Tinemor1 Skrevet 7. oktober 2020 #43201 Del Skrevet 7. oktober 2020 3 minutter siden, Martii1 said: Enda ikke ferdig🙈🙈 tenker å amme til han er ca året så må nok vente en stund. kan jeg spørre hvor mye du skal legge inn og over/under muskel? 😊 Ok, men det er jo veldig lurt å begynne å undersøke i god tid da 😊 er operasjon noe du har tenkt lenge på? Jeg skal ha rundt 230-245 moderat profil, under muskel 😊 er veldig spent på om det er nok siden jeg omtrent ikke har pupper nå, hører jo så mange som sier de angrer på at de ikke tok større 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 9. oktober 2020 #43202 Del Skrevet 9. oktober 2020 På 7.10.2020 den 22.10, Tinemor1 skrev: Ok, men det er jo veldig lurt å begynne å undersøke i god tid da 😊 er operasjon noe du har tenkt lenge på? Jeg skal ha rundt 230-245 moderat profil, under muskel 😊 er veldig spent på om det er nok siden jeg omtrent ikke har pupper nå, hører jo så mange som sier de angrer på at de ikke tok større 😅 Tenkt på det siden jeg var 16 år, og når de enda ikke er kommet (snart 30) og blitt mindre ved amming så tenker jeg mer og mer på det. Spennende! Jeg har selv vært på en del konsultasjoner både før og etter barn og har blitt anbefalt mlm 250-400g. Ser for meg rundt 300-350, men det må vurderes om jeg kommer meg så langt til at jeg tørr å operere og finner riktig kirurg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stemorsblomst Skrevet 10. oktober 2020 #43203 Del Skrevet 10. oktober 2020 Hei dere! Jeg er nå 9 dager etter op, og merker stamming/hardhet i hudoverflaten i noen små områder på brystet typ 1cm fra areola. Har forsøk et par ganger med en god fuktighetskrem i håp om at det bare er huden som er litt «skadet» og tørr etter plutselig økt størrelse over natten😅 En annen teori er jo at huden er litt sliten av å konstant være pakket inn i stoff? Andre som har opplevd samme og har tips til produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 11. oktober 2020 #43204 Del Skrevet 11. oktober 2020 Noen som har operert inn ca 300 ml - /+ ergonomix full og som har vært relativt tynn og flat fra før??🙂 er usikker på størrelse og skulle gjerne ha hørt noen andres erfaringer 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 11. oktober 2020 #43205 Del Skrevet 11. oktober 2020 5 timer siden, Kirsebærtre skrev: Noen som har operert inn ca 300 ml - /+ ergonomix full og som har vært relativt tynn og flat fra før??🙂 er usikker på størrelse og skulle gjerne ha hørt noen andres erfaringer 😉 Har 275 og 300 høy profil runde mentor, 4uker til tirsdag. Syns det er en veldig fin størrelse 😁 og de blir bare finere og bedre for hver dag. Så gleder meg til de har fått den formen å fasongen de skal ha. Jeg var ikke flat, men jeg hadde heller ikke mye pupp, jeg hadde mer areola enn jeg hadde pupp, så nå ser de faktisk sykt fine ut, for nå passer areola og nippel med resten av puppen 🤩 (de var også ganske spisse, av d lille jeg hadde, de har vært spisse selv hele tiden etter op, bortsett fra nå, nå begynner de å bli mer runde fra siden også, noe jeg er veldig glad for) var også derfor jeg valgte runde i håp om at de ville få en mer rundere form 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 12. oktober 2020 #43206 Del Skrevet 12. oktober 2020 21 timer siden, silkal skrev: Har 275 og 300 høy profil runde mentor, 4uker til tirsdag. Syns det er en veldig fin størrelse 😁 og de blir bare finere og bedre for hver dag. Så gleder meg til de har fått den formen å fasongen de skal ha. Jeg var ikke flat, men jeg hadde heller ikke mye pupp, jeg hadde mer areola enn jeg hadde pupp, så nå ser de faktisk sykt fine ut, for nå passer areola og nippel med resten av puppen 🤩 (de var også ganske spisse, av d lille jeg hadde, de har vært spisse selv hele tiden etter op, bortsett fra