Zelda1 Skrevet 14. april 2021 #43701 Del Skrevet 14. april 2021 Happiny skrev (19 timer siden): Så godt å høre at du nå sitter igjen med en god opplevelse og tilsynelatende er fornøyd med resultatet 😄 Skjønner at man kan ha mange ulike tanker og bekymringer når man sitter oppi det hele. I fjor skulle jeg egentlig ha de runde protesene fra Motiva, men da jeg kom tilbake i år endret han mening og anbefalte ergonomix. Han sa han hadde blitt mer glad i sistnevnte proteser, så velger å stole på at det blir best. Kan jeg spørre om hvor store arrene dine er? kanskje litt tidlig å si.. Har 4 cm lange arr i armhulen☺️ Og et lite på siden av hvert bryst. 1 cm tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 14. april 2021 #43702 Del Skrevet 14. april 2021 Hvor lenge tenkte dere på å operere før dere faktisk gjorde det? Og hva fikk dere til å ta det endelige steget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 14. april 2021 #43703 Del Skrevet 14. april 2021 NanyaB skrev (På 9.4.2021 den 12.24): Tusen takk til alle som deler personlige erfaringer:) Er så glad jeg fant denne siden! Jeg har vurdert silikon i 6-7 år nå, men har utsatt fordi jeg ville vente til jeg evt. ble mamma. Nå er jeg 30 og har fortsatt ikke barn, vet ikke om jeg noen gang skal ha det. Noen som har erfaring med graviditet/amming med silikon? Uavhengig av silikon eller ikke så har jeg sett for meg å ikke amme dersom jeg skulle bli mor. Noen med silikon som har blitt mor, men da uten å amme? Hei! Jeg er en mamma med silikon 😀 Jeg tok det etter mitt første svangerskap (kiddo var 1 år da jeg opererte, slutta å amma da hen var 6 mnd). Puppene holdt seg veldig bra etter runde 2 med barn. Syns faktisk de er enda finere nå enn da de var «nye» 😉 Ser mer naturlige ut, men har en fin form. Aldri hatt komplikasjoner, hatt de i 9 år nå. Veldig fornøyd med den investeringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 14. april 2021 #43704 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Martii1 skrev (12 minutter siden): Hvor lenge tenkte dere på å operere før dere faktisk gjorde det? Og hva fikk dere til å ta det endelige steget? Jeg hadde tenkt på det i mange år. Jeg er ganske atletisk bygd, brede skuldre og mye rumpe, men brystkassa var paddeflat 🤷🏼♀️ Men puppene var ok som små, helt til jeg fikk mitt første barn og ammingen var over. Da ble puppene veldig rare. Litt sånn som puppene er helt i starten av tenårene, litt trekanta, i stedet for runde. Trivdes veldig med puppene mine i svangerskap og mens jeg ammet, for da ble de 3 ganger så store som før! Begynte å spare penger, bestillte konsultasjon. Opererte 2 uker før jeg skulle begynne på jobb igjen, og mens pappa’n hadde permisjon. Min kirurg syns det var en fordel at puppene nylig hadde vært en del større i forbindelse med svangerskap og amming, da var huden allerde «tøyelig». Jeg satt inn implantatene via areola. Nesten umulig å se det i dag. Jeg har 300cc over muskel. I dag hadde jeg nok tatt litt større, kanskje 400 eller 450 🤷🏼♀️ Mye vil ha mer 😉 Hadde minimalt fra før da. Endret 14. april 2021 av Skyblue7 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 15. april 2021 #43705 Del Skrevet 15. april 2021 Skyblue7 skrev (14 timer siden): Jeg hadde tenkt på det i mange år. Jeg er ganske atletisk bygd, brede skuldre og mye rumpe, men brystkassa var paddeflat 🤷🏼♀️ Men puppene var ok som små, helt til jeg fikk mitt første barn og ammingen var over. Da ble puppene veldig rare. Litt sånn som puppene er helt i starten av tenårene, litt trekanta, i stedet for runde. Trivdes veldig med puppene mine i svangerskap og mens jeg ammet, for da ble de 3 ganger så store som før! Begynte å spare penger, bestillte konsultasjon. Opererte 2 uker før jeg skulle begynne på jobb igjen, og mens pappa’n hadde permisjon. Min kirurg syns det var en fordel at puppene nylig hadde vært en del større i forbindelse med svangerskap og amming, da var huden allerde «tøyelig». Jeg satt inn implantatene via areola. Nesten umulig å se det i dag. Jeg har 300cc over muskel. I dag hadde jeg nok tatt litt større, kanskje 400 eller 450 🤷🏼♀️ Mye vil ha mer 😉 Hadde minimalt fra før da. Takk for info! Er egentlig veldig i samme båt som deg. Ammet nå i over 1,5 år og har ønsket dette i mange år da mine bryster har vært naturlig veldig små! Venter nå på å se hvordan de blir seende ut etter amming, men antar ingen høydare. Så satser på å få gjort dette i sommer før jeg begynner på arbeid igjen