg har vondt rundt brystkassa, i nederkanten hvor den sikres, er helt rød og klør fordi den stenger av blodsirkulasjonen min. Puppene skvises veldig og får faktisk avtrykk av ruglene i stoffet på puppene. Jeg er også helt sinnsykt øm under armen hvor kanten på BH`en treffer meg. Så jeg lurer veldig på om jeg skulle ha prøvd en størrelse større, fordi jeg våkner om natten av at armene sovner fordi BH`en stenger blodsikrulasjonen til armene mine haha. Jeg har sendt en e-post til fornebu, men har ikke fått svar. Greit nok at det er en kompresjons-BH, men jeezes altså 🙄

Er det noen her som vil fortelle hvordan deres Mirabelle-BH satt på kroppen, var det virkelig SÅ ubehagelig for alle sammen? Har hørt at BH`en er fæl å gå med altså, men Gud hjelpe meg, alt av blodsirkulasjon stopper jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig operert 🙃

Fikk dere se brystene deres før utsjekk? Fikk ikke de noe så må vente til dag 4. Akkurat det er så irriterende for jeg er så spent på hvordan de ser ut 🤭

@IttyBittyTitty Jeg prøvde å spørre om dette med sirkulasjonen om det ble for stramt. Fikk ikke noe godt svar faktisk. Ring klinikken å hør? Man skal jo ikke ha noe stopp av blodsirkulasjonen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, IttyBittyTitty said:

Hei og hopp, i dag er jeg en uke post-op!

Ble operert hos fornebu den 19/10 av Ine Mørk, og er kjempefornøyd med servicen og resultatet. Smertene har vært veldig greie, absolutt mindre vondt enn forventet. Det ble 215 CC, under muskel, motiva. Ble orginalt litt skuffet over at hun ikke hadde lagt inn mer. Men er veldig fornøyd nå! Hadde de vært noe større hadde det sett veldig rart ut på min lange og slanke kropp - og hadde de blitt noe mindre så hadde jeg heller ikke likt det. Tror virkelig at dette blir helt perfekt! ❤️

Men jeg har et spørsmål til de av dere som fikk Mirabelle BH post-op! Altså jeg har fått en i størrelse S, denne har de lukket på de ytterte hempene. Og denne gjør altså noe så sinnsykt vondt å ha på seg! Jeg har vondt rundt brystkassa, i nederkanten hvor den sikres, er helt rød og klør fordi den stenger av blodsirkulasjonen min. Puppene skvises veldig og får faktisk avtrykk av ruglene i stoffet på puppene. Jeg er også helt sinnsykt øm under armen hvor kanten på BH`en treffer eg. Så jeg lurer veldig på om jeg skulle ha prøvd en størrelse større, fordi jeg våkner om natten av at armene sovner fordi BH`en stenger blodsikrulasjonen til armene mine haha. Jeg har sendt en e-post til fornebu, men har ikke fått svar. Greit nok at det er en kompresjons-BH, men jeezes altså 🙄

Er det noen her som vil fortelle hvordan deres Mirabelle-BH satt på kroppen, var det virkelig SÅ ubehagelig for alle sammen? Har hørt at BH`en er fæl å gå med altså, men Gud hjelpe meg, alt av blodsirkulasjon stopper jo. 

Jeg hadde også mirabelle i størrelse S, og jeg fikk 245cc. Jeg husker også at den var litt ubehagelig rundt livet og over skuldrene selvom jeg hadde på ytterste hakket.. Synes spesielt at den hanken du stiller på skulderstroppene gnagde meg noe veldig i kragebeina 😬 men jeg tenkte at det var meninga at den skulle være litt stram, og husker også at jeg var litt "øm" rundt ribbeina osv etter op.. Sånn at den kanskje føltes mer ubehagelig rundt der. Fikk også avtrykk i huden fra den.. 