nå, nå begynner de å bli mer runde fra siden også, noe jeg er veldig glad for) var også derfor jeg valgte runde i håp om at de ville få en mer rundere form 😄 Så bra at du er fornøyd og at det ser bra ut allerede 😃 la du under muskelen? jeg er egt helt flat og ganske så tynn ..168 cm høy og 51 kg. Kirurgen anbefalte først 265 ergonomix demi, men jeg kunne tenkt meg litt mer projeksjon så hun ville prøve med 295 ellet 315 høy profil. Får se hva d ender på, vil jo ikke ha for små men vil heller ikke d skal se veldig kunstig ut. Jeh fikk regning i posten i dag og da gikk d opp for meg at d ikke er lenge igjen... kjenner jeg får litt hetta🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor1 Skrevet 12. oktober 2020 #43207 Del Skrevet 12. oktober 2020 skal operere meg i morgen og kjenner nervene så sinnsykt nå 🙈 hva er det jeg begir meg ut på 😅 og så frivillig av alle ting. Noen gode tips til å roe nervene? skal en vaske både ansikt og hår med hibiscrub forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 12. oktober 2020 #43208 Del Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, Tinemor1 skrev: skal operere meg i morgen og kjenner nervene så sinnsykt nå 🙈 hva er det jeg begir meg ut på 😅 og så frivillig av alle ting. Noen gode tips til å roe nervene? skal en vaske både ansikt og hår med hibiscrub forresten? Nei. Kun fra halsen og ned med hibiskrub. Les på pakningsvedlegget 😁 Tror alle har de tankene. Både før og en uke etter operasjonen. Men jeg lover deg når alt er over og puppene har fått den formen de skal ha og smertene gir seg så kommer du mest sannsynlig til å bli kjempefornøyd! Jeg er på uke 7 postop og elsker at puppene mine. Var utrolig usikker og angret de første ukene. Nå skjønner jeg ikke hvoedan jeg noengang kunne leve uten 😂😂 Bare husk å ts det med ro etter operasjonen. Bruk tid til å lege deg selv 😊 Nerver vil du ha uansett. Jeg var supernervøs. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 12. oktober 2020 #43209 Del Skrevet 12. oktober 2020 (endret) 23 minutter siden, Tinemor1 said: skal operere meg i morgen og kjenner nervene så sinnsykt nå 🙈 hva er det jeg begir meg ut på 😅 og så frivillig av alle ting. Noen gode tips til å roe nervene? skal en vaske både ansikt og hår med hibiscrub forresten? Åå ja, husker den følelsen dagen før operasjon 😅 hadde samme tanker som du nevner, "hva er det jeg driver med, er de egentlig så ille" osv 🙈 Tror det er relativt vanlig å få litt sånne tanker, og å være nervøs. Er ikke spesielt god på å takle nerver selv, så har vel ikke så mye tips der 😅 men prøvde å fokusere på grunnen til at jeg i det hele tatt ville dette. Og samboeren min beroliget meg veldig ved å dele sin erfaring da han opererte knærne, med tanke på narkosen hvertfall 😊 han sliter litt med nattesøvn til vanlig så han synes narkose bare var helt nydelig, følte seg så uthvilt etterpå 😂 og kan skrive under på den, det var bare behagelig for min del også 😊 Vasket håret og deler av ansiktet med hibiscrub ja, men ikke altfor nærme øynene og munnen 😊 og skylte hele meg veldig godt etterpå. Trodde faktisk håret skulle bli verre enn det blei også, så var positivt overrasket over det 😅 Masse lykke til i morgen, dette kommer nok til å gå superbra 👏🏼 Endret 12. oktober 2020 av Tellaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 12. oktober 2020 #43210 Del Skrevet 12. oktober 2020 On 10/10/2020 at 9:35 PM, Stemorsblomst said: Hei dere! Jeg er nå 9 dager etter op, og merker stamming/hardhet i hudoverflaten i noen små områder på brystet typ 1cm fra areola. Har forsøk et par ganger med en god fuktighetskrem i håp om at det bare er huden som er litt «skadet» og tørr etter plutselig økt størrelse over natten😅 En annen teori er jo at huden er litt sliten av å konstant være pakket inn i stoff? Andre som har