og mann er i perm. Antar også det kan være en fordel at de er litt tøyelige. Kan jeg spørre hvem som opererte deg og hvor lenge du ventet etter endt amming? Må også si at jeg elsket å gå i bikini med ammepupper!! Nå, vil nesten ikke vise meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 15. april 2021 #43706 Del Skrevet 15. april 2021 Martii1 skrev (10 timer siden): Takk for info! Er egentlig veldig i samme båt som deg. Ammet nå i over 1,5 år og har ønsket dette i mange år da mine bryster har vært naturlig veldig små! Venter nå på å se hvordan de blir seende ut etter amming, men antar ingen høydare. Så satser på å få gjort dette i sommer før jeg begynner på arbeid igjen og mann er i perm. Antar også det kan være en fordel at de er litt tøyelige. Kan jeg spørre hvem som opererte deg og hvor lenge du ventet etter endt amming? Må også si at jeg elsket å gå i bikini med ammepupper!! Nå, vil nesten ikke vise meg.. Jeg ble operert i Trondheim, på Klinikk Stokkan i sin tid. De har vel byttet navn nå. Jeg ventet vel ca 6-8 mnd etter jeg sluttet å amme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 21. april 2021 #43707 Del Skrevet 21. april 2021 Var på etterkontroll idag, og alt så veldig bra ut 😄 (gått snart 8 mnd da). Er jo veldig fornøyd selv og alt har vært veldig problemfritt, men greit å få kirurgen til å se på det også 😅 han tok noen nye bilder og lurte også på om han kunne bruke før/etter bildene i en forelesning han skulle ha for kommende plastikk kirurger 😂 er jo anonymt, så jeg sa det var greit hahaha. Han syns jeg var et bra eksempel på de med tubulære bryster tydeligvis 🙈 Timen varte vel nesten ikke 10 min en gang, og han virka nesten litt stressa med å avslutte timen 🤔 men jeg fikk skyti inn et par spørsmål om bruk av bh, om jeg kan gå uten noen ganger osv, og da sa han at jeg kan gå i stort sett hva jeg vil, men helst ikke lange perioder med trange spiler og voldsomt push 😅 men at det går fint for en kveld i ny og ne liksom. Og at jeg har så lite vekt og bra vev at jeg kan fint gå uten fra tid til annen uten at resultatet vil lide av det 🙈 Nevnte også at jeg har hatt litt øm følelse i ene brystet/muskelen, og det mente han var ganske vanlig nå når det ikke har gått 1 år enda. Jeg var redd det var tegn på kapseldannelse, men han sa det ikke var det og at de er like myke. Så det var visst bare normalt 👍🏼😁 Han sa at man ofte tok en kontroll igjen etter 5-6 år og igjen etter 10 år, og de aller fleste har like bra resultater etter 10 år selv etter å ha fått barn osv, så det lover jo bra 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 22. april 2021 #43708 Del Skrevet 22. april 2021 Det jeg er mest redd for ved op er komplikasjoner i ettertid. Og ikke minst at jeg ikke oppdager en komplikasjon og overser det med vanlige smerter i ettertid. Hvordan var det for dere? Er det stor sjanse for å overse komplikasjoner med vanlige smerter i etterkant av op? Redd for å hele tiden vurdere om smertene er smertelige nok eller om det er farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 22. april 2021 #43709 Del Skrevet 22. april 2021 Tellaa skrev (23 timer siden): Var på etterkontroll idag, og alt så veldig bra ut 😄 (gått snart 8 mnd da). Er jo veldig fornøyd selv og alt har vært veldig problemfritt, men greit å få kirurgen til å se på det også 😅 han tok noen nye bilder og lurte også på om han kunne bruke før/etter bildene i en forelesning han skulle ha for kommende plastikk kirurger 😂 er jo anonymt, så jeg sa det var greit hahaha. Han syns jeg var et bra eksempel på de med tubulære bryster tydeligvis 🙈 Timen varte vel nesten ikke 10 min en gang, og han virka nesten litt stressa med å avslutte timen 🤔 men jeg fikk skyti inn et par spørsmål om bruk av bh, om jeg kan gå uten noen ganger osv, og da sa han at jeg kan gå i stort sett hva jeg vil, men helst ikke lange perioder med trange spiler og voldsomt push 😅 men at det går fint for en kveld i ny og ne liksom. Og at jeg har så lite vekt og bra vev at jeg kan fint gå uten fra tid til annen uten at resultatet vil lide av det 🙈 Nevnte også at jeg har hatt litt øm følelse i ene brystet/muskelen, og det mente han var ganske vanlig nå når det ikke har gått 1 år enda. Jeg var redd det var tegn på kapseldannelse, men han sa det ikke var det og at de er like myke. Så det var visst bare normalt 👍🏼😁 Han sa at man ofte tok en kontroll igjen etter 5-6 år og igjen etter 10 år, og de aller fleste har like bra resultater etter 10 år selv etter å ha fått barn osv, så det lover jo bra 🙈 Så bra å få en kontroll etter såpass lang tid. 🙂 Det dukker jo opp nye spørsmål hele tiden om hva som er normalt, hva man bør unngår osv. Mente han at du ikke burde bruke vanlig spile bh hver dag? Jeg trodde dette e var ok etter ca 6 mnd? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 22. april 2021 #43710 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) 5 hours ago, Kirsebærtre said: Så bra å få en kontroll etter såpass lang tid. 🙂 Det dukker jo opp nye spørsmål hele tiden om hva som er normalt, hva man bør unngår osv. Mente han at du ikke burde bruke vanlig spile bh hver dag? Jeg trodde dette e var ok etter ca 6 mnd? 🤷♀️ De mente visst at man ikke trengte å komme på kontroll før det hadde gått 6 mnd, så da venta jeg med det til nå 😅 men ja, greit å få spurt om ting man går og lurer på! Jeg også trodde at jeg kunne bruke spile bh hver dag 🤔 men han sa hvertfall helst ikke gå lenge med "trang spilebh", men det går greit for en kveld i ny og ne.. For han mente at det kunne klemme og gnage på implantatet/nerver osv 🤔 Endret 22. april 2021 av Tellaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. april 2021 #43711 Del Skrevet 26. april 2021 Tellaa skrev (På 22.4.2021 den 18.49): De mente visst at man ikke trengte å komme på kontroll før det hadde gått 6 mnd, så da venta jeg med det til nå 😅 men ja, greit å få spurt om ting man går og lurer på! Jeg også trodde at jeg kunne bruke spile bh hver dag 🤔 men han sa hvertfall helst ikke gå lenge med "trang spilebh", men det går greit for en kveld i ny og ne.. For han mente at det kunne klemme og gnage på implantatet/nerver osv 🤔 Hvilken kirurg brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 26. april 2021 #43712 Del Skrevet 26. april 2021 5 minutter siden, cerruti said: Hvilken kirurg brukte du? Marius Barstad på Fornebuklinikken 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 5. mai 2021 #43713 Del Skrevet 5. mai 2021 Hei! Noen som vil anbefale en klinikk? Jeg vet ikke om jeg skal ta løft og innlegg eller bare løft. Lurer på hvor mye man mister av str ved å løfte de. Jeg bruker 65 g nå. Tror det høres Støre ut enn det ser ut som.. glad for alle svar!😬😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SolstråleT Skrevet 23. mai 2021 #43714 Del Skrevet 23. mai 2021 Hei! Fant akkurat denne gruppen. 😊 jeg har planer om å legge inn silikon og løfte. Jeg har tidligere hatt inplantater i 15 år, 400cc. Jeg er veldig liten : 154cm og 50kg, så det ble ganske stort og tungt med tiden etter to barn. Har derfor fjernet de og vil nå fikse det som er igjen. Har noen erfaring med Jørgen Utvoll på Fornebu eller Tomm Bjærke på cosmo, mtp løft og proteser? Det er mye penger man skal ut med, og vil gjerne være fornøyd med resultatet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 24. mai 2021 #43715 Del Skrevet 24. mai 2021 Finnes det noen her som har hatt veldig lite pupp (tilnærmet flat) og lite fett som har lagt protesene over muskel? Hvordan er resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 9. juni 2021 #43716 Del Skrevet 9. juni 2021 Hei dere! Jeg skal til Oslo nå, på to konsultasjoner. Hva bør jeg huske på å spør om? Ille når man er nervøs før konsultasjonene😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 12. juni 2021 #43717 Del Skrevet 12. juni 2021 Noen her som har operert silikon over muskel? Fikk beskjed om at jeg fint kan løfte barne mitt på over 10 kg uken etter. Trodde man måtte vente i 6 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda1 Skrevet 13. juni 2021 #43718 Del Skrevet 13. juni 2021 Er det vanlig at puppene alltid er kalde? Tok BF for snart 3 mnd siden og samboern savner varme og myke pupper Kommer de til å være kalde for alltid eller går det over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venize Skrevet 13. juni 2021 #43719 Del Skrevet 13. juni 2021 Tok du over muskelen? Zelda1 skrev (46 minutter siden): Er det vanlig at puppene alltid er kalde? Tok BF for snart 3 mnd siden og samboern savner varme og myke pupper Kommer de til å være kalde for alltid eller går det over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venize Skrevet 13. juni 2021 #43720 Del Skrevet 13. juni 2021 Venize skrev (2 minutter siden): Tok du over muskelen? Vet ikke om det har noe å si, men mine var også kalde hele tiden selv om kroppen var varm. Jeg hadde over muskel ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå