Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Zelda1 said:

Fikk heldigvis sove! Kirurgen svarte i dag tidlig og skrev at det høres ut som at jeg har strukket muskelen, men at det burde bli bedre i løpet av noen dager. Er litt bedre i dag heldigvis! Akkurat nå er det «blodspreng»-følelsen som føles verst ut, føles ut som at de kan sprenge når som helst 😥

Bra det ikke var verre enn det da 😊 

Uff ja, husker det var en ganske ubehagelige følelse de første dagene.. 🙈 Men jeg ble hvertfall ganske mye bedre iløpet av andre uka 👍🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei☺️
Jeg tok brystforstørrelse for snart to uker siden. La inn 335cc over muskel, rundt profil. Første dagene var jeg så og si smertefri, men de siste dagene har en intens smerte satt inn under venstre bryst. Det gjør forferdelig vondt, med kun hvis jeg sitter eller står/går. Jeg klarer ikke helt å lokalisere smertene, så jeg er usikker på om det er stingene, eller ribbeina under brystet som er så ømt. Jeg har tatt kontakt med legen som opererte meg, og ho sier at det høres normalt ut så lenge jeg ikke er tungpustet og at det evt kan være støtte-bh som irriterer operasjonsområdet🤷‍♀️ 
Smertene er såpass intense under aktivitet at jeg kvier meg til å reise meg opp. Har ingen smerter i selvet brystet, og jeg kan ta på de uten at det utløser noe smerte. Kun i «folden» under brystet. 
Er det noen andre som har opplevd dette? 
Ellers har sykepleier sjekket operasjonssårene og de ser helt prima ut. Ingen hevelse, rødhet eller annet tegn til infeksjon☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beck skrev (1 time siden):

Hei!

Jeg skal ta løft og silikon på Fornebu til sommeren. 

hvor vondt er det etterpå? 

Har du bestilt time? :) Vurderer også til sommeren og redd det nå skal bli lang ventetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martii1 skrev (21 minutter siden):

Har du bestilt time? :) Vurderer også til sommeren og redd det nå skal bli lang ventetid...

Jeg har bestilt time ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beck skrev (54 minutter siden):

Jeg har bestilt time ja :) 

Spennende! Antar at du har vært på konsultasjon da? Hvem av kirurgene skal du til? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martii1 skrev (1 time siden):

Spennende! Antar at du har vært på konsultasjon da? Hvem av kirurgene skal du til? ☺️

Det har jeg i februar hos Ine Mørk :) bestilte operasjon for noen uker siden og da hadde de masse ledig til sommeren :) 

har du vært på konsultasjon? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beck skrev (21 timer siden):

Det har jeg i februar hos Ine Mørk :) bestilte operasjon for noen uker siden og da hadde de masse ledig til sommeren :) 

Nei jeg bor så langt unna (6 timer tog/bil) så er litt tiltak :(  Og veldig usikker på hvem jeg skal velge av kirurg på fornebu 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martii1 skrev (40 minutter siden):

Nei jeg bor så langt unna (6 timer tog/bil) så er litt tiltak :(  Og veldig usikker på hvem jeg skal velge av kirurg på fornebu 😕

Åh :(  Videokonsultasjon? 
jeg følte i allefall at hun jeg var hos hørte på hva jeg ønsket, og kom med innspill til hva hun tenkte passet min kropp :) 

gleder meg veldig til resultatet 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle som deler personlige erfaringer:) Er så glad jeg fant denne siden!
Jeg har vurdert silikon i 6-7 år nå, men har utsatt fordi jeg ville vente til jeg evt. ble mamma. Nå er jeg 30 og har fortsatt ikke barn, vet ikke om jeg noen gang skal ha det. Noen som har erfaring med graviditet/amming med silikon?

Uavhengig av silikon eller ikke så har jeg sett for meg å ikke amme dersom jeg skulle bli mor. 
Noen med silikon som har blitt mor, men da uten å amme? 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beck skrev (På 6.4.2021 den 21.41):

Åh :(  Videokonsultasjon? 
jeg følte i allefall at hun jeg var hos hørte på hva jeg ønsket, og kom med innspill til hva hun tenkte passet min kropp :) 

gleder meg veldig til resultatet 😄 

Ja bare redd det har lite for seg med video, siden noe såpass stort bør en kanskje møte personlig. Men vet ikke hvilke erfaringer andre har med video heller 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som skulle ønske de tok mer enn de tok. På grunn av det har jeg heller lagt på litt i stedet for å gå for det «safe» valget. Er snart 2 uker post op og jeg føler størrelsen er aalt for stor for meg.. kan også ha noe å gjøre med at de ser utrolig ballongaktige og unaturlige ut, men selve størrelsen holder seg vel ganske lik? Er egentlig veldig lei meg nå fordi opprinnelig var tanken bare å ha LITT pupper, og det jeg har nå føles helt feil ut.. Er det noen andre som har opplevd å føle at de er for store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beck skrev (På 5.4.2021 den 23.48):

Vet du forresten om de holdt opent hele sommeren? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/10/2021 at 11:11 PM, Zelda1 said:

Ser det er mange som skulle ønske de tok mer enn de tok. På grunn av det har jeg heller lagt på litt i stedet for å gå for det «safe» valget. Er snart 2 uker post op og jeg føler størrelsen er aalt for stor for meg.. kan også ha noe å gjøre med at de ser utrolig ballongaktige og unaturlige ut, men selve størrelsen holder seg vel ganske lik? Er egentlig veldig lei meg nå fordi opprinnelig var tanken bare å ha LITT pupper, og det jeg har nå føles helt feil ut.. Er det noen andre som har opplevd å føle at de er for store?

Jeg husker jeg synes mine virka for store i starten, men nå er jeg veldig fornøyd med størrelsen. Er nok hva man er vant til, man blir jo liksom vant til den nye størrelsen og da virker det ikke så voldsomt som det kanskje var i starten 🤔

Implantatene blir jo ikke noe mindre, er vel bare hevelse som går ned som evt vil gjøre de noe mindre og at de kanskje vil virke mindre etter "drop & fluff", altså at implantatene ikke sitter så høyt oppe og fylden/volumet forflytter seg mer mot nedre del 😅 det tar jo noe tid før det skjer da. 

Men kjedelig å føle at man angrer på valg av størrelse 😩 håper det går seg til med tiden og at du blir fornøyd 👍🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (57 minutter siden):

Jeg husker jeg synes mine virka for store i starten, men nå er jeg veldig fornøyd med størrelsen. Er nok hva man er vant til, man blir jo liksom vant til den nye størrelsen og da virker det ikke så voldsomt som det kanskje var i starten 🤔

Implantatene blir jo ikke noe mindre, er vel bare hevelse som går ned som evt vil gjøre de noe mindre og at de kanskje vil virke mindre etter "drop & fluff", altså at implantatene ikke sitter så høyt oppe og fylden/volumet forflytter seg mer mot nedre del 😅 det tar jo noe tid før det skjer da. 

Men kjedelig å føle at man angrer på valg av størrelse 😩 håper det går seg til med tiden og at du blir fornøyd 👍🏼 

Hvor lang tid tok det før du fikk «drop and fluff»-effekten? 
Merker følelsene mine rundt puppene går veldig mye opp og ned😅 Er nok bare som du sier at det er så utrolig uvant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zelda1 said:

Hvor lang tid tok det før du fikk «drop and fluff»-effekten? 
Merker følelsene mine rundt puppene går veldig mye opp og ned😅 Er nok bare som du sier at det er så utrolig uvant

Tok vel et par-tre mnd før jeg begynte å se forskjell tror jeg 🤔 det skjer så gradvis at det er vanskelig å si akkurat når 🙈 

Tror det er vanlig at følelsene går litt opp og ned ja, man har liksom operert og gjort noe "stort", man går med ubehag og pupper som ser litt rare ut i starten som kan gjøre at man føler man angrer osv 🙈 men det blir som regel bedre 👍🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vurdert Bf i et års tid, men valgte å trekke meg av ulike årsaker i fjor. Nå har jeg omsider fått time på Aleris C. Nobel.  Fikk anbefalt et sted mellom 250 cc - 300 cc.

Så at du @Zelda1 hadde samme kirurg som jeg skal ha. Jeg har også tenkt til å ta 285 cc motiva ergonomix under brystmuskel. Var du fornøyd med behandlingen du fikk hos Dr. Chiu og på klinikken generelt? 