opplevd samme og har tips til produkter? Huden er mer strekt i begynnelsen ja, jeg smurte bare med en helt vanlig bodylotion etter hver dusj 😊 det vil roe seg gradvis over de neste ukene 👍🏼 føler huden min er normal igjen nå, husker ikke helt når det skjedde for meg men 🙈 areolaene er ganske såre og tørre enda, så de må jeg fortsatt smøre. Er 6 uker post op idag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 13. oktober 2020 #43211 Del Skrevet 13. oktober 2020 Tellaa og Unforgettable, har dere turt å legge dere på siden når dere sover enda? Har forsøkt sånn smått, og synes ikke det er noe vondt, men tørr ikke helt liksom😬synes det er ubehagelig og er redd for å ødelegge noe😅7 uker post op! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 13. oktober 2020 #43212 Del Skrevet 13. oktober 2020 18 timer siden, Kirsebærtre skrev: Så bra at du er fornøyd og at det ser bra ut allerede 😃 la du under muskelen? jeg er egt helt flat og ganske så tynn ..168 cm høy og 51 kg. Kirurgen anbefalte først 265 ergonomix demi, men jeg kunne tenkt meg litt mer projeksjon så hun ville prøve med 295 ellet 315 høy profil. Får se hva d ender på, vil jo ikke ha for små men vil heller ikke d skal se veldig kunstig ut. Jeh fikk regning i posten i dag og da gikk d opp for meg at d ikke er lenge igjen... kjenner jeg får litt hetta🙈 Ja har under muskel, og er tynn selv. Veier 63kg. Angrer ikke på valget den dag idag hvertfall, så tror ikke jeg kommer til å angre. Alt er liksom bedre enn det det var.😂 Med tøy på kan du ikke se d, ingen som legger merke til det, men tar du av bh'en så er d bare heeey'o 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 13. oktober 2020 #43213 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 hour ago, nope. said: Tellaa og Unforgettable, har dere turt å legge dere på siden når dere sover enda? Har forsøkt sånn smått, og synes ikke det er noe vondt, men tørr ikke helt liksom😬synes det er ubehagelig og er redd for å ødelegge noe😅7 uker post op! Jeg har sovet på siden i 3 uker tror jeg, i starten følte jeg at jeg gjorde noe feil men nå går det fint 😅 men har våknet en del ganger av at jeg har rulla over på magen i søvne, er ikke vondt ellerno men litt ømt 🤔 så våkner vel fordi jeg føler jeg ikke "har lov" til å sove på magen 😂 men da har jeg bare våkna og lagt meg på siden igjen, så går det greit 🙈 Jeg lurer litt på om det går an å gå litt uten bh nå etter 6 uker..? Står i arkene fra Fornebuklinikken at vi skal gå med kompresjonsbh i 4 uker, og så bruke bh så ofte som mulig.. Så har gått over til å bruke spileløs bh uten push up på dagtid også sover jeg fortsatt med den bhen fra klinikken, så har jo fortsatt bh 24/7 😅 men før pleide jeg alltid å ta av meg bhen når jeg kom hjem fra jobb, og kjenner jeg savner det 😂 er så digg å ta den av etter en hel dag, men tør liksom ikke helt å gå uten.. 🙈 Redd for å "ødelegge" de 😬 hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor1 Skrevet 13. oktober 2020 #43214 Del Skrevet 13. oktober 2020 18 hours ago, Tellaa said: Åå ja, husker den følelsen dagen før operasjon 😅 hadde samme tanker som du nevner, "hva er det jeg driver med, er de egentlig så ille" osv 🙈 Tror det er relativt vanlig å få litt sånne tanker, og å være nervøs. Er ikke spesielt god på å takle nerver selv, så har vel ikke så mye tips der 😅 men prøvde å fokusere på grunnen til at jeg i det hele tatt ville dette. Og samboeren min beroliget meg veldig ved å dele sin erfaring da han opererte knærne, med tanke på narkosen hvertfall 😊 han sliter litt med nattesøvn til vanlig så han synes narkose bare var helt nydelig, følte seg så uthvilt etterpå 😂 og kan skrive under på den, det var bare behagelig for min del også 😊 Vasket håret og deler av ansiktet med hibiscrub ja, men ikke altfor nærme øynene og munnen 😊 og skylte hele meg veldig godt etterpå. Trodde faktisk håret skulle bli verre enn det blei også, så var positivt overrasket over det 😅 Masse lykke til i morgen, dette kommer nok til å gå superbra 👏🏼 Tusen takk for lykkeønskninger @Tellaog @Kirsebærtre da er jeg ferdig operert og det fikk kjempe fint ☺️ Narkosen ble en god opplevelse selv om jeg var nervøs på forhånd. Får oppdatere mer senere, er fortsatt litt susete i hodet 😅 men sååå glad for at jeg turte å gjøre det, endelig etter 10 års tenking og grubling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 13. oktober 2020 #43215 Del Skrevet 13. oktober 2020 Just now, Tinemor1 said: Tusen takk for lykkeønskninger @Tellaog @Kirsebærtre da er jeg ferdig operert og det fikk kjempe fint ☺️ Narkosen ble en god opplevelse selv om jeg var nervøs på forhånd. Får oppdatere mer senere, er fortsatt litt susete i hodet 😅 men sååå glad for at jeg turte å gjøre det, endelig etter 10 års tenking og grubling. Gratulerer med ferdig operasjon 😁👏🏼 Så bra at alt gikk fint og at det ble en god opplevelse 😊 håper prosessen videre går like smooth 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 14. oktober 2020 #43216 Del Skrevet 14. oktober 2020 20 timer siden, nope. skrev: Tellaa og Unforgettable, har dere turt å legge dere på siden når dere sover enda? Har forsøkt sånn smått, og synes ikke det er noe vondt, men tørr ikke helt liksom😬synes det er ubehagelig og er redd for å ødelegge noe😅7 uker post op! Tør sånn litt. Sånn halvskrått😆😅 men redd for at de skalnbli deformert. Helt teit tanke men jeg tenker mye rart 🤣8 uker her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 14. oktober 2020 #43217 Del Skrevet 14. oktober 2020 18 timer siden, Tellaa skrev: Jeg har sovet på siden i 3 uker tror jeg, i starten følte jeg at jeg gjorde noe feil men nå går det fint 😅 men har våknet en del ganger av at jeg har rulla over på magen i søvne, er ikke vondt ellerno men litt ømt 🤔 så våkner vel fordi jeg føler jeg ikke "har lov" til å sove på magen 😂 men da har jeg bare våkna og lagt meg på siden igjen, så går det greit 🙈 Jeg lurer litt på om det går an å gå litt uten bh nå etter 6 uker..? Står i arkene fra Fornebuklinikken at vi skal gå med kompresjonsbh i 4 uker, og så bruke bh så ofte som mulig.. Så har gått over til å bruke spileløs bh uten push up på dagtid også sover jeg fortsatt med den bhen fra klinikken, så har jo fortsatt bh 24/7 😅 men før pleide jeg alltid å ta av meg bhen når jeg kom hjem fra jobb, og kjenner jeg savner det 😂 er så digg å ta den av etter en hel dag, men tør liksom ikke helt å gå uten.. 🙈 Redd for å "ødelegge" de 😬 hva tror dere? På mitt brev står det sag og natt i 6 uker. Så kan jeg gjøre som jeg vil. 😁tror det er d forskjellige fra operasjon til operasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor1 Skrevet 17. oktober 2020 #43218 Del Skrevet 17. oktober 2020 Hei jenter Da er jeg på dag 4 etter operasjon, og i dag får jeg endelig lov til å dusje! Fytti som jeg gleder meg til det 😛 Alt har gått kjempe fint siden operasjon, og jeg har vært veldig heldig og hatt overraskende lite smerter. Kjenner det strammer i musklene, stikker litt og er tungt på brystet, men det er ikke direkte vondt. Det var værst på dag1 etter op, som også var den dagen vi reiste hjem. Da det ble 1 time i bil + 1 time på fly og det gikk bra. Men jeg vurderte seriøst å få typen til å trille meg rundt på flyplassen i rullestol for jeg gikk såååå treigt og var generelt veldig redusert. Har forresten fått kjenne litt på boob-greed da, og skulle nok gjerne ønske jeg tok bare pittelitt større 😮 Jeg var, som sikkert de fleste her inne har fått med seg, ekstremt nervøs for narkosen. Grua meg veldig og prata med anestesilegen flere ganger på telefon før ingrepet og jeg hadde det i tankene hele veien at jeg kunne trekke meg helt frem til jeg lå på operasjonsbordet om nødvendig. Jeg gjorde heldigvis ikke det da 😛 På selve operasjonsdagen reiste vi tidlig med fly fra hjembyen og hadde noen timer å slå ihel før operasjonen min skulle starte. Vi tok det hele som en familietur, så mann og barn (1.5 år) ble med på utflukten. Jeg møtte veldig tidlig opp på klinikken, sa hadet til familien, og da var det såvidt jeg klarte å holde igjen tårene. Var endel nerver for min del, så ble litt emosjonell, men det gikk over så snart jeg kom inn på klinikken og ble fulgt til senga mi. Fikk kle på meg sykehustrøya og så ble det en time med avslapping i senga før det var tid for min operasjon. Jeg er sååå glad for at jeg fikk ligge der så lenge, da rakk jeg å roe meg ned før det var min tur og jeg følte meg mye roligere enn jeg hadde trodd jeg kom til å være. Etter en time kom kirurgen og tegnet opp og så var det rett inn på operasjonsstuen. Jeg gikk inn selv, veide meg og la meg på operasjonsbordet. Anestesilegen satte veneflon og gav meg noen veldig sterke smertestillende og sa at jeg kom til å føle meg rusa. Jeg ble så svimmel og det var så syk opplevelse at jeg spurte om ikke han bare kunne skru av det greiene han dreiv å gav meg, haha Jeg fikk oksygenmaske å puste i, og rett etterpå gav han beskjed at de startet å gi narkose, og det siste jeg husker er at jeg sier "vent litt, jeg er ikke klar", og så var jeg borte. Våkner til i senga på oppvåkningen og da føles det ut som det står 10 elefanter på brystet mitt, men det var ikke direkte vondt heldigvis. Jeg var ekstremt tørst etter operasjon, men måtte vente 15 min før de kunne gi meg noe å drikke. Etter det fikk jeg noen skiver, men jeg var altfor tørr i halsen til å få det ned, så jeg fikk til slutt tilbud om suppe, som var mye lettere å få ned Fikk beskjed om at jeg måtte spise før jeg fikk lov å reise derfra. Tror jeg var ca 2 timer på oppvåkningen før jeg fikk dra igjen. Alt i alt hadde jeg en kjempe fin opplevelse, og ser i ettertid at det var heelt unødvendig å grue seg så mye Alle på klinikken var superhyggelige og tok godt vare på meg. Jeg fortalte alle sammen at jeg var super nervøs og de gjorde virkelig sitt ytterste for å hjelpe å roe og trygge meg på forhånd, så jeg vil råde andre til å gi beskjed viss dere er nervøse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 17. oktober 2020 #43219 Del Skrevet 17. oktober 2020 9 timer siden, Tinemor1 skrev: Hei jenter Da er jeg på dag 4 etter operasjon, og i dag får jeg endelig lov til å dusje! Fytti som jeg gleder meg til det 😛 Alt har gått kjempe fint siden operasjon, og jeg har vært veldig heldig og hatt overraskende lite smerter. Kjenner det strammer i musklene, stikker litt og er tungt på brystet, men det er ikke direkte vondt. Det var værst på dag1 etter op, som også var den dagen vi reiste hjem. Da det ble 1 time i bil + 1 time på fly og det gikk bra. Men jeg vurderte seriøst å få typen til å trille meg rundt på flyplassen i rullestol for jeg gikk såååå treigt og var generelt veldig redusert. Har forresten fått kjenne litt på boob-greed da, og skulle nok gjerne ønske jeg tok bare pittelitt større 😮 Jeg var, som sikkert de fleste her inne har fått med seg, ekstremt nervøs for narkosen. Grua meg veldig og prata med anestesilegen flere ganger på telefon før ingrepet og jeg hadde det i tankene hele veien at jeg kunne trekke meg helt frem til jeg lå på operasjonsbordet om nødvendig. Jeg gjorde heldigvis ikke det da 😛 På selve operasjonsdagen reiste vi tidlig med fly fra hjembyen og hadde noen timer å slå ihel før operasjonen min skulle starte. Vi tok det hele som en familietur, så mann og barn (1.5 år) ble med på utflukten. Jeg møtte veldig tidlig opp på klinikken, sa hadet til familien, og da var det såvidt jeg klarte å holde igjen tårene. Var