Men jeg synes ikke den var stram at den stoppa blodsirkulasjonen 🤔 så det synes jeg hørtes litt rart ut 😳 så ville kanskje ringt de og hørt hvis de ikke svarer.. Tviler på at det skal gjøre skikkelig vondt å ha den på 😬

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Limaha said:

Ferdig operert 🙃

Fikk dere se brystene deres før utsjekk? Fikk ikke de noe så må vente til dag 4. Akkurat det er så irriterende for jeg er så spent på hvordan de ser ut 🤭

@IttyBittyTitty Jeg prøvde å spørre om dette med sirkulasjonen om det ble for stramt. Fikk ikke noe godt svar faktisk. Ring klinikken å hør? Man skal jo ikke ha noe stopp av blodsirkulasjonen tenker jeg.

Jeg fikk ikke se puppene før jeg tok min første dusj, og dèt var merkelig det, haha! Hvordan føler du deg? 🌻

Å, så snilt av deg å høre! Skal ringe de i morgen, de har ikke svar på e-posten jeg sendte hvertfall 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Tellaa said:

Jeg hadde også mirabelle i størrelse S, og jeg fikk 245cc. Jeg husker også at den var litt ubehagelig rundt livet og over skuldrene selvom jeg hadde på ytterste hakket.. Synes spesielt at den hanken du stiller på skulderstroppene gnagde meg noe veldig i kragebeina 😬 men jeg tenkte at det var meninga at den skulle være litt stram, og husker også at jeg var litt "øm" rundt ribbeina osv etter op.. Sånn at den kanskje føltes mer ubehagelig rundt der. Fikk også avtrykk i huden fra den.. 

Men jeg synes ikke den var stram at den stoppa blodsirkulasjonen 🤔 så det synes jeg hørtes litt rart ut 😳 så ville kanskje ringt de og hørt hvis de ikke svarer.. Tviler på at det skal gjøre skikkelig vondt å ha den på 😬

Hm ja, ikke sant! Jeg skal ringe de i morgen, armene mine er så ekle. Helt numne og såre etter BH`en 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IttyBittyTitty skrev (9 timer siden):

Jeg fikk ikke se puppene før jeg tok min første dusj, og dèt var merkelig det, haha! Hvordan føler du deg? 🌻

Å, så snilt av deg å høre! Skal ringe de i morgen, de har ikke svar på e-posten jeg sendte hvertfall 🙄

Formen er fin. Litt ubehagelig å sitte å sove om natta. Så verker litt i ryggen 😏

Ikke hatt noe spesielt vondt bare skikkelig støl i brystene.

Hvordan er formen din nå som du har passert ei uke? Får du brukt armene som normalt?🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har lest gjennom ganske mye her nå.. men finner ingenting om det jeg lurer på. Jeg er nå snart 2 uker post op, 290cc under muskel og den ene puppen min er helt annerledes enn den andre, den gjør også mer vondt.. Nippelen på den "vanlige" puppen er liksom mye lengre nede og til siden, mens den som er vondere står høyere oppe. Har selvfølgelig lest at de kan droppe helt ulikt, men jeg merket denne forskjellen egentlig rett etter operasjonen og det er enda helt likt, føler at det er noe gale. Noen som vet ? Hva skal jeg gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, lisamaria9865 said:

Hei! Jeg har lest gjennom ganske mye her nå.. men finner ingenting om det jeg lurer på. Jeg er nå snart 2 uker post op, 290cc under muskel og den ene puppen min er helt annerledes enn den andre, den gjør også mer vondt.. Nippelen på den "vanlige" puppen er liksom mye lengre nede og til siden, mens den som er vondere står høyere oppe. Har selvfølgelig lest at de kan droppe helt ulikt, men jeg merket denne forskjellen egentlig rett etter operasjonen og det er enda helt likt, føler at det er noe gale. Noen som vet ? Hva skal jeg gjøre? 

2 uker er veldig tidlig, tar gjerne flere måneder før man ser det endelige resultatet 🤔 hvert bryst har på en måte gjennomgått hver sin operasjon, som ofte ikke nødvendigvis blir utført helt 100% likt på hver side. Så det at de kan heles forskjellig er ikke unormalt, både med tanke på hevelse og at de dropper som du skriver 😊 kanskje du er mer hoven på ene siden enn andre? Jeg hadde også mer hevelse og smerte i det ene brystet i starten. Jeg fikk beskjed om at så lenge det ikke var betydelig stor forskjell (nesten dobbelt så stort) så var det ikke noe galt 🤔 

Men jeg ville uansett ringt kirurgen hvis du er veldig bekymra og usikker, og kanskje få de til å se på det for deg 😊

Lykke til 😁

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (8 minutter siden):

2 uker er veldig tidlig, tar gjerne flere måneder før man ser det endelige resultatet 🤔 hvert bryst har på en måte gjennomgått hver sin operasjon, som ofte ikke nødvendigvis blir utført helt 100% likt på hver side. Så det at de kan heles forskjellig er ikke unormalt, både med tanke på hevelse og at de dropper som du skriver 😊 kanskje du er mer hoven på ene siden enn andre? Jeg hadde også mer hevelse og smerte i det ene brystet i starten. Jeg fikk beskjed om at så lenge det ikke ver betydelig forskjell (nesten dobbelt så stort) så var det ikke noe galt 🤔 

Men jeg ville uansett ringt kirurgen hvis du er veldig bekymra og usikker, og kanskje få de til å se på det for deg 😊

Lykke til 😁

Takk for svar, snakket akkurat med klinikken jeg var på og fikk roet meg litt ned.. men bekymrer meg fortsatt litt for at jeg har bevegd armen for mye, (det er høyre som er vond) og at det gjør at implantatet har festet seg feil i forhold til det andre.. håper at det jevner seg ut, for det ser ikke bra ut sånn som det er nå heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, lisamaria9865 said:

Takk for svar, snakket akkurat med klinikken jeg var på og fikk roet meg litt ned.. men bekymrer meg fortsatt litt for at jeg har bevegd armen for mye, (det er høyre som er vond) og at det gjør at implantatet har festet seg feil i forhold til det andre.. håper at det jevner seg ut, for det ser ikke bra ut sånn som det er nå heh

Hm, veit ikke hvor mye som skal til for at det kan feste seg feil men.. Du får gi det litt tid og se om det bedrer seg 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 4, ferdig dusjet 😃

Er det flere som har relativt slapp hud under brystene? Regner med de synker ned og fyller opp der men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Limaha said:

Dag 4, ferdig dusjet 😃

Er det flere som har relativt slapp hud under brystene? Regner med de synker ned og fyller opp der men.

Jeg fikk det under den ene puppen, og det er fortsatt sånn nå 1 år etter 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere som har tatt silikon. Er det slik at innlegget sys fast i ribbeinene/skinnet for at det skal sitte på plass? Eller er det bare slik at de legger inn implantet og sys igjen? Hørt forskjellig her, usikker på om det har noe å si om man legger over eller under muskel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tinemor1 skrev (3 timer siden):

Jeg fikk det under den ene puppen, og det er fortsatt sånn nå 1 år etter 😳

Ish, håper det blir litt bedre. Alt i alt blir det jo det. Bedre enn hva det var blir det uansett 😁

Endret av Limaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martii1 skrev (2 timer siden):

Jeg har et spørsmål til dere som har tatt silikon. Er det slik at innlegget sys fast i ribbeinene/skinnet for at det skal sitte på plass? Eller er det bare slik at de legger inn implantet og sys igjen? Hørt forskjellig her, usikker på om det har noe å si om man legger over eller under muskel..

Forstår det ikke slik at de syes fast til kroppen nei. Men de blir en del av brystene med tiden når de gror seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Martii1 said:

Syes nok ikke fast i kroppen nei, lages en lomme enten under eller over muskelen som implantatet skal passe inn i og over tid dannes det arrvev rundt 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn 440cc og måtte bare måle å se hva en eventuell bh ville bli. Har brukt 75a 80a/b. Men det var før de siste to svangerskapene som virkelig tok livet av de stakkars små puppenen mine. Målte til 80B nå. Skjønner ikke at det er mulig jeg. Trodde minst en c cub. Vet de forandrer seg og forandrer form men 440cc burde jo gitt litt større str uansett🤭 Det ser hvertfall mye mer enorme ut 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...