Selv er jeg  70B, veier 60 kg og er 167cm høy. Leser at du nå synes det er for stort og jeg er selv svært usikker på størrelse. Trener mye og er ganske aktiv, så vil at resultatet skal være naturlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happiny skrev (3 timer siden):

Jeg har vurdert Bf i et års tid, men valgte å trekke meg av ulike årsaker i fjor. Nå har jeg omsider fått time på Aleris C. Nobel.  Fikk anbefalt et sted mellom 250 cc - 300 cc.

Så at du @Zelda1 hadde samme kirurg som jeg skal ha. Jeg har også tenkt til å ta 285 cc motiva ergonomix under brystmuskel. Var du fornøyd med behandlingen du fikk hos Dr. Chiu og på klinikken generelt? 

Selv er jeg  70B, veier 60 kg og er 167cm høy. Leser at du nå synes det er for stort og jeg er selv svært usikker på størrelse. Trener mye og er ganske aktiv, så vil at resultatet skal være naturlig.. 

Kult! Jeg er superfornøyd med Dr. Chiu og klinikken. Følte meg komfortabel med kirurgen med en gang og han har vært veldig fin å snakke med i ettertid med bekymringer jeg har hatt osv. 
I dag er jeg veldig komfortabel med størrelsen så jeg merker at følelsene mine rundt det endrer seg ofte og fort😅 Jeg tror jeg kommer til å bli skikkelig fornøyd når de får sin naturlige form! 

Jeg er 160cm høy, 53 kg og bhstørrelsen min før må ha vært 70AA ellernoe, brukte aldri bh fordi det ikke var noe vits så aner faktisk ikke. Tøybher i xs/s var perfekt😁 Om du har 70B fra før så tror jeg 285 cc kan bli veldig fint på deg mtp at du også er litt høyere enn meg! Da får du nok et veldig naturlig resultat samtidig som at du får litt størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zelda1 skrev (49 minutter siden):

Kult! Jeg er superfornøyd med Dr. Chiu og klinikken. Følte meg komfortabel med kirurgen med en gang og han har vært veldig fin å snakke med i ettertid med bekymringer jeg har hatt osv. 
I dag er jeg veldig komfortabel med størrelsen så jeg merker at følelsene mine rundt det endrer seg ofte og fort😅 Jeg tror jeg kommer til å bli skikkelig fornøyd når de får sin naturlige form! 

Jeg er 160cm høy, 53 kg og bhstørrelsen min før må ha vært 70AA ellernoe, brukte aldri bh fordi det ikke var noe vits så aner faktisk ikke. Tøybher i xs/s var perfekt😁 Om du har 70B fra før så tror jeg 285 cc kan bli veldig fint på deg mtp at du også er litt høyere enn meg! Da får du nok et veldig naturlig resultat samtidig som at du får litt størrelse. 

Så godt å høre at du nå sitter igjen med en god opplevelse og tilsynelatende er fornøyd med resultatet 😄  Skjønner at man kan ha mange ulike tanker og bekymringer når man sitter oppi det hele.

I fjor skulle jeg egentlig ha de runde protesene fra Motiva, men da jeg kom tilbake i år endret han mening og anbefalte ergonomix. Han sa han hadde blitt mer glad i sistnevnte proteser, så velger å stole på at det blir best. :)

Kan jeg spørre om hvor store arrene dine er? kanskje litt tidlig å si.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Happiny said:

Så godt å høre at du nå sitter igjen med en god opplevelse og tilsynelatende er fornøyd med resultatet 😄  Skjønner at man kan ha mange ulike tanker og bekymringer når man sitter oppi det hele.

I fjor skulle jeg egentlig ha de runde protesene fra Motiva, men da jeg kom tilbake i år endret han mening og anbefalte ergonomix. Han sa han hadde blitt mer glad i sistnevnte proteser, så velger å stole på at det blir best. :)

Kan jeg spørre om hvor store arrene dine er? kanskje litt tidlig å si.. 

Jeg har motiva ergonomix 245cc, og arrene mine er omtrent 4cm 😅 har snitt i brystfolden da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...