endel nerver for min del, så ble litt emosjonell, men det gikk over så snart jeg kom inn på klinikken og ble fulgt til senga mi. Fikk kle på meg sykehustrøya og så ble det en time med avslapping i senga før det var tid for min operasjon. Jeg er sååå glad for at jeg fikk ligge der så lenge, da rakk jeg å roe meg ned før det var min tur og jeg følte meg mye roligere enn jeg hadde trodd jeg kom til å være. Etter en time kom kirurgen og tegnet opp og så var det rett inn på operasjonsstuen. Jeg gikk inn selv, veide meg og la meg på operasjonsbordet. Anestesilegen satte veneflon og gav meg noen veldig sterke smertestillende og sa at jeg kom til å føle meg rusa. Jeg ble så svimmel og det var så syk opplevelse at jeg spurte om ikke han bare kunne skru av det greiene han dreiv å gav meg, haha Jeg fikk oksygenmaske å puste i, og rett etterpå gav han beskjed at de startet å gi narkose, og det siste jeg husker er at jeg sier "vent litt, jeg er ikke klar", og så var jeg borte. Våkner til i senga på oppvåkningen og da føles det ut som det står 10 elefanter på brystet mitt, men det var ikke direkte vondt heldigvis. Jeg var ekstremt tørst etter operasjon, men måtte vente 15 min før de kunne gi meg noe å drikke. Etter det fikk jeg noen skiver, men jeg var altfor tørr i halsen til å få det ned, så jeg fikk til slutt tilbud om suppe, som var mye lettere å få ned Fikk beskjed om at jeg måtte spise før jeg fikk lov å reise derfra. Tror jeg var ca 2 timer på oppvåkningen før jeg fikk dra igjen. Alt i alt hadde jeg en kjempe fin opplevelse, og ser i ettertid at det var heelt unødvendig å grue seg så mye Alle på klinikken var superhyggelige og tok godt vare på meg. Jeg fortalte alle sammen at jeg var super nervøs og de gjorde virkelig sitt ytterste for å hjelpe å roe og trygge meg på forhånd, så jeg vil råde andre til å gi beskjed viss dere er nervøse. Så bra at det går bra med deg!!! Imponerende at du kommer deg gjennom både kjøretur og flytur så kjapt. Bare 1,5 uke igjen til min operasjon...og har alle salgs mulige tanker og Google alt for mye. Har enda ikke bestemt størrelse men tror jeg ender på 295 cc full . Kirurgen skal sette inn prøveproteser underveis så vi får se hva d ender på. Jeg har også en biltur på ca 1.5 t etter opr og gruer meg ganske mye til den mtp smerter etc men må vel bare komme meg gjennom d. Du har 245cc ? Hvor høy er du og tung? Fint å kunne sammenligne litt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stemorsblomst Skrevet 17. oktober 2020 #43220 Del Skrevet 17. oktober 2020 21 minutter siden, Kirsebærtre skrev: Så bra at det går bra med deg!!! Imponerende at du kommer deg gjennom både kjøretur og flytur så kjapt. Bare 1,5 uke igjen til min operasjon...og har alle salgs mulige tanker og Google alt for mye. Har enda ikke bestemt størrelse men tror jeg ender på 295 cc full . Kirurgen skal sette inn prøveproteser underveis så vi får se hva d ender på. Jeg har også en biltur på ca 1.5 t etter opr og gruer meg ganske mye til den mtp smerter etc men må vel bare komme meg gjennom d. Du har 245cc ? Hvor høy er du og tung? Fint å kunne sammenligne litt 🙂 Spennende med op snart! Hvis du er som meg så blir du såpass søvnig etter alt av smertestillende du får at du sover hele veien hjem! Jeg hadde ti min biltur hjem og kom meg såvidt til senga før jeg slokna i 3 timer😅 Fikk blodtrykksfall på oppvåkningen, så fikk noe ekstra i veneflonen, ikke godt å si hva som gjorde meg trøtt! Jeg er 2,5 uke ut av op og du har virkelig ingenting å frykte! Jeg psyket meg selv ut med lesing i forkant akkurat som du gjør nå, og min recovery har vært ingenting iforhold til alt på nett. Hadde jeg hatt rolig kontorjobb, så tror jeg at jeg kunne jobbet dag 3 om jeg ville😅 Alt går nok veldig bra!🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå